2012. április 13., péntek

Pénteki kedvencek - nosztalgia zenék

Sziasztok!

A mai kedvences bejegyzésben pár régi, általam kedvelt zenét szeretnék bemutatni, amiket még általános suliban, gimi elején hallgattam/hallgattunk, és bár már elmaradoznak, azért a mai napig melegséget lopnak pici szívembe. :]


Fegyelmező Részleg - Öt pont


Alvin és a mókusok - Kurva élet



Auróra - Kifacsart citrom


Rancid - Fall Back Down


The Prodigy - Voodoo People


Eskabbe - Exchange Song


The Buttholes - Ennyi épp elég


És ezzel zárnám is a sort, mert ennyi épp elég. :]

Szép napot és kitartást Mindenkinek az utolsó munkanapon és kellemes hétvégét!

10 megjegyzés:

  1. Alvin nekem is a koragimis emlékek közé tartozik :D Azok a koncertek... :D

    VálaszTörlés
  2. azok a jó kis Viannis időszakok:DDD

    VálaszTörlés
  3. Alvinra mindig menni akartam, de sosem jutottam el :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Budapest közelében lakom, itt sok koncert volt, szóval sokszor járkáltunk, pl. Zp-be (mikor még 100 Ft volt a belépő - ó de rég volt, öreg vagyok! :D), meg egyéb koncerthelyekre. A szüleim mindig mindenhova elengedtek, de egyszer vasárnap lett volna Alvin. Na arra nem mehettem, mert másnap suli. Szegények az ebéd utáni pihenőjüket tartották, én meg azalatt elsunnyogtam otthonról :$ Jobban jártam volna, ha nem megyek, eltűnt a ruhatárból a szemüvegem, azóta sem találtam olyan jót :(

      Törlés
    2. Az a baj, hogy itt mindig pont úgy volt, hogy valami miatt nem értem rá :D
      Bezzeg ha pestre mentem, sosem volt akkor...

      Törlés
  4. 5 pont és Buttholes... Padlás-feelingem támadt. "Régi szép idők"
    Köszi ezt a bejegyzést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálam is az jött elő ezektől :]
      Szivi ;]

      Törlés
  5. óóó mikor még punk voltam :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na Rólad el sem tudtam volna képzelni :O :]

      Törlés