2012. május 4., péntek

Miss Sporty szemhéjpúder teszt + balkezes alkotás

Sziasztok!

Péntek van, de ma nem lesz kedvences bejegyzés, mivel könyvet nem olvastam, filmeket sem nagyon néztünk, csak sorozatot. Helyette viszont hozom Nektek ezt.


Az első smink még szerdai, végre ki tudtam próbálni a szemhéjpúdert, ami a zsákbamacskában volt. Nem fűztem hozzá túlzottan nagy reményeket, régen szerettem a Miss Sporty márkát, de az utóbbi időben eléggé felment az áruk, és a minőségben viszont romlást vettem észre...

A színek tetszettek egyébként a kis tokban, örültem is, de attól féltem, nem lesz elég pigmentált...

Na de nézzük, milyenek a színek a szemhéjamon:



Elsőre megijedtem, mennyire erős a sötétebb zöld. Nagyon tetszenek!


Egy kis szájfény... ;]


Szemüveg, egy utolsó kattintás, és indulás! 
(Már két éve ez a szemüvegem van, és még mindig nem szerettem meg... soha többet nem akarok ilyet, csak a régi, szeretett műanyagkeretest..)

Aztán úgy voltam vele, oké, hogy reggel szép, erős, de mivel elfelejtettem lealapozni a szemhéjam, biztosra vettem, hogy 2 órán belül borzalom lesz a meleg miatt, meg úgy amúgy is...
Nos, jelentem, ujjak égetése, ájulás és 1 óra izgalom után még a melegben sem moccant el a helyéről... Szóval az utóbbi idők egyik legpozitívabb csalódása volt ez számomra.

Aztán tegnap mennem kellett az orvoshoz a táppénz miatt, és hát nem volt szép látvány a fejem reggel... Mivel a bal szemöldökcsontom bevertem és fáj, hozzá sem akartam érni, de egy világos szemhéjpúder, spirál, szájfény, na meg a BB krém felkerült erre a kis időre. Természetesen bal kézzel. Én meglepődtem, hogy ahhoz képest egész jó lett.. (Természetesen azért bal kézzel a spirállal összekentem két foltban az arcom :D)





Ez egy kicsit pinkesebb árnyalatú szájfény, de egészen megtetszett. :]

Ti hogy álltok a Miss Sporty termékekkel? Szeretitek őket?

Köszönöm a figyelmet, remélem azért a 2. "sminket" is vállalhatónak ítélitek.

Azért drukkoljatok, mert amikor ez kikerül, nagy valószínűséggel épp a kórházban ülök.
Csodaszép napot Mindenkinek!

16 megjegyzés:

  1. Tök jó ez a szájfény. :O

    Én pont tegnap vettem egy Miss Sporty szemceruzát, mert már tini korom óta azt használom, jól kenhető, igazi fekete, és nem az az elkenődős fajta. Voltak kicsapongásaim, de mégis az összes ceruzában volt valami, ami miatt nem volt az igazi. Ezért volt itthon 4-5 ceruzám, mert az egyik csak alulra jó, másik csak felülre, harmadik csak szürkésen fog, negyedik tekerős és nem precíz stb... :D

    Amúgy pár lakkom volt tőlük régen, nem rossz, de valahogy mégis más márkát veszek. Meg van valahol egy halvány rózsaszín rúzsom, azt szerettem, isteni dinnye illata van és az állaga is jó, viselni is jó. Csak már leszoktam az ilyen babarózsaszín dolgokról. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, a szemcerkát én is imádtam, imádom is, csak valahogy mostanában az avonost használtam inkább, a régi lakkjaik jók voltak, de aztán egy idő után nekem nagyon az lett az érzésem, hogy drágább is és rosszabb is lett a minőségük... :S

      A szájfény meg elég régóta megvan, és mikor megvettem nagyon bejött, aztán nagyon nem, és most megint úgy tetszik... A végén még rászokok.. :D

      Törlés
  2. Egyébként nagyon Jo a szemcsid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár még mindig jobban szeretem azt, ami ez előtt volt.. :(

      Törlés
  3. Díjat kaptál tőlem! http://kittiiedreamworld.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. a második szájfény nagyon jól áll:)

    VálaszTörlés
  5. Thündérke, pedig annyira nem az én színem volt eddig.. :P
    Zsatti, köszönöm :]

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cuki vagy és ügyes, le a kalappal hogy bal kézzel alkottad ezeket :) A szájfények pedig nagyon jól állnak!

    Szemüveg.. ne is mond. Ma sikerült rálépnem és széttört a keret :S:D Szóval (végre :D) nézhetek új keret után, ráadásul szemüveglencsét is kell cseréltetnem. Nem szerettem ezt a keretet, szóval örülök is meg nem is :P
    Kontaktlencsén nem gondolkoztál még amúgy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első még jobbkezes volt. :]
      Gondolkodtam, de számomra ez egyszerűbb, mert nem kell ki-be tenni meg elég érzékeny lenne szerintem a szemem, meg hát a fő szempont, hogy elég drágák.. :(
      A szemügéd sajnálom, de akkor legalább lesz új, ami jobban tetszik. Fél éve csesztet mindenki, hogy takarodjak már el a szemészetre, de annyira nem volt kedvem eddig, pedig most már muszáj lesz, mert ez a műanyag lencse még így is elég sokat bírt, de már tele van karcokkal, ami már-már zavaró, pláne ha megül bennük a por.

      Törlés
    2. Nem baj. Nincs szemüvegem, nem látok túl jól :P
      Sokkal komfortosabb érzést nyújt a k.lencse, de persze nem árt ha mellette van szemüvege is az embernek, hogy ha kell csak fel tudja kapni. Bár a lencse ki-be vétele sem egy nagy ördöngősség ha beletanultál :) Én felváltva használtam a kettőt. Internetről érdemes rendelni, mert sokkal olcsóbb. De nem akarlak rábeszélni, csak megosztottam a tapasztalatomat és a véleményemet ;)
      És amúgy tényleg nem árt egy kivizsgálás :P

      Törlés
    3. Régen nagyon akartam, most meg már úgy megszoktam, csak ez a keret nem jön be túlzottan, mivel pont kettévágja a szemem, és még az hagyján, hogy kívülről ez látszik, de a mai napig néha zavar, ha nem teljesen előre nézek, hanem picit le, fel vagy oldalra, hogy látom a keretet is. Muszáj lesz ezen is túlesni még nyár előtt, mert a szemész is le fogja szedni a fejemet.. :D

      Törlés
  7. Ha nem szereted a szemcsit, de nem merted kipróbálni a kontaktlencsét, ajánlom ezt az oldalt. Most ezt ingyen megteheted, sok szerencsét http://minu.me/-szeretemaszemem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nem is tudtam, hogy van ilyen :O

      Törlés