2012. április 15., vasárnap

Rózsaszín köröm több változatban


Sziasztok!

Ezt a lakkot még a névnapomra kaptam, de csak most jutott kipróbálásra. Nagyon tetszett már magában is, de kicsit felturbóztam, ezt szeretném most megmutatni Nektek,fogadjátok szeretettel. :]



A lakk 2 rétegben:



2 réteg + 1 réteg pelyhes lakk:



2 réteg + 2 réteg pelyhes lakk:


2 réteg + 2 réteg pelyhes lakk + matt fedőlakk:




Nagyon tetszik önmagában is, szép kékes fényes van, de akartam valami kis pluszt, ezért ment rá a pelyhes, és a matt lakk is, bele vagyok bolondulva így ebben a felállásban, hogy pelyhes és matt is egyszerre. :]


Nektek hogy tetszenek?
Melyik változat a kedvencetek?



Köszönöm a figyelmet Mindenkinek, szép estét! 

9 megjegyzés:

  1. Nekem a matt verzió jobban bejön, nagyon szép.*-*

    VálaszTörlés
  2. Szuper a pelyhes matt kombó és alapból is szép színen van a lakknak :) Nekem bejövős :P

    VálaszTörlés
  3. köszi csajok, ezzel a pelyhessel úgy vagyok, hogy imádom fényesen is, de mattal mindenki úgy megcsodálja, na meg én is :D
    Csak aztán nehogy a körmeim nézzem hajvágásnál, és a kezem vágjam... :D

    VálaszTörlés
  4. Egyre jobban kezd tetszeni ez a pelyhes dolgok. Nem vagyok oda a csillámos, gyöngyházas és hasonló lakkokért, de ez a matt pelyhes ez még nekem is tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. asszem lesz még egy köröd a rossmannba :D

      Törlés
  5. Nekem is a pelyhes megoldás tetszik a legjobban, nagyon szép lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Mindig megcsodálom, hogy minden színnel mást hoz ki :]

      Törlés
  6. Nem nagyon tetszik nekem a matt fedőlakk, csak kivételes esetekben, szóval szerintem fényesen jobb. :D

    VálaszTörlés
  7. Szééép :) Én is valami hasonlót fogok ma kipróbálni :)

    VálaszTörlés