2012. május 3., csütörtök

Kin - Hővédő és Volumennövelő Spray

Sziasztok!

Ahogy ígértem, megmutatom, bemutatom, elmondom a véleményem az új dolgokról, amiket a szalonban használok, 2 dolgot rendeltem most a Kin cégtől (illetve konkrétan az egyik emberüktől) azt, amiről ma írok, és egy hajzselét, amivel valószínűleg pár hét múlva jelentkezem majd, mivel női szalonban vagyok, azt használom legkevésbé. :]

Na de akkor nézzük csak, mi is ez.

Kin - Hővédő és Volumennövelő Spray:



Lefényképeztem külön a címkét is, de mint látjátok, nem túlságosan erőteljes a betűk színe, így semmi sem látszott, ezért inkább begépeltem.

"Védi a hajat a hajformázó eszközökkel szemben. Alkalmazkodik a frizurához, védi, dúsítja a hajat. Könnyen kifésülhető.
Használat:
Permetezze nedves vagy száraz hajra a kívánt hatástól függően 25-30 centiméterről."

A többi meg annyira pici, hogy rá sem jöttem mi van ott... Na de mindegy, a lényeg olvasható végül is.

Ha jól emlékszem, 2300-2400 Ft között volt az ára, ezért 200 ml-t kapunk, úgy voltam vele, hogy egy próbát megér, és ha beválik, megéri az árát.

Pénteken kaptam kézhez, és haza is hoztam, mivel szombatra vártam Betti húgát és az anyukájukat. 
A húgának annyi a haja, hogy ott nem kellett a dúsító hatás, sőt, ritkítani kellett durván, szóval rajta nem teszteltem. Aztán végül az anyukája lett az első alany, marha kíváncsi voltam ám, mit tud ez a spray. Úgy csináltam, ahogy le van írva, 25-30 centiről fújtam be a nedves hajat, és az eredmény szerintem nagyon szép lett, tényleg dús hatást értünk el vele.

Ezek után a tesóm is mondta, hogy na akkor világosítsuk és fessük be utána a haját. Őt ugye azért többször látom, jobban ismerem a haját, tudom milyen simán mosás után, ha hagyja megszáradni, illetve ha ő szárítja be, vagy ha más szárítja, így itt könnyebb volt azért megállapítanom, hogy megérte -e. És a válaszom eddig egy határozott igen!
Nála is nedves hajra fújtam, és utána szárítottam, szerintem (és szerinte is) nagyon szép lett, dúsabbnak tűnt a haja, és bár ma megmosta, de vasárnap, sőt még tegnap is teljesen jó állapotban volt a haja. 

Szóval így, két használat alatt nagyon meg voltam elégedve vele, remélem ez nem is fog változni, de természetesen ha még valami észrevételem lesz, mindenképp megírom.

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. Ugy elmennék hozzàd,melyik szalonban dolgozol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom, itt is Te kérdezted, és válaszoltam is:


      http://craptrashvilaga.blogspot.com/2012/04/5-termek-amivel-szivesen-dolgozom.html

      De leírom akkor megint, Veszprémben dolgozom. :]

      Törlés
  2. Szia! Bocsi hogy eltér a témától, de Neked adom tovább a Liebster blog díjat, fogadd szeretettel! :-)
    http://clavelsworld.blogspot.com/2012/05/en-is-kaptam-dijat.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon kedves vagy köszönöm! Ezzel most nagyon feldobtál! :]

      Törlés
  3. Ez tényleg jó cucc lehet. Majd ha levágattam a hajam beszerzek valami ilyesmit :)
    Az illata is jó amúgy? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem egy parfüm illat, de olyan finom, "fodrászillata" van. Én szárítás után mondjuk mér nem is éreztem.
      (A "fodrászillat" nem tudom kinek mit mond, én kicsi korom óta így hívom a szalonokban terjengő illatot :P)

      Törlés
    2. Imádom a fodrászillatot. :D Meg a kozmetikát is :D

      Törlés
    3. Első hónapban mindig szaglásztam magam és örültem, hogy fodrászillatom van :$ :D

      Törlés
    4. Jól van, reméltem hogy ez a kifejezés nem csak az én szótáramban létezik :D :)

      Törlés
    5. Viszont a "fogrvosszag"-tól rosszul vagyok..
      Ugye ezt is használja más is?:D

      Törlés