2012. április 2., hétfő

Sunfleur uborka krémpakolás gingko kivonattal

Sziasztok!

Már egy ideje adós vagyok ezzel a bejegyzéssel, de most jutottam el idáig, és hát jobb később, mint soha. ;]

Sokat olvashatunk mostanában a Sunfleur termékekről, én csak nemrég hallottam róluk, és februárban kaptam meg az első két terméket.

A csokisról már írtam itt, most pedig az uborkás krémpakolásról írnám le a véleményem és a tapasztalataim.

Ő lenne az:


A csomagolásról ugyanaz a véleményem, mint a csokiséról: tetszik, szimpatikus, és a kiszerelése is jó.


Ez is pumpás, ami szintén jó, és a hátoldalán leírás található.
Egyetlen dolgot hiányoltam itt is, mégpedig a hogyan és mikor használjuk témát, de itt is arra tudok gondolni, hogy emberenként változó.


Bár arcra való, de nem akartam a csokisnak bekavarni vele, így én a kezemre használtam, illetve használom is, sőt.. a szüleim is használják. :]


Kellemes uborkaillata és halványzöld színe van, kb ennyi jön ki egy pumpálásra, ez elég is.


Félig elkenve ilyen, soknak tűnhet így képről, de mivel mostanában elég sokat vizeztem, és mostam kezet, elég ramaty állapotban van a kezem.


Teljesen elkenve pedig ilyen, nagyon hamar beszívja a kezem, 1-2 perc elteltével olyan mintha csak kézkrémmel kentem volna be, tehát nem tocsog a kezem a cuccban... kb 20 perc után javasolja a lemosást, én olyan 20-30 perc után szoktam lemosni, és utána sokkal szebb a kezem napokig, selymesebb, és a kiszáradt részekkel mondhatni, csodát tesz.

Ez ugye 600 Ft volt akciósan, de a 900 Ft-ot is bőven megérne. Hogy újra megvenném- e? IGEN!

Ha nem látom, nem hittem volna el, de anyukám keze még februárban nagyon csúnya volt, biztosan láttatok már olyat, amikor teljesen ki van száradva, berepedezve, és a repedésekben fekete vonalak vannak, ami nagyon csúnya látvány, és érzésre gondolom még rosszabb...
Addig addig mondtam neki, hogy kenje be, míg végül megtette, és miután lemosta, nem akartam hinni a szememnek... A fekete vonalak teljesen eltűntek, és a repedések is enyhültek már az elő használat után!
Nagyon bánom, hogy nem csináltam róla előtte képet, mert ugye ez volt a leginkább látványos változás, de azóta is egyre szebb és szebb a keze.


Összegzés:

- Csomagolás: 5/5
- Illat: 5/5
- Ár/érték: 5/5
- Használat: 5/4,5
(szintén a milyen gyakran használjuk kérdés miatt)

100%, hogy újra meg fogom/fogjuk vásárolni, mert rengeteget segített, főleg a még hidegebb hetekben.

Ti használjátok ezt a terméket? Kipróbáltátok, vagy szeretnétek? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm szépen a figyelmet, további kellemes hétfőt Mindenkinek, remélem jól telt a hét első napja!

5 megjegyzés:

  1. Mivel még van a csokisban, nem vettem ma meg, pedig nagyon ajánlgatta a Sunfleur lány ma, de holnap visszamegyek, már órákkal ezelőtt megfogalmazódott bennem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes, nyárra szerintem az arcomra is ezt használom majd, mert olyan kis "friss" illata van. :]

      Törlés
  2. Ez jól hangzik. Mostanában nekem is száraz a kezem, pedig folyamatosan kenem kézkrémekkel. Szerintem ki fogom próbálni, hátha ez segít rajta. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem is rossz ötlet :) Megfűzöm anyukámat, hogy tegyen egy próbát ő is, mert neki is megviselt a keze :S

    VálaszTörlés
  4. Az a jó, hogy nem csak kinézetre javít rajta, mert tényleg a berepedések ily "normálisak" lettek utána, és komolyan, ilyen kb 15 éve volt anyukám keze, mint most, úgyhogy magam miatt is, de miatta még inkább örülök ennek a pakolásnak. :]

    VálaszTörlés