2012. május 14., hétfő

Bad Girl - lila smink

Sziasztok!

Ma egy olyan sminket hozok Nektek, ami kérés is volt, meg már én is ki akartam próbálni, de aztán sosem teljesítettem, hol idő hiányában, hol kedv hiányában, hol pedig az "én ehhez béna vagyok" érzés miatt...

Aztán múlthét szerdán már halálra untam magam, és addigra nagyjából helyrejött a kezem, így az egyik szememen megcsináltam, a másikon pedig csak félig, mert a másikra már nem maradt időm. Szóval ez most csak egy amolyan fél szemes próbának tekinthető, de azért remélem lesz, akinek tetszik, fogadjátok szeretettel:

Vakus képek:




Természetes fényben:




Ezt meg csak a hangulat miatt:


A Bad Girl palettából a Twilight és a Rebel színeket használtam, valamint a szemöldököm alá a Gullible-t, meg egy lila essence szemhéjpúderduó világos liláját a szemzugba és a mozgó szemhéj fölé, meg az alsó pillatöveknél. A vízvonalam pedig ezüst szemceruzával húztam ki. Remélem érthető, de ha nem, csak szóljatok! 

Szóval elsőre ez sült ki, sosem csináltam még ilyet, és a vakus képeken nagyon durván csillog a világosabb lila, élőben nem ennyire feltűnő, talán szebb lett volna valami matt világoslilával.

Szerintem első próbálkozásra nem rossz, bár így hétköznapra nem nagyon tudom elképzelni, mármint munkába, meg ilyen rohangálós napokon. Inkább buliba, vagy ilyen beülős dumálgatós estékre.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a lila színt?
Jöhet valami hasonló, kékkel?

Köszönöm a figyelmet, remélem Mindenki átvészelte a hétfőt, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett! :)
    kékre is nagyon kíváncsi vagyok, meg esetleg zöldre is, ha lehetséges :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Tényleg, a zöld is jó ötlet!

      Törlés
  2. Szerintem tökjó lett, én simán hordok ilyet hétköznapra is. :D Igaz már egyre kevesebbszer...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, suliba még erősebb volt nálam is, de hiába nem kötnének belém, jobb a békesség :D
      Meg szerintem műszak végére az ilyeneknél pandamaci fejem lenne, legalábbis melegben.

      Törlés
  3. Nagyon jol sikerult, tetszik!! Egy kis jotanacs: Satirozd meg jobban el a szeleket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom miért, de ez az éles szél nálam valami beteges vonzalom nálam, de remélem a következő már szebb lesz :]

      Törlés
  4. Nagyon szép lett! :) Tetszik !:)

    VálaszTörlés
  5. Ez is mennyire jól áll :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még ha mindkét szemem meg lett volna csinálva.. :P

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Nagy részben ezért is került ki.. :]

      Törlés
  7. Szépek a színek és tök jó ez a smink. :-) Külön tetszik, hogy most a szokásosnál feljebb is vitted a sötétebb színt a mélyítővonalnál (szerintem nagyon jól áll neked, ha nem csak szigorúan a mozgó szemhéjon van a sötétebb árnyalat, hanem eldolgozod felfele úgy, hogy egy picit a mélyítővonal fölé is jusson). Így sokkal igézőbb a tekinteted. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ez Tőled különösen jól esik ám, köszönöm! :]

      Törlés