2012. április 1., vasárnap

Where is the party? és Elf purple pleaser lakk


Sziasztok!

Két lakkot szeretnék ma bemutatni Nektek, amit vettem múlt héten, és amit nyertem.


Az első az essence color&go Where is the party? lakkja:





Nagyon sokáig gondolkoztam, hogy megvegyem- e ezt a lakkot, hogy tényleg kell- e, sokáig nézegettem róla a képeket, mire úgy döntöttem, hogy igen, szeretném.
Az üvegben is csodás, de a körmeimen még szebb, és élőben még csodásabb, mint a képeken.
Lila, szürke és zöld között váltja a színeket, attól függően, hogy esik rá a fény. Nagyon nem bántam meg, hogy megvettem. 
A tartóssága a szokásos 4-5 nap, mint a többi "testvérénél", ami azért nem rossz szerintem, ára pedig 350 Ft, amit bőven megér.


A másik lakkról pedig már volt szó, most ki is próbáltam, a tegnapi névnapozáson ez volt a körmeimen:





A második kép vakuval készült, talán az utolsó adja vissza az igazi színét, nagyon tetszik, és bár a konkrét árát nem tudom, de azt igen, hogy magasabb árkategóriás, és magamnak nem venném meg, viszont  örülök, hogy eljutott hozzám, hiszen szívesen kipróbáltam volna. Ma le is mostam, mert kicsit megviselte az este és a vége megkopott, és hajmosásnál úgy is lejött volna, tehát a tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, de azt hiszem, még lesz róla szó. :]

Kinek hogy telt a hétvége?
Szeretnétek esetleg egy személyesebb bejegyzést is pár képpel tegnapról? :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot Minden kedves Olvasómnak!

1 megjegyzés:

  1. Nekem nincs meg a Wher is the party, hiszen van egy hasonló Moyrám, nagyon tetszik az essence is :-)
    A második lakk valami csoda, nagy szép a színe, jól jártál vele ;-)

    VálaszTörlés