2012. április 27., péntek

Pénteki kedvencek - zene III.

Sziasztok!
Megint péntek, szóval kedvencek.. És mivel könyvet most nem olvastam, ismét zene, remélem még nem unjátok.

Most egy kicsit kénytelen vagyok kategorizálni őket, pedig amúgy nem szeretem, de hogy azért tudjam én is azonosítani, mik voltak, ez most egy Rockabillys-Psychobillys vonal lesz, ami nagyon, de nagyon közel áll a szívemhez! :]

Nos, akkor nézzük is Őket!:


Bevezetőnek egy kis örök kedvenc, Elvis








































(Ez a csengőhangom egyébként, megunhatatlan számomra :] )





És még sokáig folytathatnám, mint láthatjátok, elég közel áll hozzám az ilyesmi zene, talán ezekből van a legtöbb, amit imádok, és napi szinten hallgatom. 
Vannak közötte lágyabb, "kedvesebb" dallamú számok, de egészen elborult elmére vallóak is, mindet imádom! :]
Főként azért, mert a pörgősebbek olyan életerőt tudnak adni még egy marhaunalmas napon is, hogy néha még én is meglepődöm rajta. :]

Remélem azért 1-2 tetszik itt is Mindenkinek (persze nyilván nem hallgatjátok végig az összeset, de remélem azért bele-belehallgattatok).

Ti szeretitek az ilyen zenéket?
Mindenkinek kellemes napot, kellemes hétvégét! Pihizzetek, egyetek, igyatok jókat, meg persze aki teheti, kiránduljon, vagy legalábbis sétáljon nagyokat! ;]

4 megjegyzés:

  1. A rock'n'roll számokat imádom :)
    2010 nyarán csináltunk tematikus házibulikat, ahol be kellett öltözni korhű ruhába, bakelitről szólt Elvis, Bill Haley, stb, és rengeteget táncoltunk! Istenem, szuper nyár volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jók is az ilyen bulik! :]
      Imádom a ruházatot is, csak hosszú távon nem kétfilléres mulatság sajna :(

      Törlés
  2. Jófélék, ha elkap a hangulat akkor én is hallgatok ilyen zenéket :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ennek örülök, hogy azért más is szereti őket! :]

      Törlés