2012. május 27., vasárnap

A kedvenc 5 perces sütink

Sziasztok!

Mára csokis bejegyzések jönnek, első körben a kedvenc 5 perces csokis sütinket hozom, ami olyan egyszerű, hogy még sütni sem kell, és szerintem egy ovis is könnyedén megoldaná. :]

Hozzávalók:
- 4 ek. liszt
- 2 ek. cukor
- 2 ek. keserű kakaó
- 1 tojás
- 1 ek. tej
- 3 ek. olaj
- Vaníliás cukor vagy fahéj ízlés szerint

Egy kb 3 decis bögrébe beletesszük a lisztet, a cukrot, a kakaót és a vaníliás cukrot (vagy fahéjat), majd elkeverjük egy hosszú nyelű kanállal.
Hozzáadjuk a többi hozzávalót és még egyszer alaposan elkeverjük.
900 W-on a mikróba 3 percig sütjük. (Mi 850-en 3,5 percig szoktuk)

Hagyjuk hűlni, és ízlés szerint magában esszük a bögréből, vagy tálkából, fagyi mellé.

Pofon egyszerű, nem?! :]


A kép és a recept INNEN van. Mi múlt héten csináltunk, de akkor sajnos a fotó elmaradt. Szerintem próbáljátok ki, mert nagyon hamar megvan, és 2 embernek is elegendő, és még finom is!

Estefelé pedig jövök a The Body Shopos csokicsodáimmal. Addig is jó szórakozást/pihenést Mindenkinek!

34 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jól hangzik, kár hogy nincs mikrónk :(

    VálaszTörlés
  2. Ezt nekem is ki kell majd próbálni :) Fincsinek hangzik nagyon. Egy kicsit megijedtem, mikor írtad, hogy nem kell sütni, de van benne tojás, de így hogy mikró már értem is :D

    VálaszTörlés
  3. Ez tök jó,kifogom próbálni!:)

    VálaszTörlés
  4. nyamiii,csinálok egyet majd! :D

    VálaszTörlés
  5. Hajrá! Nem fogjátok megbánni! ;]
    Hülye kérdés, de akinek nincs mikrója, mivel melegít? :O Mármint na, értitek, nekem annyira az életem része lett, hogy el sem tudom képzelni nélküle :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem is van egy majdnem pont ugaynailyen recptem, és imádom :P

    VálaszTörlés
  7. Juj, ilyen bögretészta már nálam is készült párszor. :D
    Az én verziómba kicsit több tej jár. :) Itt megnézheted az egyik rendet, ha érdekel:
    http://vaniliamamor.blogspot.com/2011/09/bogreteszta.html

    VálaszTörlés
  8. Összefutott a nyál a számban:)
    És nagyon jó lett a blog új "ruhája", tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, így hogy jön a jobb idő, legalább annyira klausnak érzem, mint a másikat. :P

      Törlés
  9. Ilyet mi is szoktunk csinálni, pár éve mutatta egyik barátnőm. Imádjuk, bár nem csinálok sűrűn, nem is tudom miért, mindig elfelejtem, aztán mikor rákattanok napokon keresztül készül 1-2 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és a sajtosrúddal miizu? :P

      Törlés
    2. Háááát ... öhhömm ... khmm ... izé ... error ... :DD
      Sztem azóta semmit nem sütöttem, ahogy nő Kyra egyre kevesebb az időm sajnos, úgy néz ki lassan el is indul, és akkor még kevesebb lesz, majd szaladgálhatok utána :)

      Törlés
    3. Szégyelld magad :D
      Hát igen, majd rohangál aztán le se lehet lőni... :D Aztán jön a "miért?" "és ezt ki csinálta?" "és hogy készült?" "és miéééért??" :DD

      Törlés
  10. jaj ez az ncore süti:D:D legalább is én ncore-ról ismerem.:D gyors finomság kockáknak:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó, és végül is találó... :D

      Törlés
  11. Ilyet en is szoktam csinalni ha megkattanok mert nincs itthon edesseg. :D en felbe szoktam vagni es kenek ra baracklekvart. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja es nekem rendszerint "kimaszik" a bogrebol, nagyon vicces :DD
      De te nem raksz bele sutoport? :O

      Törlés
    2. Nem, ebbe nem kell, én általában jó magas vagy pedig alacsony, de már-már tálkaszerű bögrébe teszem, így nem tud annyira kijönni belőle :D

      Törlés
    3. Nekem is mindig kimászik, húgom amikor másodjára csinálta, azt mondta ő már tudja kívülről a receptet, valamire mégse jól emlékezett, kicsit pöppet kifutott :DD

      Törlés
  12. már annyiszor meg akartam csinálni:D de mindig elmarad:( most pedig megint nem szabad ilyet ennem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi bűnözés férjen csak bele! :]

      Törlés
  13. Én már olvastam jót is, rosszat is a bögrés sütikről, de ezt ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd mindenképp mondd, hogy milyen volt, ha jól el van keverve, akkor finom lesz. :]

      Törlés
    2. Oksi, visszajövök majd a válasszal ;)

      Törlés
    3. Képzeld, tegnap csokira éheztem, de nemvolt itthon, aztán beugrott, hogy vmi kis sütit össze kénedobni. És jött a megvilágosodás: emlékeztem, hogy írtál egyszer egy bögrés sütiről! :D Ráadásul megláttam, hogy ígértem választ, hogy milyen bejött-e a süti, szóval íme az ígért válaszom!
      Finom lett, tényleg magában kissé tömény, ill. gyorsan elkezdett megkeményedni, miután már kész lett. De bátyámnak magában is nagyon bejött (ja igen, két embernek is elég egy adag!) Köszi a receptet mégegyszer! :D

      Törlés
    4. Na, akkor egészségetekre, ennek örülök :]

      Törlés
  14. De jó ma csináltam meg és jó lett és finom is :)
    Nekem is kimászott :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, hogy kipróbáltad, és finom lett :]
      Én a kimászás miatt szoktam magasabb falú bögrében csinálni.

      Törlés
  15. de utána csináltam még egy adagot mert elfogyott de azt már tálba és abban is sikerült:)
    Mindenkinek ízlett a családban :)
    köszi a receptet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egészségetekre :]
      Fagyival is próbáljátok majd ki, mi imádjuk úgy is :]

      Törlés
    2. köszi jó majd kipróbáljuk :)

      Törlés