2012. április 29., vasárnap

Szempillaspirál verseny

Sziasztok!
Végre elkészültem a szempillaspirálos bejegyzéssel, hát nem is volt olyan könnyű, mint azt elsőre gondoltam.

Összesen 8 darab spirálom van, drogériákból, avonból és amiket úgy kaptam.

Van, amiről már volt szó, ezeknél nagyjából egyezik is a véleményem még mindig.


Így tárolom őket azzal a pár darab szájfénnyel, legalábbis egyelőre, de tervben van már az új tartójuk:

Csoportkép:


Minden nap nagyjából ugyanaz a smink volt, mivel szerintem így látszik a legjobban, hogy melyik milyen, valamint lesz 1 kép a spirálról, 1 a keféről, 1 a szememről közelről, 1 egész arcos és 1 csukott szemes.

És akkor nézzük is őket egyesével:


1. Essence - Multi Action Smokey Eyes:


- Csomagolás: Fekete, szürke-narancssárga színekkel, szerintem fiatalos.



- Kefe: „sima” kefe, de lapos, a végén kis bumszlival.
- Ár: 300 Ft-ért vettem, de eredetileg 800 Ft körül volt, ha jól emlékszem.
- Mennyiség: 8,5 ml


- Tartósság: Egy dolgozós napot simán kibír mindenféle elkenődés nélkül.



- Vélemény: Szép, viszonylag hosszú pillákat kapunk két rétegben. Hamar szárad, nem pereg le napközben. A kefét kihúzva optimális mennyiségű anyag kerül rá. Dúsít is, göndörít is, és hosszít is. Hétköznapi spirálnak teljesen jó szerintem. Szerintem hétköznapokra tökéletes.
10/9-et adnék rá.




2. Manhattan - Ultimate Definition:


-   Csomagolás: Vékony, fekete-fehér színösszeállítás.
Komolyságot áraszt szerintem ez a csomagolás.


-   Kefe: Szilikon, vékony, a sörték szerintem elég vastagok, rövidek és messze vannak egymástól.
-   Ár: 1800 Ft, még valami DM-es kuponnal kb 1500ért vettem.
-   Mennyiség: 6 ml

 

-   Tartósság: Pár óra után kezd egy picit potyogni.



-   Vélemény: Az egyik legnagyobb csalódásom volt eleinte, nem szeretek spirálra sokat költeni, és nálam ez már egy olyan ár, amiért legalább kapjak valamit. Mivel a sörték túl vastagok, rövidek, eleinte tocsogott az anyag a kefén, párszor használtam és azóta ott állt… Most úgy használtam két rétegben, hogy többször lehúztam a kefét, így egész szép lett az eredmény, de 3-4 óra után kezd egy kicsit potyogni, nem annyira látványos, de azért engem zavar. Hosszít, tehát a "hosszabbító spirál" funkcióját betölti, és göndörít is, de nem nagyon dúsít, nem lett a kedvencem. 
10/6-ot adnék rá.



3. Miss Sporty – Lash Millionare:


- Csomagolás: Fekete-ezüst, duci külső, szimpatikus.



- Kefe: Hagyományos.
- Ár: 1300-1500 körül lehetett
- Mennyiség: 8 ml


- Tartósság: kibír egy napot, de minek.


- Vélemény: A másik nagy csalódás... Kipróbáltam, utáltam, szintén ott állt a polcon, és még csak rá sem néztem, mert tudtam, hogy felhúzom magam. És azt hiszem, ez is marad a sorsa. Kibír egy napot, de semmi extra... kicsit hosszít, picikét göndörít, talán hosszít is, de nem túlzottan, és egész nap érzem, hogy ott van a pilláimon. Más spirálnál én még nem éreztem ilyet, de ez kifejezetten zavar. Cserébe meg még nehezen is szárad. Legalább nem esik le darabokban, viszont azt hozzátenném, hogy jót tett neki, hogy kicsit sűrűsödött, mivel így nem vesz fel annyira sokat, mint amikor még teljesen híg volt. (Bár még így is látszik a képen, hogy elég sok marad az elején.)
10/5-öt adnék rá.



 4. Essence – Black Mania:


Csomagolás: Fekete fémes ezüsttel, figyelemfelkeltő.



-   Kefe: Hagyományos.
-   Ár: a zsákbamacskás csomagban volt, árat nem találtam a neten, de gyanítom, 800-1000 Ft körül lehetett.
-   Mennyiség: 8 ml


-   Tartósság: Kibír egy munkába menős napot, kicsit nehéz is lemosni.


Vélemény: Hosszít és dúsít mindenképp, tehát a dúsító funkciója pipa. Viszont nem tetszik, hogy elég egyenesek maradnak a pilláim, tehát szinte semmit nem göndörít. Nem használhatatlan, de nem lett a kedvencem. Felkenéskor kicsit potyog, ami letörölhető, de kissé zavaró, viszont mentségére legyen, hogy száradás után nincs ilyen gond vele.
10/8at adnék neki.


(ITT olvashattatok már róla)

5. Avon SuperShock (vízálló):


- Csomagolás: Fekete és ezüst, ezzel talán nem is lehet mellélőni, egész elegáns.



- Kefe: Vastag, szilikonos kefe.
- Ár: 2 db volt 2500 Ft körül, a mostani ára talán 1500 Ft körül lehet.
- Mennyiség: 10 ml



- Tartósság: Tartósnak tartós, vízbe meg nem mentem vele…



- Vélemény: Első körben, szerintem büdös. Amúgy sem voltam soha oda a vízálló spirálokért, azon az elven vagyok, hogy ha strandra megyek, vagy uszodába, úgy sem kell smink... Már felkenésnél olyan lesz, potyog le nem is annyira kicsi darabokban, ez már rossz pont. A másik pedig hogy amit a pilláimmal művel nem is tudom, minek nevezzem. Összetapasztja és így olyan, mintha póklábak lógnának a pilláim helyén. Sminklemosózás után vízzel lejön. Nem szeretem, nem tetszik, amit el lehet érni vele, szóval nem hiszem, hogy sokszor előkerül még.. :S
Túlságosan mű hatású, de nem az a szép, amit mondjuk egy buliba el tudnék képzelni.
10/4-et adnék neki.



6. Paris - Long Lash (Vianniból):


- Csomagolás: Fekete-arany, sokan talán erre mondanák, hogy gagyi hatású.


- Kefe: hagyományos
- Ár: Nem találtam most, de 6-800 Ft körül lehet az ára
- Mennyiség: 10 g 


- Tartósság: kibír egy 8-10 órás húzósabb napot is.


- Vélemény: Ezt még úgy kaptam vagy „örököltem”, már nem is tudom, hogyan jutott hozzám, de azóta is imádom! Hosszít, ez a funkció kipiálva, de dúsít és göndörít is. Nagyon szép, természetes hatása van, sokáig csak ezt használtam, és most nézem, már csak pár használatra való van belőle, viszont meg vagyok lőve, mert nem találtam a boltban, csak a szemhéjtust belőle.
Hamar szárad, festéskor és száradás után sem esik le darabokban. Könnyű dolgozni vele, nem vesz fel sem túl sok, sem túl kevés festéket, pont annyit, amennyi kell. Az egyik legnagyobb pozitív csalódásom ez a spirál, ha találok még, tuti hogy fogok venni, mert iszonyatosan megszerettem. 
10/9-et adnék rá, ha még picit jobban dúsítana, maga lenne a tökély számomra!



7.  Avon Super Shock – Plum:


- Csomagolás: Fekete és ezüst, olyan, mint a vízállóé.


Kefe: Szilikonos, olyan ez is, mint a vízállóé.
Ár: 1500 Ft körül vettem.
Mennyiség: 10 ml


Tartósság: 5-6 órát kibír minden gond nélkül.


Vélemény: A vízálló társával együtt, nekem ez is kicsit büdi, viszont teljesen más a véleményem ezen kívül. Egész szép, bár a színes spirálokért sosem voltam oda annyira, valamiért mégis úgy éreztem, amikor megvettem, hogy kell, és igazándiból nem is rossz, csak valahogy a feketékhez szívesebben szoktam nyúlni. Mindenben egyezik amúgy a nem vízálló, fekete tesójával, olyanom is volt régen és nagyon szerettem. Nem ragadnak össze a pillák, könnyű használni, nem morzsálódik, és megszárad rövid idő alatt. 
Élőben egyébként erősebb lila, mint a képeken.
10/7-et adnék neki.



8. Catrice - Our Best Length Ever!:


- Csomagolás: Sárga, bár alapból nem szeretem ezt a színt, egy spirál csomagolásaként nem rossz, feltűnő.



Kefe: Szilikonos, íves
Ár: Ajándék volt, de gondolom 1500 Ft alatt lehetett kapni. (már megszűnt amúgy)
Mennyiség: 7,5 ml


Tartósság: 8-10 órán át jól bírja.


Vélemény: Elég hamar megszárad, hosszítást ígér, de én úgy veszem észre, hogy azért dúsít is, és nem lesz egyenes a pillám tőle, szóval ez kipipálva. Eleinte picit fura volt a keféje, de hamar megszoktam. Nem potyog, nem morzsolódik, viszont sminklemosóval könnyen le lehet mosni. Ezt dicsérték meg amúgy élőben sokan, és eléggé megszerettem én is. Természetes hatás, strapabíró, szeretem. 
10/9-et adnék neki.


Szóval ezek lennének a spiráljaim, és a véleményem róluk, remélem érthetően szedtem össze a dolgokat.

Számomra a legjobb a Paris spirál, de a többit, amik 9 pontot kaptak, azokat is eléggé megszerettem.

Nektek melyik a kedvenc szempillaspirálotok? Mennyi a maximum, amit kiad(ná)tok egy szempillaspirálért?
Remélem, tetszett Nektek ez az összehasonlítás, kellemes pihenést, jó szórakozást Mindenkinek!

18 megjegyzés:

  1. paris spirálom nekem is volt még nagyon régen, sőt kékben is és nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, nem is tudtam, hogy van belőle kék.
      Nem tudod, hogy esetleg lehet - e még kapni valahol?

      Törlés
    2. passzolom én kb 10 éve kaptam németből :D

      Törlés
  2. Nekem abszolút kedvenc a gólyabálos Maybelline-es csomagban lapuló szempillaspirál volt, ami ilyen világos kék tubusban van. imádtam, de ha nem ajándék lett volna, nem biztos, hogy megveszem az ára miatt.
    Én is használtam azt a Manhattan-t, amit te is, nekem nagyon bevált, nagyon szerettem, szintén vmi kuponnal vettem 1000 ft-rét, azóta is keresem, de sehol sem látom :(
    most egy essence-t használok, de nem szeretem.
    vmint van egy Miss Sporty-s XXLength, ennyit be is vált, hosszít, de nagyon lassan szárad.

    VálaszTörlés
  3. Igen, eléggé felment az áruk, és már annyi a lehetőség, hogy sokszor a bőség zavarában szenvedünk.. :D
    Ha kell a manhattan spirál, nagyon szívesen elküldöm postán a postaköltség fejében, mert szerintem nálam itt rohadna meg. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen manapság már annyi van, hogy kb tényleg csak az ár dönti el nálam, hogy mit veszek meg, aztán vagy beválik vagy nem.
      Juj, megtennéd? :)

      Törlés
  4. Persze!
    Írj egy mailt és akkor megbeszéljük;]

    VálaszTörlés
  5. Évek óta a Maybelline Colossal-t használom (simát, nem a macskásat, az nem jó), és nem is kísérletezgetek már mással. Ha megszűnne azért gondba lennék milyet vegyek. :D Ez alapból olyan 2500 körül van, de szokott akciós is lenni. Én teljes árat is kiadnék érte, mert nagyon jó és fél évig elég nekem.

    Amúgy én utálom a nem spirálos, vékony, rövid szőrű keféket... A colossalnak hatalmas keféje van, és jól eloszlanak a szőrei, szépen szétválasztja a pillákat, és még az illata is finom. :D

    Amúgy a képeken nekem pont a Manhattan tetszik a legjobban rajtad. :D De tudom ez nem minden, felhordásban, meg viselésben, lemosásban is meg kell felelnie egy spirálnak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy képen én is néztem, hogy hmmm, egész szép, de ott nem látszik, amit pl. tükörbe láttam, hogy nem bírtam normálisan kispirálozni csak az amúgy is hosszabb szálakat, tehát a belső szemzughoz kb. alig értem el... :S
      De most új gazdája lesz, ott vár rá a szeretés :]

      Törlés
    2. Igen-igen, én fogom majd szeretgetni :D

      Törlés
  6. Ja meg régen szintén évekig a Miss Sporty rózsaszín-kék tubusos spirálját használtam, meg abból asszem volt "feketébb" verzió is. Az sem rossz egyébként annak, akinek hosszú és sok pillája van, de az mást nagyon nem csinál, mint megfesti őket. Az olyan 10/7 ha ügyesen bánik vele az ember. Addig lehet szeretni, amíg jobbat nem találunk nála. :D

    VálaszTörlés
  7. Az Avonos spirálokkal mindig befürdök, talán a "mezei" Color Trend spirál volt az egyetlen, amivel meg voltam elégedve. Essence Multi Action is volt sokáig, aztán egyszer nem találtam a dm-ben, és akkor lett sláger a Maybelline One by One, vettem egy olyat, azóta szerelembe is estem vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ezeket próbáltam, meg a CT-t, abból volt valami kék meg lila, még ezer meg egy éve :]
      a supershockból meg a sima fekete nagyon tetszett :]

      Törlés
  8. Én leginkább Avonos spirálokat használtam eddig meg volt egy Rimmel is. Volt ami bevált, volt ami nem. Legközelebb valami drogériásat szeretnék kipróbálni. Mondjuk Essencet. Mivel nálam elég sokáig kitart egy szempillaspirál, 1000 Ft-ot még kiadnék érte, de annál többet tuti nem.
    Ja hát meg most színes spirálok után keresgélek :) Régen volt türkiz meg lila színűm szintén az Avonból, de már elhasználtam őket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg, volt türkiz is, most nézem.
      amúgy ha rendesen befogná a színes, meg látványos lenne, még jó is lenne :]

      Törlés
    2. Na igen, sajnos annyira nem voltak pigmentáltak hogy tényleg feltűnő legyen, 8 réteget meg azért csak nem ken föl az ember :D

      Törlés
    3. Elképzeltem, hogy nézne ki :D
      Papírlapot is oda lehetne ragasztani már ahelyett :]

      Törlés