2012. április 12., csütörtök

Szemhéjtus verseny

Sziasztok!

Őszintén szólva az utóbbi időben rengeteg képet lőttem, rengeteg az ötlet, a rengetegből sok a kivitelezett ,vagy már majdnem kész, így most a már kész anyagokat akarom előbb "felélni" és megmutatni Nektek, csak most valahogy olyan kevésnek érzem sokszor a napi 24 órát, de néha talán 100 óra sem lenne elég. :]

Mára a szemhéjtusaimat mutatnám meg Nektek, egy-egy kisebb véleményezéssel.

Csoportkép:

Essence gel eyeliner - zselés tus: 


A csomagolása tetszik, fiatalos, nem gagyi hatású, jól záródik.


Ezt már én túrtam össze, az első negatív dolog az volt, hogy mivel nincs lecsomagolva, lefóliázva, ez az egy darab volt a kb 10 közül, ami nem volt összetrutymákolva...


Az alján leírás található, 3 ml-es , 900 Ft volt, ha jól emlékszem.

Vélemény:
Még barátkozó stádiumban vagyunk, ami nem az ő hibája, mert tetszik a dolog, de rá kell szánnom majd egy kicsit több időt, hogy megtanuljak vele szépen dolgozni. Bár ez múlhat az ecseten is, de egyelőre nem szeretnék újra beruházni, és ezt is meg lehet majd szokni. Hamar szárad, de amíg nem száradt meg, el is lehet dolgozni, szép, precíz vonalakat lehet húzni vele és szupertartós! 

Essence liquid eyeliner - folyékony szemhéjtus:


A külseje a szokásos folyékony tusoké, letekerhető kupak, abba van az ecset.


Itt annyira nem látszik, de a lényeg, hogy nem rendes, szőrös ecsete van, hanem ilyen szivacsos, ami eleinte fura volt, de mára már annyira megszoktam, hogy könnyebbnek találom ezt, mint a "rendes" ecsetet. 


A hátulján leírás, az ára 700 Ft volt, amikor vettem, és a tartalma 4 ml.

Vélemény:
Imádom!
Ő lett a kedvencem a már meglévő tusok közül, és azóta sem bántam meg, hogy megvettem, ha elfogy, tuti újra megvásárolom, mert ezzel kapcsolatosan a legbiztosabb a kezem.

Essence eyeliner pen - filc: 


Egy filc kinézetű dologról van szó, levehető kupakkal.


A tartalma 1 ml, az ára azt hiszem 800 Ft körül volt, 2 éve vettem meg talán, és meg is bántam.


Vélemény:
Maga az ötlet nem rossz, hogy "toll"al rajzoljunk, de a kivitelezés nem lett túl meggyőző számomra. Színe nincs valami sok és elég hamar le is kopik, szóval nem megyek sokra vele, csak áll a polcon. Tuti, hogy soha többet nem veszek ilyet, maximum, ha valaki nagyon meggyőzően előadja és bemutatja, hogy milyen jó.

Avon Supershock gél állagú szemhéjtus - ceruzák:


Egy ideje nem nagyon rendelek avonból, csak amit nagyon szeretek és ismerek, őket is még kb 1 éve kértem, első körben az ezüstöt, azután a többit.


Sima szemceruza kinézetű, a végén megjelölve a szín, belül pedig egy gél állagú puha tus van, de szerintem viszonylag jól faragható. (Tipp: ha mégsem megy annyira, én beteszem a hűtőbe 5-10 percre, és utána faragom, így kicsit keményebb)


Bocsánat, rossz kislány voltam, és ilyen csúnyán, faragatlanul fotóztam le őket.
Ezüst, csillámos fekete és sima fekete.

Vélemény:
Tök jó a kezdeményezés, és itt azt érzem, a kivitelezés is. Eleinte fura, mert ugye "ceruza de közben mégsem az", de elég hamar hozzá lehet szokni. A véleményem viszont még mindig változhat, az ezüsttel kezdeném, azt vettem meg először, nagyon megszerettem, általában a szemhéjamra használom, könnyű, precíz, tartós. Kell ennél több? :]
A sima feketénél azt tapasztaltam, hogy kicsit szelesebb időben nagyon könnyezek tőle, de egy szép napsütéses napon semmi bajom, nem tudom ez mitől lehet, vagy csak néha-néha pont így jött ki, minden esetre még nem adtam fel a reményt.
És végül a csillámos fekete, amitől mindenféleképpen könnyezni szoktam, aminek nem örülök, de még kap majd ő is egy esélyt, mert vannak amúgy is könnyezősebb napjaim, és remélem csak pont olyankor használtam őket, nem pedig miattuk volt.
Erről később még írok, remélem pozitív élményekkel.
Ettől függetlenül ezeket is könnyű használni, és elég tartósak is.


A vonalak balról jobbra az itteni sorrend szerint, azaz
- Essence gel eyeliner
- Essence liquid eyeliner
Essence eyeliner-pen
- Avon Supershock ezüst
- Avon Supershock csillámos fekete
- Avon Supershock fekete

Direkt így húztam, két sorban, a sorrend ugyanaz, csak hogy lássátok a vékonyabb illetve a vastagabb vonalat is.

Frissen felkenve:


Megszáradva:


Vaku nélkül, természetes fénnyel:

Azt hiszem, a természetes fénynél készült képen nagyon is látszik, melyik mennyire erősen pigmentált, a 3., tehát a filces tus felül egyszer, alul 3×lett meghúzva, hogy egyáltalán látszódjon...

Nem vízállóak, de itt látszik majd, melyik bírna ki egy nagyobb esőt. ;]


Kissé elmaszatolva:

És a túlélő, a gél állagú tus:


Ugyan a képeken talán másodikként kopott le leghamarabb a folyékony tus, nekem mégis ő a szívem csücske, mivel azért víz alá nem nagyon tartom a fejem így napközben az utcán, a meleget bírja, a havat is kibírja, esőben sem volt vele gondom. Szóval nálam ő az abszolút kedvenc.

A második helyet a gél állagú kapja, egyrészt mert picit nehezebb számomra dolgozni vele, másrészt pedig utálom a "macerás" részét, elmosni az ecsetet, stb. Nem halok bele, csak néha lusta vagyok, utólag pedig már nehezebb kimosni.

Utána jönnek az avonos ceruzák, és tényleg nagyon remélem, hogy csak pont érzékenyebb napjaim voltak, amikor használtam őket, de nem szeretnék bajt, hogy begyulladjon a szemem, vagy bármi, ezért arra gondoltam, hogy majd hétvégén itthon kifestem vele a szemem egy fél napra, de ha esetleg kikezdené, akkor le is mosom és odaadom valakinek, vagy kuka. :(

És akkor az abszolút vesztes, a filc. Azt nem mondanám, hogy használhatatlan, de sokra nem mentem vele, a szememre kenve inkább szürkés, mint fekete, és eddigi tapasztalataim szerint nem is volt túl tartós.

Ti milyen fajta tust preferáltok? (itt most márkától függetlenül gondoltam, arra, hogy gél, folyékony, stb.)
Használtátok/használjátok valamelyiket ezek közül? Szeretitek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét kívánok Nektek és jó éjszakát!

25 megjegyzés:

  1. Filces tussal soha a büdös életbe nem tudtam szép vonalat húzni, pláne "cicát" nem. Na jó tudok, de akkor kb fél óra csak a szemkihúzásom...

    Folyékonnyal el-el vagyok, de azzal is nagyon kell precízkednem, ha tökéletesen akarom megcsinálni.

    Abszolút kedvenc nekem a Maybelline gél tus. Igaz drága, de még karácsonyra kaptam dm utalványt és beváltottam rá kipróbálásképp, pláne hogy ecset is jár hozzá. Így már hogy tudom milyen, meg is venném, mert nagyon jó. Nem olyan "ragacsos" mint az essence, hanem olyan selymesen siklik, lehet szépen építgetni, halványítani a végét, ki hogy szereti. Meg sötét éles vonal is húzható. IMÁDOM!
    Az ecsete is egyszerűen tökéletes. Nagyon kicsi pl az essence-hez képest, meg a többi tusecsetemhez képest, de pont emiatt a legjobban kihasználható. (Egyébként csajok, az ez utáni legjobb tusecsetem a műkörmös zselé ecset, ami lapos egyenes fejű. :D olcsó és a célnak nagyon is megfelel. :D)

    Egyetlen amit nem szeretek benne, ha pl elutazom, akkor macera cipelni a tégelyt meg hozzá az ecsetet, meg akkor ott elmosni, nyirkosan eltenni.. :( Kár, hogy nem vagyok olyan ügyes az ilyen "kompakt" tusokkal. :( Így ha nagyritkán nem otthon sminkelek, marad a ceruza, vagy a "felül semmi". :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a zseléssel csak az a baj nálam, hogy nem olyan biztos még a kezemben, de remélem idő kérdése, viszont ez a filces tényleg nem lett a legjobban kivitelezve :D
      mondanám, hogy kipróbálom, ha az essence elfogy, de sztem az még nagyon sok idő :DD

      Törlés
  2. Uh, jó kis bejegyzés. Én eddig abszolút folyékony szemhéjtus párti vagyok/voltam. Nagyon szerettem kb két évvel ezelőtti avonos rendelésem, mindent bírt. Aztán jó vétel volt a Manhattan tusa is. Most egy Lovely-sat használok. Nagyon szép vonalat lehet vele húzni, egy bibije van, hogy ugye rendes ecsetes és elkezdett szétjönni, szétállnak a szálai, már tök sokat ki kellett vágni :\
    Ma pedig megvettem életem első zselés tusát a Maybelline-től. Remélem beválik majd. Nagyon pozitívan állok elé :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, az nem jó, ha ennyire jön szét az ecsete :(
      Szerencsére a sima ecsetesekkel is nagyon jól elvoltam, de ott meg sem néztem milyen a folyékony ecsete, mert eszembe sem jutott, hogy nem "sima" :D
      De így utólag nem gond, azért majd számolj be az élményekről az új tussal kapcsolatosan! :]

      Törlés
    2. Hát, amúgy ez az egy baja van. De lehet, csak nálam jön szét, de elfogyasztom. Mindenképp írok, hogy vált be a Maybelline-es :D

      Törlés
  3. Jó kis bejegyzés lett,jól összeszedted.:) Én is folyékony tus párti vagyok ,de megvagyok a zseléssel is,de van egy konkrét tusom amit le nem cserélnék semmire!:D Fura mert az avon-os fekete szemceruzától én is elképesztően könnyezek, pont ma használtam,és lesírtam az egész sminkemet.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet, hogy érzékenyebb szeműeknek nem ajánlott... Bár fura, mert úgy alapjáraton, ha nincs nagy szél, meg nem vagyok légkondi, ventillátor közelében, akkor nem érzékeny a szemem, szóval már a franc sem tudja :D
      És szabad tudni, mit nem cserélnél le? :]

      Törlés
    2. Nekem egyáltalán nem érzékeny a szemem, legalábbis nem tapasztaltam még ilyet,hogy ennyire könnyezett volna egy szemceruzától is,kár érte,mert nagyon szeretem ezt a szemceruzát,de ezentúl,majd maximum csak alapnak használom. Ő az én kis kedvencem: http://www.lorealparis.hu/img/l10n/products/305x262/Cos47.jpg :))

      Törlés
  4. Én inkább szemceruzás vagyok, de tettem már kísérletet tussal is. Először eurós boltban vettem egyet (gyakorolni jó lesz alapon). Ez hagyományos, vékony ecsetes tus volt. Sok gyakorlás után egész jól ment. Ezután kaptam ajándékba Oriflame tus filcet. Én imádtam. Amúgy is a szemceruzára van ráállva a kezem, ez pedig fogásra olyan. Az nekem elég pigmentált volt, és tartós. Másodjára is beszereztem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk én is hétköznap a ceruza után nyúlok, vagy max úgy, hogy ceruza, és amikor végeztem a szemfestéssel, még tussal áthúzom az egészet. :]
      Amúgy nekem is volt valami ajrósboltos "gagyim", ami tökjó volt, csak nem emlékszem a nevére :(

      Törlés
    2. En is ezzel a ceruzas modszerrel kezdtem anno tusozni. :) sokat segit. Meg ha csak ceruzazok azt akkor is athuzkodom tiszta tusecsettel vagy kicsit osszeceruzazom es ugy. Sokkal szebb igy.

      Törlés
  5. Az essence zselés tus vízálló. :) ŐT én is használom, nagyon szeretem, viszont tényleg meg kell tanulni bánni vele. Tusfilcből én a Sh-e-t vettem meg. Tök jól fog, nagyon könnyű vele dolgozni, viszont pár óra után útra kel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a nem vízálló változata, a vízálló kék, legalábbis én így vettem meg, hogy ez a sima, a kék meg a vízállós. De lehet én tudom rosszul, akkor bocsi :]
      Valamiért a Sh-e cuccokért sosem voltam oda, 1-2 lakkom volt még régen, egy talán most is megvan még, aztán ott be is fejeztem, nem voltam megelégedve annyira :S

      Törlés
    2. A zseléset mondom (tégelyes) ott van az alján lesd meg ;)

      Törlés
    3. jaaam ez eddig sosem tűnt fel :D
      pedig megnéztem nem egyszer... és látszik, hogy már értelmezni sem tudok, úgyhogy jobb lesz, ha lefekszem:P

      Törlés
  6. Én örülök ha egyet tudok használni :D Mégpedig a folyékony verziót :) Nekem valahogy az jobban kézre áll. Bár az utóbbi időben lusta vagyok tust használni, inkább szemceruzával szerencsétlenkedem :):D

    Most szinte egyforma a körmünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nem ilyen :P De majd megmutatom milyen ;]
      Amúgy részemről a folyékony tusra tudom azt mondani, hogy gyakorolni a legjobb.

      Törlés
    2. Jó, a kép miatt írtam :D Annyira tetszik, hogy le se mosnám :P
      Majd talán nyáron benevezek 1-2 színes tusra, kíváncsi vagyok azok hogy állnának :)

      Törlés
    3. Én is szeretnék, leginkább zöldet meg valami szép rózsaszínt vagy kéket, tegnapelőtt majdnem megvettem egy bronz színűt de lebeszéltem róla magam, hogy ráér az még. :] És tényleg ráér ;]
      Nekem is tetszett a körmöm, viszont én le akartam mosni, de kb 20 percig kellett vakarnom, hogy a csillámok lejöjjenek :D

      Törlés
  7. Az essence tusfilcet imádom, folyékony tusból nekem még az ezelőtti van, azt is sűrűn használom, zselésnek essence helyett most a Maybelline-t vettem.
    Avonosat még nem próbáltam, de ami késik, nem múlik;)
    Engem nem szokott zavarni, ha egy tus nem vízálló, szerencsére így is bírják a strapát egész nap, nem vagyok könnyezős típus és legalább könnyebb lemosni este:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam sem gond, sőt, általában mindenből a vízállót veszem meg, spirálból főleg, mert képtelen vagyok normálisan lemosni őket, és zavar... :D
      Egyetlen avonos szempillaspirálom van, ami vízálló, persze véletlen lett olyan rendelve.. :D

      Törlés
  8. Gyonyoru az Avon sapphire kek zseles tusa,tartos is.A gel cerkakat is imadom,erdekes,nekem sose konnyezik toluk a szemem.

    VálaszTörlés
  9. azt a tusfilcet nagyon szerettem, aztán kifogyott. azóta meg a zselés tushoz szoktam használni, de inkább csak ilyen kreatív keddekhez:D

    VálaszTörlés
  10. Az essence zselés tusát én is szeretem , főleg mert tartós :$ de a folyékony tussal sincs gondom :$ csak attól szoktam parázni, hogy elmaszatolódik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a folyékony sem nagyon szokott elmászni szerencsére :]

      Törlés