2012. május 1., kedd

Fekete pelyhes matt köröm fényes körömvéggel

Sziasztok!

Tegnap ellenállhatatlan késztetést éreztem este, hogy valamit alkossak a körmeimmel, már egy ideje gondolkoztam azon, hogy megint meg kéne csináljam úgy, hogy matt, és csak a vége fényes. De olyan már volt, így jött ez, hogy egy kicsit feldobom, megy még a matt lakk alá egy réteg pelyheske. :]
Este a pelyhesig jutottam, de aztán úgy voltam vele, hogy tutira párnalenyomatos lesz... De nem lett. :O (Bezzeg ha jelenésem van másnap, tuti olyan... -.-")

Szóval este eddig jutottam:



Aztán reggel átkentem a matt lakkal:



Év végül a végét sima átlátszó fedőlakkal:





Sablon nélkül csináltam, amúgy is elég nehéz szabad kézzel csinálnom, de átlátszóval pláne az volt... Viszont nekem tetszik, és remélem, hogy Nektek is!
Viszont le is mostam már, mert a hajmosást a fekete körmök nem szokták bírni nálam, így este újra lakkozás.

Használt termékek:
- Jollie France fekete lakk
- Essence - Night In Vegas (pelyhes)
- Catrice Matt fedőlakk
- Essence Quick Dry fedőlakk

Remélem, Mindenki örül, hogy csak 3 napos (illetve van akinek 4, nekem is) hetünk lesz, én el tudnám viselni, ha mindig ilyen lenne! ;]

Kellemes szórakozást még mára, holnapra pedig szép napot Nektek!

13 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, tök vagány lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Hàààt.......mattitàs nélkül jobb volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a matt lakk (akár a repedezős) nagyon megosztja az emberek véleményét... :] Bár én szinte csak a pelyheset szeretem mattként, akartam valami kis extrát vinni a dologba. ;]

      Törlés
    2. Ez a gondolat nagy igaz:
      Ez a matt lakk (akár a repedezős) nagyon megosztja az emberek véleményét... :]
      én is ahány blogon járok, ahány képet nézek, ahol komment van, kb. fele fele arányban vannak a 'szupii' és a 'kösznem' kommentek.
      De nekem bejön :))))

      Törlés
    3. A repedezős is egy ideig nagyon nem tetszett, aztán mégis, most meg úgy vagyok, hogy díszítésként teszik. :]

      Törlés
  3. A címet olvasva megijedtem, de pozitívan csalódtam!! Baromi jó lett, ügyes vagy!! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett *-* ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Mondjuk túl nagy tehetség nem kell hozzá :P

      Törlés
  5. aaa ez nagyon érdekes! nem tudom még hogy tetszik e:D viszont érdekes és különleges az tuti.

    VálaszTörlés
  6. Jó lett nagyon, tetszik :)))

    VálaszTörlés