2012. május 16., szerda

Catrice - The Nuder The Better Rúzs - teszt

Sziasztok!

Egy ideje már szemeztem a nude rúzsokkal, de sajnos amik tetszettek, azok megfizethetetlenek voltak, legalábbis én nem adnék 4-5 ezret egy rúzsért, ami meg jó árban lett volna, az nem igazán tetszett. Eleinte eurósboltokban meg neten nézegettem az olcsóbb márkákat, 800 Ftot akartam max. költeni rá, aztán beláttam, hogy nem túl jó ez így, így a nagyon max. 1200 volt, amire azt mondtam, hogy annál többet semmiképp nem adok ki rá..
Aztán barátnők is kutakodtak már nekem, de minddel volt valami gond, aztán rendelni akartam Avonból, de végül úgy voltam vele, hogy élőben kell lássam.

Amit akartam, hogy ne legyen csillogós, gyöngyházfényű meg semmi ilyen extra dolog, egy sima egyszerű nude rúzs legyen, minden csicsa nélkül.

Így jött velem a Catrice - The Nuder The Better rúzs, ami 190-es számmal van ellátva.




Csomagolás:
- Sima fekete műanyag, szürke felirattal. Részemről tök oké.
- Az alján látható a szám, a név, és ráadásul a matrica is olyan színű mint a rúzs, ez nagyon pozitív szerintem.
- Rohadt nagy fehér matrica az oldalán. Na ez az, ami kiábrándító, de ez legyen a legnagyobb bajom.


Természetes fénynél
Vakuval

Szín:
A kezemen csillog, de még eddig ez volt a legközelebb ahhoz, amit szerettem volna, és nagy meglepetésemre a számon nem annyira csillogós.

Vakuval

Szerencsére nem volt beletúrva még a rúzsba, a képen ez már nem látszik, mert én is kipróbáltam, meg a kolléganők is a kezükön. Annyira nem csillog amúgy, mint a vakus képen, szóval kicsit csalóka, de lejjebb lesz természetes fényes kép is.

Apropó... Mi az istenért nem képesek egyesek felfogni hogy az a rohadt TESZTER arra való, hogy azt próbálgassák, és ne a több száz, ne adj' isten több ezer forintos sminkcuccokat, amit után más (én legalábbis) nem fog megvenni?!...

Tartósság:
Ebben annyira nem jó, mert bár szépen látszik, de egy óra alatt ha esetleg elszívok egy cigit meg iszok, eléggé megkopik, hát még ha eszem is... Na meg nem túl pusziálló.. :D Szóval úgy használom, hogy munkába indulás előtt meg haza indulás előtt. Eddig nagyon megszerettem, de lehetne kicsit tartósabb is részemről.

Ár:
1149 Ft volt a veszprémi Rossmannban, nem mondanám kifejezettem azt, hogy drága, de azért nem vennék minden rúzsból ilyen árban, de ez annyira kellett, hogy belementem.

Összehasonlítási alapom nincs más Catrice rúzsokkal, valószínűleg többet is bírna, ha "vigyáznék" rá.

Összességében véve 10/8,5-öt adnék rá mert tényleg nagyon tetszik, egyelőre jól elleszek vele, úgy érzem. Nem túl tolakodó, szép, visszafogott szín, és ha még tartósabb lenne, talán még 10/10-et is kapna.. 

És akkor az ígért kép, ami természetes fénynél készült, vaku nélkül, ilyen bevetésen:


Hogy tetszik Nektek ez a rúzs? Szeretitek a rúzsokat, használtok? Ha igen, inkább visszafogott, vagy merészebb színeket preferáltok?

Köszönöm szépen a figyelmet, kellemes napot mára!

26 megjegyzés:

  1. Amióta blogolok, vettem egy-két rúzst, pl egy nude Catrice rúzst, de még mindig nem rúzsozom magam túl gyakran,inkább a szájfényekhez nyúlok, azokból is inkább a rózsaszínes, halvány pirosas színűekhez.
    P.S. Nem is tudtam, hogy Te is veszprémi vagy (tán még nem olvaslak elég régóta...) :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, hivatalosan nemesvámosi, csak általában a nagyvárosiak nem is tudják, hogy az mi.. :]

      Nekem most ez a rúzs nagy kedvenc, és eddig mások is dicsérték, a szájfénnyel még mindig az az agybajom, hogy beleragad a hajam :@

      Törlés
  2. szerintem a revoltaire nude-ja jobban állna. ez elég hullás rajtad :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, elfogadom ezt is, de nem értek egyet.. :]

      Törlés
  3. nekem is megvan ez a rúzs, én nem kenem fel egy az egyben hanem rátapigatom az ajkamra, úgy nem annyira feltűnő, hogy kopik. amúgy szeretem, de való igaz, hogy nem valami tartós. a pirosat vettem még meg, az is nagyon jó, de azt buliba szoktam úgy, hogy kontúrozás meg a cerkával beszínezem, és arra rúzs úgy nem látszik annyira, ha kopik, de valóban eszik-iszik netalán cigizik is az ember, akkor 1 max 1,5 óra és nincs sehol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, bár a szalonban úgysem az a legfontosabb, hogy én szép legyek ;]
      Egyébként nekem felkenés után egész szép mattnak tűnik, szóval így sem vészes látványra, csak ugye érzem.

      Törlés
  4. Én kicsit befürödtem ezzel a rúzzsal, azt hittem barackosabb. Boltban úgy megörültem neki mert tényleg annak tűnt a hülye neonfénynél, nem volt ennyire rózsaszínes. Itthon vettem észre, hogy ilyen színű avonosom meg ráadásul van is, de ennek végül is jobb az állaga, annyira azért nem bántam meg. :D

    Engem nem zavar, ha nem tartós, seperc alatt újra lehet kenni. :) Jobban zavarna az, ha tartós lenne, mert az szárít is meg hiába tartós akkor evés ivás után fennmarad ugyan, de akkor is csúnya lenne.

    Egyébként én csak a világosabb, nude rúzsokat használom, mert a sötét nekem baromi hülyén áll, mindent kiemel az arcomon amit utálok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem 2 sötétebb van, illetve nem is sötétnek, inkább feltűnőnek mondanám, egy téglaszínű meg egy vörös, de azokkal tényleg mindig azt nézem, hogy hol kentem el, és ez idegesítő.. :D
      Ja és ezt a bolti lámpafényt én is úgy utálom, annyira megtévesztő néha még a lakkoknál is.. :S

      Törlés
  5. Jo valasztas volt, nagyon szep a szine a szadon!! A koromlakkod meg csodas;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Bár most már olyan, mint a tegnapi gyűrűs képeken, mert már nude köröm -túladagolást kapok a végén :D

      Törlés
  6. En sokat vacilaltam a revoltaire nude ruzsa es e kozott, de vegul azt valasztottam, a matt finish miatt. De elkepzelheto, hogy beszerzek majd egy ilyet is. Odavagyok a Catrice ruzsokert, mar van 6-7 arnyalat beloluk. Tartossagukat tekintve tenyleg nem a legjobbak, de a szinvilagukat, az allagukat es a csomagolasukat imadom, szerintem abszolut megeri az arat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt megmondom őszintén, még nem is néztem élőben, majd megnézem, bár venni egyelőre nem szeretnék, direkt ilyen picit világosabbat szerettem volna. És tényleg csodaszép színek vannak egyébként, de én ezt a hülye nagy matricázást az oldalán úgy utálom... De megoldottam, leszedtem, a ragacs meg lejött alkohollal, így most még szebb kívülről is. :]

      Törlés
    2. Az a legkevesebb, nekem is mindig az elso dolgom leszedni :) Vegulis kotelesseguk rarakni a matricakat, mashova sajnos nem tudjak :D

      Törlés
    3. Tudom, csak olyan kis csúnyák lesznek tőle :D Sőt, biztosan lenne erre valami jó megoldás, csak gondolom költségesebb lenne...
      Viszont az, hogy az alterra samponokon már nem az a szar papír ragacs van, hanem legalább rendes matrica lett, valami isteni érzés. :D Hallod, megőrültem tőle, ahogy hajmosásnál a fél kezem papír és ragasztófoszlányos lett.. :D
      Anyukáméknak van egyébként konyhafelszerelésük, hát a halálom, amikor a palacsintasütőnek a TEFLONJÁRA ragasztják, holott be van vonva az egész egy papírral...

      Törlés
    4. Hahahaha :D igen a legjobb a tusfurdokon samponokon a ragasztos papir :D

      Törlés
    5. És milyen gusztusos utána, mikor szedegetheti ki az ember :@

      Törlés
  7. Nagyon jól áll ez a rúzs ;)
    Soha nem használtam rúzst, valahogy sose találtam olyan színt ami szerintem nekem jól állt volna. Csak ajakápolót használtam, meg az utóbbi pár hónapban már szájfényt is :D Ezt a rúzst már kinéztem magamnak egy ideje, de még nem jutottam el odáig hogy meg is vegyem, leginkább az ára miatt :/ Tudom, hogy annyira nem is drága meg sokáig elég de na :D Mindig volt valami más amire inkább elköltöttem azt az összeget. Talán a közeledő névnapom alkalmából kérek egyet valamelyik családtagtól :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is a pénz volt, ami miatt nem akartam megvenni, de végül már annyira akartam, és azt mondtam, hogy akkor inkább ezt vegyem meg, mint egy lakkot még vagy bármit, mert utána úgyis bánnám, ha ott hagyom. :]
      Ja és ami kimaradt, hogy még az illata is tetszik, mármint így a számra kenve nem érzem, de felkenésnél picit még lehet érezni, meg ha magát a rúzst megszagolom, nem büdi, hanem kicsit ilyen édeskés, kellemes az illata. (nem elsődleges szempont, de találkoztam már igazán büdös rúzzsal is :D)

      Törlés
    2. Juj, igen ezt szerettem is volna kérdezni hogy van-e illata, ha van akkor milyen édeskés, büdös, semleges :P Ha már az illata kellemetlen akkor esélytelen hogy megvegyem.

      Törlés
    3. Szerintem teljesen jó, és felkenés után nem is érzem hál' isten. :]

      Törlés
  8. Annyira jól áll neked... én mindig bajban vagyok a nude rúzsokkal, pedig nagyon tetszenek. Az ehhez hasonló árnyalatok mindig úgy néznek ki rajtam (világos bőr, plusz alapból világosabb száj), mintha a szám beleolvadna az arcomba. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Engem igazából annyira nem zavar, hogy picikét világosabb a szám, mert ez volt a cél, egy természetes bőrszín, vagy valami hasonló legalább. A szám meg amúgy is beleolvad, mert tök pici.. :D De már elfogadtam, ezt kaptam kész :]
      Viszont van egy nagyon világos szájfényem, na azzal valami nagyon hülyén nézek ki..

      Törlés
    2. Aha, a világosakkal én is harcolok :D Meg van egy Oriflame-es barackszínű rúzsom, na az kifejezetten sápít.

      Törlés
    3. Na, a barackos rúzsokkal vagyok úgy, hogy tökre tetszenek, de szinte semmi barackszínűm nincs, se ruha, se szemfesték, szóval nem is értem, hogy ha semmi másban nem tetszik, max még körömlakkban 1-2 barackos árnyalat, itt miért... :D

      Törlés
  9. A természetes fénynél a szádon nagyon jól néz ki *-* jó választás volt ! :) Nekem a kedvenc nude rúzsom egy rimmel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :]
      Attól tartok, új mániám lesz ezzel hamarosan.. :D

      Törlés