2012. május 10., csütörtök

Hazelnut Cream Pie + Julia

Sziasztok!

Végre mehetek dolgozni, tegnap pedig nagy örömömre lakkozhattam újra és ezt meg is mutatom Nektek.

Nem egy nagy szám, de most nem akartam túlcifrázni a dolgot.

Ilyen magában a mostanában egyik nagy kedvenc: essence Nude Glam - Hazelnut Cream Pie:

Vakuval

Természetes fényben

És ilyen, ha megspékeljük egy kis essence Twins - Juliával:

Természetes fényben

Vakuval

Csak azért tettem rá, mert mostanában elég sokszor volt sima nude körmöm, és nem is az, hogy ráuntam, csak elég volt most így ennyi belőle. Tetszik egyébként így is.

És készült egy Sleek - Bad Girl smink is, de ezen még eléggé vacillálok, jövőhétre eldöntöm, hogy kikerül- e vagy sem.

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Magában vagy a Juliával tetszik jobban? 

Köszönöm a figyelmet! Szép napot kívánok Nektek!

6 megjegyzés:

  1. A csillámos lakkal szerintem is különleges lett, nekem tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan a nude,én magában szeretem.

    VálaszTörlés
  3. Magában én is jobban szeretem, csak így kicsit vidámabb most nekem :]

    VálaszTörlés
  4. Nekem magában és csillámmal is tetszik :)

    VálaszTörlés