2012. május 21., hétfő

Medifleur lábkrém cukorbetegek részére - Teszt

Sziasztok!

Itt már írtam róla, hogy jött két Medifleur lábápoló krém tesztelésre, az egyik egy "sima", míg a másik egy kifejezetten cukorbetegek részére való.

A képeket az előbb említett bejegyzésből hozom, mert nem láttam értelmét még egyszer szinte ugyanolyan képet készíteni, de remélem ezt elnézitek nekem.

Ő lenne az:


Április 22-én ért ide, így lassan egy hónapja használja anyukám, tehát már megérett a véleményalkotásra.

A csomagolása olyan, mint a Sunfleur 100 milis termékeié, és ez is annyi mennyiségre. Az illata eleinte kellemesnek tűnt nekem, de aztán rájöttem, hogy kicsit gyógynövény illatú, ami igazából nem azt mondom, hogy kellemetlen, de hosszú távon örülök, hogy nem kell szagolgatnom anyu lábát. :D


A hátulján ennek is szépen le van írva a használati utasítás, az összetevők és az elején egy kis "ismertető" a cukorbetegek tüneteiről, a bőrelváltozás következményeiről.




Még mindig azt mondom, hogy ez a pumpás fej nagyon bejön, és anyunak is, annyira könnyű használni, nem kenünk össze vele semmit.. Perfect!

Maga a krém egyébként ilyen kicsit sűrű, de jól kenhető állagú, hamar beszívódik. Könnyű elkenni a sarkon, a lábfejen, és az illata is hamar eltűnik szerencsére, pár percig még azért érződik, ha egyből utána megyek be a fürdőbe.

Na de akkor nézzük is a lényeget, hiszen a funkciója ugye nem az illatozás, hanem a lábápolás, méghozzá a cukorbetegeknek.

Minden este fürdés után bekeni vele anyu a lábát, ha úgy érzi, akkor még reggel is bekeni egyszer. Egész idáig mindig be volt repedve a sarka, száraz volt, és nem egyszer panaszkodott, hogy fáj is neki. Nagyon kíváncsi voltam mit tud ez, hiszen eddig én laikus emberként bele sem gondoltam, hogy ez ilyen fontos lehet, hogy külön krém lenne nekik való... Egyébként nagyon örülök, hogy  egyáltalán ezt megtudtam, és annak is, hogy kipróbálhatta, ami pedig a pont az I-re, hogy sokkal, de sokkal szebb lett a sarka, és az egész talpa! Nem mondja már annyiszor, hogy fáj, és az eddigi berepedések közel 1 hónap használat után szinte teljesen eltűntek. Nyilván 3 nap után nem sokat ért még a krém, de én azt mondom, hosszú távra csak ajánlani tudom!

Tudom, hitelesebb lenne képekkel alátámasztani, de én sem szeretem mások csúnya lábát nézegetni, és ezt másoknak sem szívesen mutogatnám, megértitek, remélem.

Nem azt mondom, hogy csodaszer, de ha már megteszi ezt, akkor egy próbát bármelyik cukorbeteg ember számára megérhet szerintem! Azért is fontosnak találtam hogy végre megírjam ezt a tesztet, mert minél előbb elkezdi ápolni az ember a lábát, annál jobb!

Árat nem tudok mondani, de olyan 1000-1500 forintra tippelnék.

Szeretném kihangsúlyozni, hogy a Sunfleur cégtől kaptuk a terméket, de ez semmiben nem befolyásolta a véleményt, se anyu részéről, se az enyémről!

Ismeritek a Medifleur termékeket? Ti tudtátok, hogy van külön cukorbetegek részére készített lábápoló termék? Próbáltátok már, esetleg cukorbeteg ismerősötök próbált már hasonló készítményt? Ha igen, milyet, és mennyire vált be?

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétfőt Mindenkinek! Mosolyogjatok sokat! :]

4 megjegyzés:

  1. Jóreggelt:) Nagyim használta ezt a krémet, patikában 2000ft körül van az ára. Nagyon meg volt vele elégedve:) Szakmából kifolyólag tudom,hogy a cukorbetegeknek jobban oda kell figyelni a lábukra,eleve már a bőrük is más, máshogy kell ápolni, kifejezetten jó,hogy vannak forgalomban ilyen termékek. De sajna mindegyik drágább az átlag lábápoló termékeknél :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos minden "spéci" dolog a rendes ár fölött van, és megéri a pénzt, ha segít, csak sokan lassan már nem tehetik meg, hogy még ere is költsenek.. :(

      Törlés
  2. Nekem apukám cukorbeteg. Lehet teszünk majd mi is egy próbát ezzel a kérmmel, hátha jobb lesz neki is. Jó poszt volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Egy próbát mindenképp megér, persze ezen belül is gondolom mindenkinek már a bőre, de nagyon örülök, hogy anyunak segített.

      Törlés