2012. április 7., szombat

Lovely Disco Make Up Set

Sziasztok!

Tegnap ISMÉT Rossmannban jártam, ezúttal Bettivel, és persze megint a mágneshez (illetve annak helyéhez) vezetett az utam első körben, de nem volt... szóval f*ck...

Viszont már múltkor is nézegettem az egyik Lovely palettát, de valahogy inkább ott hagytam, és most ismét nagyon nézegettem, mondom hmm, 600 Ft, annyit még meg is ér. Aztán végül megvettem, és nagyon örülök neki!

2 színben kapható a paletta, én a 02-est választottam, a másik sem rossz, de egyre jobban bejönnek ezek a szép barna színek megint, viszont vagy nagyon natúr, már-már észrevehetetlen, inkább bőr színű barnás szemhéjpúderem van, vagy nagyon sötét. Így választottam ezt.

Rengeteg kép jön!:]

Maga a paletta:


 A hátulja:

 És a tartalma :


Vakuval
Vakuval
Vakuval 
És hogy nagyjából legyen mihez viszonyítani a méretét:

A csomagolása sima műanyag, én nem szoktam a "gagyi" hatást érezni, amit sokan mások igen, lehet velem van a gond, nálam ha jól záródik a csomagolás, akkor már nem lehet gagyi :D
Egyébként a minta egész aranyos rajta szerintem, és volt hozzá egy pici kétvégű applikátor, aminek én csak örülni tudok mindig, mert előszeretettel használom őket.

A belseje: a színek nagyon tetszenek, bal oldalt van 2 világosabb szürke, és egy fekete, jobb oldalt pedig a 3 barnás szín.
Ma egyébként már ki is próbáltam természetesen,de semmi extra nem volt, mert rohanni kellett ugye... :] Viszont jó pont, hogy szemhéjalapozás nélkül kibírta reggel 7-től délután 2-ig (utána lemostam, de szerintem még bírta volna).

A következő képeket pedig ma délután csináltam.

Először vaku nélkül, természetes fénynél:





Majd alap nélkül, vakuval:




Aztán pedig alappal, természetes fénynél:






És végül alappal, vakuval:



Nagyon tetszenek a színek, és bár alappal erősebbek, de alap nélkül sem rosszak szerintem, és bár nem bántam meg, hogy megvettem, még a mágnest szeretném magaménak tudni, és abból élni, amim már van, sminkcuccok terén, meg másban is folytatni, amit eddig is, tehát hogy nem halmozok, hanem elhasználom azt, amim van.
Ugye amúgy sem jutok valami sok pénzhez, de általában olyan nevetségesen kevés van, hogy azt szinte egyből el is lehet költeni... Viszont így, hogy nem tudom, mi lesz a munkahelyemmel, azt a kicsikét is megpróbálom majd félretenni.
Ettől függetlenül nincs lelkiismeret furdalásom, mert nagyon tetszik ez a paletta, és azért 600 Ft nem a világ vége, és tudom, hogy ki fogom használni. :]

Nektek van Lovely terméketek? Ha igen, mi a tapasztalatotok vele? Hogy tetszik ez a paletta?
Köszönöm a figyelmet! Szép estét Mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Nem rosszak a színek tényleg az ezüst,arany, és a highlighter a legszebbek:) én is gondolkoztam, hogy megvegyem-e, de nem jött velem haza:D úgy se használnám ki:( .
    Van egy lovely pirosítóm, és valami körömerősítőm, és ennyi:D A pirosítókon kívül, nem nagyon fogott meg soha semmi.:(

    VálaszTörlés
  2. Eddig engem sem nagyon, egy sima átlátszó fedőlakkom van, megy egy szép zöld tetszett még nyáron, de mire meg akartam venni, elvitték már.. :D
    De ez most tetszett, és tényleg olyan "mindennapi" színek, remélem hosszútávon is szeretni fogom, mert ennyi nem pénz érte, ha jó. :]

    VálaszTörlés
  3. Hú jó kis színek :D A másik paletta milyen színű? Amúgy van Lovely ternmékem egy fekete folyékony tus és nagyon szeretem. Igazi fekete, tartós és könnyen lehet vele dolgozni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A másik is szép, az ilyen:
      http://1.bp.blogspot.com/-rJfdEQE5l9w/Tt-Ls8DL0sI/AAAAAAAAAIU/wY859QFMKG8/s1600/lovely+disco+paletta+%25284%2529.JPG

      Tetszett az is, de ez jobban "kellett" :]

      Törlés
  4. Ez nekem is megvan és én is szeretem a színeit, csak nekem sajnos hamar beül a mélyítővonalba,Csak nekem eleve elég zsíros a bőröm ,szóval ez annak is betudható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, mert tényleg szépek a színek :(
      na meg az ára is nagyon baráti

      Törlés
  5. Muszáj egy ilyenre beneveznem, jók nagyon a színek, árban pedig verhetetlen :) Én Lovely termékek közül csak a tust próbáltam/használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá-hajrá! :]
      Ennyi pénzért szerintem is nagyon megéri!

      Törlés