2012. április 18., szerda

Régi Újdonságok

Sziasztok!

Ma egy olyan bejegyzést hozok Nektek, amiben lényegében véve arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy szerintem elég sokunknak vannak olyan ruhái, amiket megvettünk, aztán mégsem hordtunk valamilyen oknál fogva.
Én általában csak olyat vásárolok meg, ami tetszik, jól áll, és kényelmes is, persze nagy ritkán becsúszik 1-1 olyan darab is, ami mégsem ilyen. Ezek utána akár évekig ott állnak a szekrényben "majd jó lesz még valamire" jelszóval.

Pólóból van 1-2 ilyen, de azokat általában befogom itthoni pólónak, mert összefestékeztem vagy összement a mosásban, pici lyuk lett rajta stb. 

Nadrágból az elmúlt 2 évben hiányt szenvedtem, 3 darab volt, meg egy, ami állt a szekrényemben... Még 3 éve vettem, mert nagyon tetszett, és a kedves eladó mondta, hogy ez nagyon nyúlós anyag, és ezért nehogy a nagyobbat vigyem el, mert leesik rólam, vigyem a kisebbet. Én meg persze hallgattam rá, nem azt mondom, hogy nem jött rám, mert úgy nyilván nem hoztam volna el, csak szimplán épphogy jó volt, szóval rosszul tettem, hogy hallgattam az eladóra, mert összesen ha 3× volt rajtam, annyira kényelmetlennek éreztem. Szóval azóta ott állt a szekrényben.

Viszont nemrég, mikor pakoltam át a cuccaim, úgy gondoltam, legalább egy próbát megér... És így, hogy fogytam egy kicsit, most pont jó, de eddig nem is vágattam le emiatt a szárából (szinte minden nadrágomnak le kell vágni az alját...), de most úgy örültem neki, hogy egyből a varrónőnél landolt. :]

Ilyen volt:

Ilyen lett:

Ami kifejezetten tetszett, az a strasszos gomb és a zseb melletti kis strassz.


Ez igazándiból ilyen nyári esti nacinak jó, mivel nagyon vékonyka, és most nagy örömmel tölt el, hogy van egy "régi-új" nadrágom. 

A másik nadrágot pedig úgy turiztam pár hete, 1480 Ft volt, ami szerintem nagyon baráti. 

Ő az:

Itt is tetszett a gomb, és a farzseb is szép mintával van ellátva:


Ennek szintén az alja lett levágva, és most nézem, hogy milyen hülyén oldalról fotóztam, bocsi:

Egyébként ezt betudtam a kívánságlistán szereplő szürke nacinak, bár még nem ő az igazi, de eléggé megszerettem, mert kényelmes, és egyszerű. A nadrágokban nem szeretem sem a túl színes, sem a túl mintás darabokat, de nem láttam mostanában egyszínű, olyan szürke farmert, ami szerelem lett volna első látásra.

A harmadik áldozat szintén turis darab. Egy atmosphere blézer, amit hordtam is párszor, de nagyon zavart, hogy nem lóg ki a kezem az ujjából. Az egy dolog, hogy hülyén nézett ki, de zavart is, így csak ennyit változtattunk rajta. Nem feltűnő, de azért megmutatom.

Előtte:

 Utána:
(Ezt még októberben vettem amúgy, 2000 vagy 2500 Ft-ért, címkével, pótgombbal, újonnan)

És volt egy harmadik farmer, amit nem számoltam a nadrágjaim közé igazából, mert "melós" nadrág, általában nem öltözök át a szalonban, de ha mégis, akkor ezt veszem fel, ezt egyelőre beszűkíttettem, de mivel összefestékeztem, még nem tudom, mi lesz a sorsa, de valószínűleg nem lesz már utcai nadrág, mert festékes lett, de ha mégis kitalálok neki valami megoldást, azt megosztom Veletek. :]

Ezekért fizettem összesen 1900 Ft-ot a varrónőnek, ez szerintem nagyon baráti ár. 

Ti szoktatok régi ruhákat "felturbózni", átalakítani, vagy csak szimplán egy nem nagyon használt ruhát újra elővenni, és használni?
Tetszett ez a bejegyzés, legyen még hasonló, ha esetleg újrahasznosítok pár régebben vásárolt ruhát?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Mindenkinek! 

13 megjegyzés:

  1. En a hideg bekoszontevel szukitettem be szinte az osszes nadragom szarat mert rajottem h utalom ha bo szaru.. jobban szeretem ha ramsimul, sokkal jobb ugy hosszu csizmat is hordani. En is "visszakaptam" igy evekig nem hordott nadragokat, tok jo erzes volt. :D es szinte fillerekert csinaltak meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl szűkeket amúgy se nagyon veszek, mert azokba kötözött sonka vagyok.. :(
      Ezt sem annyira szűkítettük, inkább egyenesszárúnak mondanám.
      Egyrészt jó érzés is, másrészt meg olcsóbb ;]

      Törlés
  2. Uh, ezt jó volt olvasni.
    Én nemrég alakítottam át egy farmeremet, amit imádtam, de egy hülye baleset miatt elszakadt a térdén, menthetetlen volt. Levágtam a szárát és szegecseltem. Kicsit a derekából is be kellett vennem, de szerintem buliba meg majd nyáron szabadtéri koncertre nagyon jó kis darab lesz :D És amit levágtam részt, abból egy szütyőt csináltam :)
    Meg nem rég találtam rá egy régi fekete szoknyámra, ami évek óta megvan, de kb 1,5 éve rá sem néztem. Azt hiszem megint hordani fogom, bár az oldalán van egy hülye toldás, amit nem szeretek. na megnézem, hátha azt el lehet tüntetni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy nem csak én szoktam akkor ilyenekkel tevékenykedni :]
      nekem 2 db szoknyám van, és tetszenek is, de annyira nem vagyok szoknyás :(
      Ha gondolod, majd mutasd meg a nacit meg akár a szoknyát is ha kész.

      Törlés
    2. Oksi, a naciról majd mutizok képet, mert nem is csináltam. A szoknyát még nem találtam ki. Lehet megszeretem megint a furaságával :D

      Törlés
  3. Én egy régi farmerdzsekit túrtam elő a szekrényből, aminek nem tetszett a színe.. Így hát kihypóztam, lefújtam aranyfestékkel és voila!
    http://addsomeglitter.blogspot.com/2012/04/diy-frasmerdzseki-arannyal.html
    Az apró kellemetlenségektől eltekintve imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról, amiről nincs kép, én is a hypo-ra gondoltam, de még eléggé ódzkodok tőle :$

      Törlés
    2. Na jó, bevallom nem én hypoztam, hanem apukám :D Engedett egy kis vizet a mosógép dobjába, utána kikapcsolta, elölrőlkezdte a programot, belerakta a dzsekit, és a mosószeres rekeszbe öntött kb 2 deci hypot (nem biztos hogy jól emlékszem). Így szépen egyenletesre szívta ki, bár nem sokat vett el a színéből. De legalább megszabadultam attól a gyűlölt árnyalattól :D

      Törlés
  4. Magamnak szoktam minden nadrágom szárát felvarrni.
    Néha átnézem a szekrényem, és ráakadok pár pólóra, és rájövök, h "ezeket miért nem hordtam eddig?" . Nadrággal nincs ilyen. Sajnos elég nehezen találok magamra nadrágot, valamiért csak a promod-os farmerek passzolnak (mást meg sem veszek, mert hiába tűnik úgy a boltban, hogy jó lesz, nem lesz...), az meg ugye nem a legolcsóbb kategória, így max. 2-3 van egyszerre, addig hordom őket, amíg el nem kopnak teljesen, szóval nekem nincsenek "elfekvőben" nadrágjaim.
    Régebben csináltam átalakítósdit, gimi első éveiben hordtam saját készítésű szakadt-szegecses-hipózott farmereket, meg volt, aminek az anyagából táskát varrtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gimiben nekem is volt 1-2 ilyen húzás, de azért azokra annyira nem vagyok büszke :DD
      A nadrág nálam is maximum 3-4 darab szokott lenni, és szó szerint addig szoktam hordani, míg szét nem esik rajtam :D

      Törlés
    2. Én büszke voltam rájuk :D Jól néztek ki szerintem, még most is hordanám nyárra, fesztiválra (a szárukat is levágtam térdig), ha még feljönnének rám. Khm...
      Én addig, amíg ki nem szakad a combomnál... Utána átvedlik itthoni nadrággá :D Annyira nehéz amúgy tökéletes nadrágot találni...

      Törlés
    3. Ugyanez... :D
      Egyszer volt egy "tökéletes" fekete nadrágom... na az még vagy 2 évig ott volt az asztalomon, az mondjuk szanaszét szakadt, de nm volt szívem kidobni :(

      Törlés
  5. Na nálam is ez a baj, hogy egyedül nem merek belevágni, mert félek, hogy kb berobbantom a házat :D

    VálaszTörlés