2012. április 3., kedd

Zöld nap

Sziasztok!

Ma reggel volt szó a Choose Me! lakkról, és tegnap ezen felbuzdulva próbáltam a felsőm és a sminkem is hozzá igazítani.

Van akinek ez inkább kék szín (mármint a körmöm) és van akinek inkább zöld, nálam ez még belefér a zöld kategóriába, de mivel az ingemben kékes és zöldes színek is vannak, úgy gondoltam, hogy még megférnek egymás mellett ezek a színek. :]

Szóval a tegnapi smink:

Nagyon hétfő reggel van fej...


A hajszálakért bocsi, egész nap a képembe lógott,
délután megoldottam :D


Amiket használtam:



És ami lemaradt: a Bad Girl paletta Intoxicated-je

Szoktatok a körmötök színéhez öltözni/sminkelni? 

Köszönöm a figyelmet, további szép napot Mindenkinek! :]

12 megjegyzés:

  1. Nagyon kis csini vagy :) Én általában semleges színű körömlakkokat használok, ami megy mindenhez :) De van, hogy tudatosan hozzá illő felsőt veszek fel :P Válogatós vagyok színek terén is, szóval változó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszi :]
      sokáig nálam is ezért ment a szürke, ezüst, fekete, barna, stb. semleges lakkok, de néha azért kell a szín is :]

      Törlés
  2. Joko cuccokat lehet még valahol kapni??? Nekem egy pirosítóm van tőlük, amit nagyon szeretek, de jópár éves és még anyutól kaptam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én vagy tesótól vagy barátnőtől örököltem, de már azt is jópár éve, úgyhogy nem tudok segíteni, mert kerestem google-ön is de semmi :(

      Törlés
  3. Szép lett, nagyon jól áll neked a zöld.:))

    VálaszTörlés
  4. hát ez a zöld még mindig rohadtul bejön:d és nagyon jól áll, és mien kedves most a tekinteted:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbáltam "naaa, csak még ezt az egy lakkot hadd vegyem meg" fejet vágni, az általában aranyos :DD
      bár élőben amúgy is vigyorgok általában :P

      Törlés
  5. Gyönyörű ez a zöld:$ pont ilyet akartam a Kreatív Keddes sminkemhez, de nincs még hasonló zöldem se :D A fekete szemceruza, colortrendes? Dúrva milyen fekete a vízvonaladon:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ColorTrend, én nagyon szeretem, olcsó, sokáig elég, és FEKETE :]

      Törlés
  6. Én is valami ilyen felüdítő hatású sminket választok holnapra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már az idő is lehetne felüdítő :]

      Törlés