2012. április 7., szombat

Körömlakk - univerzális felhasználás

Sziasztok!

Múltkor írtam, hogy vettem fülhallgatót, eurós boltban, 590-ért, tehát tudom, hogy nem lesz egy hosszú életű dolog, de S.O.S. volt, és nm akartam több ezret kiadni érte.

Volt egy tök jó, fehér alapon csillagos, de azt pont elvitték és már csak egy darab focis volt... Tudni kell rólam, hogy nagyon nem szeretem a focit, és azért ez így fiús is volt, és bár a hajam úgy is eltakarná, engem zavart.

Szóval ilyen volt:



Nagyon nem tetszett, ezért csak annyi volt a cél, hogy bármilyen másmilyen legyen, csak ne ilyen. :D

Így jött, hogy a NYC ezüst lakkját felhasználtam hozzá, meg ment rá egy átlátszó lakk a biztonság kedvéért.

Ez lett belőle:



Nem a legszebb, de a célnak megfelel... 

És még pont belefért mai bejegyzésnek. :]

Mindenkinek jó éjszakát és kellemes ünnepeket, jó pihenést!

2 megjegyzés:

  1. Ez szupi ötlet :D Én is tuti így tettem volna vele, valami színre lekentem volna :D az ezüst meg szép szín :)

    VálaszTörlés