2012. április 23., hétfő

Köröm essence lakkokból III.

Sziasztok!

Elég vegyes érzelmeket váltott ki belőlem a mai nap, csupa jó, és nemjó dolog jött egymás után, talán ezért is jutottam csak most odáig, hogy megírjam a bejegyzést, szóval nézzétek el, azért remélem így is tetszeni fog.

Szóval az alany a Zsákbamacskában kapott essence lakk volt, amiről nagyon nem tudtam eleinte eldönteni, hogy tetszik- e. Aztán arra jutottam, hogy igen.

Egyszer már kipróbáltam, de annyit mondanék a külsejéről, hogy utálom. Maga a kinézet olyan mint pl. a mágneses lakkoknál, azokat szeretem, nagyon is, de ennek a kupakja olyan szinten csúszik, hogy első alkalommal az egészet levertem, mert a kupakot akartam menteni, az sikerült is, de cserébe a lakk kb. negyede kiborult a parkettára. Grat!... :D
Aztán mikor jött a második réteg, akkor a kupakot hagytam inkább repülni... Szóval a kupakkal nem vagyok kibékülve, de a többit szeretem.

Nézzük első körben magában, két rétegben:



Mindig másmilyennek látom... A barackos szín nagyon tetszik, de mikor neonnarancssárgás nem is tudom milyennek látom, az nekem már túl sok.

Így jött az ötlet, hogy az essence Special Effect - Time For Reflection topperrel milyen lenne, hát megnéztem, és kifejezetten tetszett.


Így már olyan barack színű lett, kis kékes fénnyel, szerintem nagyon szép így.

 Persze még akartam rá valami kis extrát, így jött a nyomdázás ötlete. Egy olyan mintát választottam, amin egy nagyobb és egy kisebb virág van, ezt az essence Hex hex! mágneses lakkal oldottam meg, kifejezetten jók szerintem ezek a lakkok nyomdázásra.

Ez lett a végeredmény:


Annyira nem vagyok elragadtatva tőle, még mindig nem találom el, hogy középre menjen a minta, itt leginkább a kisujjamon észlelhető ez... De ezen kívül tetszene amúgy. :]
Fedőlakk most nem jött rá, mert bevallom őszintén, próbálkozni akartam csak, így a képek megörökítése után nem sokkal már le is mostam.

+ egy kis személyes: hazaérve eléggé elszomorított, hogy valaki leiratkozott a blogról, nem tudom, hogy ki és miért, érdekelne, de gondolom nem leszek megtisztelve egy üzenettel, így nem fog kiderülni. Szóval ez ilyen hullámvasút-nap volt, hol repestem, hol pedig néztem csak, hogy na ne már.. Viszont amíg írtam a bejegyzést, egy ember feliratkozott, nem arra megyek, hogy hány rendszeres olvasóm van, hanem leginkább a saját szórakozásomra hoztam létre a blogot, ezért is nem csak szépségápolás vagy csak recept vagy csak egy, bármilyen téma, hanem kicsi mindenből, ami engem érdekel. Annak, aki ezt is elolvasta, külön köszönöm, nem a lájkokra, meg a feliratkozásokra megyek rá, ez nekem maximum egy pozitív visszajelzés Tőletek. Nem leszek öngyilkos nyugi, meg holnapra talán el is felejtem, csak szar érzés, na. :]


(Frissítés: és megint 86... szóval nem tudom, hogy ilyen gáz vagyok, vagy a blogger vicceskedik velem...)

Nektek melyik variáció tetszik? Nekem mindhárom tetszene, ha a nyomdázás is jobban menne végre... De hát gyakorlat teszi a mestert. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát, illetve annak, aki csak reggel nézi, szép napot! 

15 megjegyzés:

  1. A special effect nélkül jobban tetszik. Olyan gyöngyházas-fée vele. Azt pedig nem szeretem :)
    A nyomdázásba meg belejössz, mint kiskutya az ugatásba :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az ugatás egyelőre jobban megy.. :P

      Törlés
  2. Nagyon jóóó! *.* Kell ilyen szín!
    Fedőlakk nélkül nekem is jobban bejön.

    VálaszTörlés
  3. Én nem értem ezt, egyszer már feliratkoztam, most meg megint fel kellett... :S
    Szép a manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Amúgy meg van zakkanva már ez a számláló vagy az egész, nem tudom, pl. a feliratkozott blogjaimból kihagyja Aniét, pedig már leiratkoztam és vissza emiatt egyszer, de semmi... irgumburgum :]

      Törlés
  4. Szerintem magában is nagyon szép a lakk és a special effect-tel is. :)
    Mindkét verzió vállalható. :)
    Persze megértem,hogy neked a narancsos már sok.
    A nyomdás minta szuper,nem is lehet észrevenni,hogy nincsen középen, ne aggódj emiatt! :) :)

    Meg tudod mondani,hogy mi ennek az Essence lakknak a neve és száma??
    Köszi szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. essence Multi Dimension XXXL Shine – 67 Just Shout! :)

      Törlés
    2. Turbó nyúl :D Nincs mit :)

      Törlés
  5. Nekem is magában tetszik jobban, lehet megveszem, de lehet hogy nem :D
    Amúgy szokott olyan lenni, hogy kiléptet a blogról és újra be kell lépned... nem értem miért :D Szóval no para. Aki meg mégis leiratkozott, így járt :P

    Remélem azért ma már jobb a kedved <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, általában kialszom hamar az ilyet ;]
      Akkor ezek szerint viszont csak nekem tűnik túl neonosnak a lakk. Bár nyáron biztos hogy bátrabban fogom magában is felkenni, csak hol vagy már jóidő?? :]

      Törlés
    2. Akkor jó :)
      Amúgy mennyire hasonlít ez a lakk az essence 93 C'est la vie! lakkjához?

      Törlés
    3. Ja meg ilyesmi színű a Catrice - I scream peach! is. A végén már egyiket se veszem meg :D Annyira elvagyok a nude meg a barna lakkommal :D

      Törlés
    4. Szerintem ez kicsit erősebb, olyan narancsosabbnak tűnik nekem, bár élőben nem láttam körmön, csak képeket, de a csomagolás meg a képek alapján ez olyan barack és narancs közötti számomra. :]

      Törlés