2012. május 15., kedd

DIY gyűrű

Sziasztok!

Már egy ideje gondolkodtam, mit kezdhetnék azzal az egy szem gyűrűalapommal, amiről leesett a kis masnim még régen, de azért megtartottam "hátha valamire jó lesz" alapon.

Aztán múlt héten töprengtem, és kiötlöttem, hogy gombot akarok rá.
Oké, milyen gombot? Honnan? Hogyan?

Pénteken aztán a körmösünkkel átmentem a méterárú boltba, és amíg ő kereste amit akart, én elvarázsolódtam a gombok világában... És megláttam ezt, és megdobbant a szívem. 40 Ft volt, úgy álltam hozzá, hogy ha kuka még akkor is megér ennyit, legalább megpróbálom.


Otthon vettem észre sajna, hogy az ezüst része sérült, de nem akartam emiatt visszamenni és reklamálni.


Az egész műanyag, így miután ezüst lakkal 3 rétegben átkentem, elvágtam a hátulját ollóval, ami elég könnyen ment, és beragasztóztam a gyűrűalapot, és belepattintottam a gomb hátuljának a maradékába, jól hozzányomtam, és hagytam kb másfél napig, hogy tutira megszáradjon.


És kész is, tádámm:



Nem egy nagy ördöngösség, igaz? :]

Nekem nagyon tetszik, és talán még egyedinek is mondhatom. Imádom a horgonyos, matrózos dolgokat, szóval még lehet, hogy beszerzek 1-2 gombot, ha találok, kisebbeket pl. ruhára.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a matrózos ékszereket, kiegészítőket, vagy akár ruhákat?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot Nektek!

12 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a tengerész stílust! :) És ez a gyűrű irtó cuki lett, elfogadnám! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon könnyű, szerintem simán meg tudod csinálni! :]

      Törlés
  2. jaj ilyet már én is akartam csinálni:) olyan egyszerű és nagyszerű. ráadásul végtelensok félét lehet csinálni, amennyi gomb van..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, mondjuk kicsit bökött, de körömreszelővel lejjebb reszeltem, meg kentem rá egy kis lakkot, és kész is. ;]

      Törlés
  3. nagyon cuki lett a gyűrű, én gombokat fülbevalónak szoktam csinálni :D van is mindenféle; fekete, fehér, piros, meg zöld is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is jó ötlet, én múltkor cipzárral láttam ilyet, az is ötletes. :]

      Törlés
  4. ötletes! Imádom! Ügyes vagy! :) Hasonlón gondolkodom már egy ideje. meg textilen is. Varrattunk pár ruhát az utóbbi időben (kicsengetés, bankett és hasonló dolgok^^), a megmaradt anyag darabokat visszakaptam, azokból lehetne hasonló dolgokat, és még passzolna is a ruhámhoz. :D
    Most aztán sikerült beindítanod nálam is a masinát. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ennek örülök, hajrá-hajrá! :]
      Azért is szeretem az ilyeneket, mert egyrészt nagyon jól elszórakoztatom magamat vele, másrészt meg olcsó, és ha jól sül el, még egyedi is.

      Törlés
  5. Hűűűű de szupiiii :)))) Én gombos fülin gondolkozom már egy ideje, de addig még nem jutottam el, hogy meg is valósítsam :/
    De ez most nagyon bejön :P
    Gratu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :]
      Irány gombot meg fülbevaló alapot venni, onnantól már csak pár perc!

      Törlés