2012. április 19., csütörtök

Szájfény...

Sziasztok!

Ma egy olyan dologgal jöttem, ami eddig még nem volt a blogon.
Köztudott, hogy nem nagyon szeretem kenni a számat, télen vagy betegség esetén ajakápoló, és kb ennyi... Persze van 1-2 szájfényem meg 2 rúzsom (1 piros és egy téglaszínű), amiket szinte sosem használok.

Most viszont, hogy elkezdtem a szempillaspirálok tesztelését, összehasonlítását, úgy döntöttem, ebben a 8 napban kb. ugyanolyan sminket fogok viselni, így könnyebben összehasonlítható szerintem maga az összhatás. Így jött hát az ötlet, hogy ha már a szemem teljesen egyszerű, legalább pár fotó erejéig feldobom az arcom szájfénnyel. :]
(Avon- Cherry Plum)





Szóval így nézek ki színes szájjal. :]
Azért választottam 4 képet, mert kicsit mindegyiken más a színe, a legélethűbb talán a 2. és a 4. (Csak az első kép vakus)

Nem tudom eldönteni, hogy egyáltalán jól áll- e, vagy csak nekem nagyon fura, mert elszoktam a használatától.
Egyelőre ott tartok, hogy kb 20 percig volt rajtam, de már idegbeteg lettem, attól, hogy "ragacsos" a szám, rúzsoknál talán annyira nem zavaró, nem akarom elkezdeni felhalmozni a rúzsokat, szájfényeket, de talán a már meglévőket (legalábbis a szájfényeket) néha-néha azért használnám, ezért is kérem ki a véleményeteket, hogy tegyek így nyugodtan, vagy úgy ahogy van felejtős a téma, vagy esetleg mutassak majd még 1-2 színt?

Köszönöm a figyelmet, és bár még nincs péntek, de egy kis előzetes a holnapi kedvencekből:



További szép napot Nektek, holnap jövök az újabb kedvences bejegyzéssel. :]

17 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll neked ez a szájfény!:)

    VálaszTörlés
  2. Szuperjól áll! Máskor is tegyél szájfényt :))) Ha máskor nem is használod mármint nem frissíted, legalább mikor elindulsz otthonról kenj fel egy szájfényt, megéri :) Nekem tetszik rajtad és ez teszi kerek egésszé a legegyszerűbb sminket is, na meg a pirosító :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a másik amivel még nagyon barátkoznom kell, de túl sok "bohócpirosítós" embert látok nap mint nap, ami annyira elveszi az önbizalmam, mondván hogy én nem akarok így kinézni :D

      Törlés
  3. Szerintem nagyon jól áll, használhatnál gyakrabban szájfényt :) Magamon én is csak vizes alapút tudok elviselni, ha kicsit is ragad akkor megőrülök tőle :D Nekem pl rúzsom nincs, csak ajakbalzsamot vagy szájfényt használok. De szeretnék majd venni egy Catrice nude rúzst ^^ Nekem szerintem a nude-on kívül más nem is áll jól :D

    A régi Mansont szerettem :) Nosztalgiából szoktam hallgatni, de szerintem 2003 után már nem tudott jót alkotni :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :]

      Igen én is ilyen kb 2003-2005-össel bezárólag hallgattam, illetve néha még most is, csak hangulat kell hozzá, meg nagyon elszoktam a "rendes" zenehallgatástól, mp4et hallgatok mindig, itthon meg általában csak szól a TV háttérzajnak, borzalmas szokás amúgy, de ha egyedül vagyok, "kell" valami a háttérbe :]

      Törlés
  4. Nagyon jól áll pedig, használhatnál többször ;)
    Manson bácsi a megboldogult leánykorom kedvence (de csak az első zenéi, ez a klipp már bőven nem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor most meg lett szavazva, tényleg sokat segítettetek, pedig elég ritka, hogy valamiről nem tudom eldönteni, hogy tetszik- e magamon. :]
      Én kb. idáig bezárólag, ezután (meg talán kicsit már ekkor is) túlzottan rámentek a közönség szélesedésére, szóval olyan kifordult lett az egész, nem tudom hogyan elmagyarázni, olyan mint mikor van egy tök jó együttes, és "vivatévépopsztár" lesz belőlük, és onnantól megy lefelé a színvonal :(

      Törlés
  5. a mosolygós kép tök aranyos:) tessék többet mosolyogni!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is jól áll :)
    Amúgy én is pont ugyanígy vagyok ezzel a száj-dologgal. Carmex, és ennyi, ezzel szoktam elintézni :D De ma gondoltam bátor leszek, és megpróbálkoztam egy kis színnel a számon - csak "beleütögettem" a bőrömbe a rúzst, de ez is durva volt az én szememmel. Lehet, hogy megmutatom a blogon, de nem tudom még, hogy bevállaljam-e :)
    A zene meg: :D

    VálaszTörlés
  7. én imádom a szájfényt, meg a rúzst, de csak amiben semmi csillám nincsen. utálom ha már eltűnik a szájfény, és a sok hülye csillám ott feszít a számon. :D vagy ha picit is elkenem, akkor nem tudom hogy, de az egész szám környéke tiszta csillám és azt már nem is lehet letörölni rendesen. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ma a sok pozitív hozzászólás miatt mikor jöttem haza a szalonból, felkentem a szájfényt, hát kiléptem az utcára, és hazáig szenvedtem, hogy beleragad a hajam. :DD (Crazy lehet meg is ölte volna magát :D :P)

      Törlés
    2. fúú na ez meg a másik amit utálok a szájfényben :DDD szeles időben már nem is próbálkozom velük.. rúzsnál meg színezett ajakápolónál ilyen gondom nincs :D

      Törlés
    3. Próbálkoztam elállítani a szelet, de mindig nekem sem sikerülhet ... :D

      Törlés
  8. pedig nagyon jól áll a szájfény:) használd többet *-*

    VálaszTörlés