2012. május 27., vasárnap

The Body Shop - Chocomania testvaj és ajakvaj - TESZT

Sziasztok!

Jövök a csokinap 2. részével, amiben a The Body Shop - Chocomania testvaj és ajakvaj lesz a téma.

ITT írtam, hogy ezt a két terméket úgy nyertem, és bár nagyon rá voltam indulva, hogy legalább hadd szagoljam meg, nem sok esélyem volt rá. És mit ad Isten, mégis. :]
A linken megtekinthetőek még épségben, nem összetapizva, újonnan.


A két szépség együtt


A Testvaj:


Az elején egy szép matrica van a műanyag csomagoláson, nekem szimpatikus ez a megoldás. 50 ml, de elég nagynak és soknak tűnik, pláne hogy nagyon kevés elég belőle.


A hátulján a matrica felnyitható, itt találhatóak az infók, a szavatossági idő és társaik.


Én a könyökömet és a térdemet kenem vele napi egyszer, 48 órát ír, de naponta fürdök, így erről nem tudok nyilatkozni, viszont sosem volt ennyire puha a könyököm és a térdem.


A kb 2 hét alatt ennyi fogyott belőle, úgy, hogy majdnem minden nap használtam, annyi elég szokott lenni a két könyökömre, ami az alábbi képen látható az ujjamon.


Szó szerint olyan érzésre, mint a vaj, tehát szilárd, de a kéz melegétől könnyen kenhetővé válik.


Elkenve pedig szinte észrevehetetlen, hogy ott van.
Az illata valami isteni, én imádom ugye a csokis, cukros, bármiféle édességhez kapcsolódó illatokat, de van akinek ez már-már émelyítő.

Összegezve:

Nagyon örülök neki, hogy kipróbálhattam, valószínűleg nem vettem volna meg csak úgy magamnak, de tartalékolni fogok belőle télre, mert tényleg istenien puha lesz tőle a bőröm.
Az 50 ml-es változat egyébként 1790.- a The Body Shop magyar oldalán.
Szóval ha valaki úgy érzi, szüksége van rá, bár soknak tűnik az ára, így, hogy használom, és látom hogy nem kell belőle sok, és még használ is, annak bátran ajánlom!

Az ajakvaj:


A csomagolásról nem sok szót ejtenék, nagyon hasonló, mint a testvajé, az eleje és a hátulja is. Ez 10 ml anyagot tartalmaz.


Csak itt a hátoldalán lévő kis papír több oldalból áll.


Ebből is elég nagyon kevés, csak itt a kivétel annyiból nehezebb, hogy nem fér bele az ujjam, ezért szoktam a körmömmel kivenni belőle.


Az illata is nagyon hasonló a testvajéhoz, és természetesen erre is igaz az is, amit az állagáról írtam.


Felkenve a számra csak egy nagyon halvány kis fényt ad, szinte észrevehetetlen, és szoktam rúzs alá is használni, ha száraz a szám.
1-2 órán át kibírja, evés előtt általában letörlöm azért.

Összegezve:

Ennek is nagyon örülök, hogy kipróbálhattam, az illatát imádom, hidratálja a számat, és én pont ennyit várok egy ajakápolótól.
1690.- a The Body Shop magyar honlapján, ami húzósnak tűnhet, ennyiért kizárt dolog, hogy magamnak megvettem volna, de ha engem kérdeztek, így hogy már használtam, simán megér ennyit! Nagyon lassan fogy, és nagyon használ!

Összességében véve nagyon meg vagyok elégedve mindkét termékkel, ezúton is köszönöm a lehetőséget, hogy megkaptam Őket. Igen, Őket, nagybetűvel, mert nyugodt szívvel ajánlom ezt a két terméket!

Remélem azért van, aki végigolvassa, elég hosszúra sikeredett, de  megérdemelnek ennyi figyelmet szerintem.

Ti ismeritek a The Body Shop termékeit? Használtátok már valamelyiket, esetleg többet is? Ha igen, mi a kedvenc és mi volt a legnagyobb csalódás (ha volt ilyen)?  Ha nem, miket szeretnétek kipróbálni?

Köszönöm a figyelmet, szép estét, jó éjszakát, aki reggel nézi annak pedig jó reggelt és jó szórakozást!

9 megjegyzés:

  1. Ajakvajat szeretnek majd valami mas izben. :) Bar telen johet a csokis. :D Testvaj is biztos isteni, egyszer lehet kiprobalom, de egyelore elegedett vagyok az Alverdevel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még most is úgy szeretem ezeket a csokis finomságokat :]
      Mondom, magamnak tuti nem vettem volna meg csak úgy, aztán így meg már, hogy próbáltam, benne van a pakliban, hogy újra megvenném, ha elfogy. :]

      Törlés
    2. Az a baj, hogy évekig télen nyáron pinksugar, meg csokis cuccok meg miegymás, hogy most már nyárra muszáj a gyümölcsösebb vonal felé mennem, ezt igénylem most. :D

      Törlés
    3. Mondjuk szerencsére van gyümisem is, mert nekem is ez megy évek óta hogy mindenből cukros, csokis, bár nem tudom még, hogy a maradék parfümömet ( Avon- Ice Sheers) milyen hamar fogom megunni, mert legutóbb kb másfél hónap után ráuntam. :(

      Törlés
  2. Ezt a testvajat én is úúúúúgy kipróbálnám :) *irigykedik* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szép dolog irigykedni :P

      Törlés
    2. Nem szép dolog ennyi mindent nyerni :D <3

      Törlés
    3. Na, azért mások is nyernek ám.... :P

      Törlés
  3. Ja és de, nagyon is szép dolog nyerni! ;]

    VálaszTörlés