2012. május 30., szerda

Miss Sporty Cat's Eyes Palette 005 Pastel Passion

Sziasztok!

Eszter játékán nyertem ezt a kis palettát, róla lesz most szó.

Ilyen kis aranyos volt, hogy még egy kis levélkét is írt hozzá! :]

Vakuval:




A hátulján pedig pár infó és egy útmutató, hogy hogyan használjuk:


Nézzük is a színeket:

Természetes fénynél:
Felső sor: alappal, 2 húzással aplikátorral
Alsó sor: alap nélkül, 2 húzással aplikátorral

Alsó sor: alap nélkül, 2 húzással aplikátorral


Felső sor: alappal, 2 húzással aplikátorral


Vakuval:
Felső sor: alappal, 2 húzással aplikátorral
Alsó sor: alap nélkül, 2 húzással aplikátorral




Azt kell mondjam, nagyon tetszenek a színek, szürkékből ugye sosem  elég, lassan ezt kell mondjam a lilákra is, és ilyen világos zöldes színem talán még sosem volt.
Viszont az gondolom mindenki számára látható, hogy a lila még alappal is olyan kis visszafogott, szemen pedig még inkább az.
Mindenesetre én készítettem nektek egy (fél) szemsminket, hogyan is nézne ki úgy, ahogy a paletta írja. (ez kicsit lejjebb látható is lesz)

Pár szó a csomagolásról: Teljesen jól záródik, kézzel könnyű kinyitni, de nem hiszem, hogy a táskában kinyílna magától. Ez a kis cica az elején nekem totál elvette az eszem, annyira édes, apróság, de feldob és kész.. A szem forma elrendezés tetszik, de ez picikét hátránya is, mivel már első alkalommal szépen belemaszatoltam picit a sötétszürkét a világoszöldbe... (Nem én lennék...)
Egész jól használható egyébként, nagyon picit porzik, amikor felveszem az applikátorral, de később ez nem okoz gondot.

És akkor nézzük is a képeket:

A leírás alapján csináltam, majd kihúztam feketével a vízvonalat és a szempillák tövét a szemhéjon (itt még nincs spirál):



Aztán ezt nem éreztem elégnek, ezért áthúztam a vonalat az essence zselés tusával, és ki is spiráloztam:

Természetes fénynél:


Vakuval:




Összességében véve nem rossz az eredmény, nekem elég szolid, de nem mondom, hogy nem tetszik, de valószínűleg más színekkel fogom használni, kiegészítésként.

Nektek hogy tetszik? Megvan ez a kis paletta valakinek? Ha igen, hogy vált be?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát Minden Kedves Olvasómnak!

10 megjegyzés:

  1. OMG milyen szempilláid vannak spirál nélkül is...
    A palettáról meg ugyanazt tudom mondani, amit te is az enyémről (essence sun club long beach) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig nem is használtam spirált, mert mindenki annyira mondta, hogy amúgy is milyen szépek :]
      Meg nem vettem volna valszeg, de jó lesz ez meg azért a szürkékből tényleg sosem elég.

      Törlés
  2. nagyon tetszik a paletta! :)

    VálaszTörlés
  3. Bakker Klau, az én randa kézírásomat közkinccsé tetted :D Örülök,hogy tetszik, nekem is kb. ilyen tapasztalataim voltak vele, nekem a barna verzió van egyébként, valahova elkeverve (természetesen). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De lüke vagy, szerintem tök szépen írsz!
      Én szépen betettem a többi közé, hogy véletlen se keveredjen el, meg azon filóztam, hogy a világoszöld milyen jó lenne valami sötéttel :O :]

      Törlés
  4. Hű, tényleg nagyon durvák a szempilláid. Nemár! Ilyet én is akarok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki ezt mondja, sokáig nem is használtam emiatt spirált, bár néha így is hozzáér a szemüveghez, ami zavaró.. :D

      Törlés