2012. május 19., szombat

Csütörtöki szépülés

Sziasztok!
Csütörtökön befestette a kolléganőm a hajamat, olyan festékkel, amivel még sosem volt ezelőtt, szóval jogos volt az aggodalmam, hogy vajon milyen lesz, főleg, hogy nagyon megtetszett a szín, amit előző hónapra elértünk végre.

Mivel melírozva volt, és az eléggé kikopott már, meg a hossza is kifakult, befestette a tövét, és még mielőtt lemostuk volna, a maradékot a végére kente és vártunk kicsit.

Sajnos a fényképezőgépem apu elvitte 2 napra, (persze nem használta..) így csak telefonos képek készültek csütörtökről, mára meg szépen elfeküdtem. Szóval leginkább az látszik itt, hogy milyen a frufrum. Igazából hasonló mint eddig, de most bűnöztem, havi egyszer megengedem magamnak a hajhabot és barátait, így pedig azért egész más az eredmény:




Nem szoktam agyonszerkesztett képeket kitenni, itt is csak a színekkel "játszottam", mert borzalom amit a telefonom művel fényképezés néven...

De egyébként csudiszép lett a színe is szerintem. 

És akkor úgy voltam vele, hogy ha már lúd, legyen kövér, mostanában mindig egyszerű körmöm volt, nem volt vendégem se, így kilakkoztattam a körmeimet a körmösünkkel, annyit mondtam Neki, hogy milyen alapszínt szeretnék, és hogy valami mintát rá. Ez lett belőle:

Vakuval

Vakuval

Vaku nélkül

Vaku nélkül
Igazándiból valami kis virágot akartam volna, de ezt sem bánom, mivel még nem volt konkrétan ugyanilyen körmöm, és mostanában elég egyhangúan lakkoztam.

És a végére egy kis szösszenet:

Remélem tetszettek a képek, a hajszínemet meg jövőhéten úgyis megmutatom Nektek. :]

Kellemes hétvégét Mindenkinek! Köszönöm a figyelmet.

18 megjegyzés:

  1. hjaj de jó a második kép:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll ez a frufru hogy ilyen tépettebb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj volt már, mert folyamatosan a képembe lógtak a hosszabb tincsek, és kezdtem bedilizni tőle :D

      Törlés
  3. A szerkesztett képen olyan vámpíros, hideg és ijesztő a tekinteted :D :D Kíváncsi lennék olyan képre ami tükrözi a hajszíned valódiságát, mármint érted???? :D Visszaadja a valódi hajszínt :P
    A körmöd is és a frufrud is tetszik nagyon :))
    Puszóóó :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétfőn igyekszem megörökíteni, nekem nagyon tetszik, de volt aki azt mondta, hogy nem elég vörös. Bár én meg nem is akarok nagyon vöröset most, mert túl sok a rózsaszín felsőm, és a kettőt együtt nem igazán szeretem :D

      Törlés
  4. jol a fru, enyém is hasonló eredetileg amikor nem nő meg úgy mint most.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem így is tetszik a Tiéd, hogy hosszabb, magamon nem szeretem, pedig másokon olyan szép..

      Törlés
  5. A körmödről nem mondtam volna meg, hogy körmös csinálta...
    A hajad nagyon jó lett ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig tényleg ő csinálta. :D
      Most én is kiélvezem amíg még így áll, mert a forgóm szeret megviccelni, és az egész frufrumat szétugrasztani... :S Ráadásul mindkét oldalt van, szóval az sem megoldás, hogy a másik felére teszem a választékot... :D

      Törlés
  6. nagyon tetszik a frufrud! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett a hajad !:) Szuperül áll! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jók a képek rólad ;))) A hajadra meg nagyon kíváncsi vagyok ^^

    VálaszTörlés
  9. Köszi :]
    Mindjárt megyek is hajatmosni, bár a frufrum nem fog így megállni magától, ezt előre mondom.. :D

    VálaszTörlés