2012. április 26., csütörtök

essence - Walk on air + Julia

Sziasztok!

Bocsi, hogy már megint ilyenkor írok, de egyszerűen időhiányom van... Folyamatosan azt érzem, hogy semmire nincs időm, persze a munkahelyemen meg ha nincs vendég, meg akarok halni kb. az unalomtól... 
Na de a lényeg, ma reggel kilakkoztam a körmöm kékre (essence - walk on air), de már nem volt időm fedőlakkot tenni sem rá, így vittem magammal, meg az essence twins-ből a Julia-t is, mert bár tetszik magában is ez a lakk, mégis kicsit fel akartam dobni. 

Így aztán a nagy unatkozás közepette szépen felkentem a csillámos lakkot, majd száradás után a fedőlakkot is, és ilyen lett:

Vaku nélkül:



Vakuval:


Nekem valahogy a csillagos ég jutott az eszembe róla, imádom ezt a csillámos lakkot, nagyon jól tettem, mikor megvettem. :]

Nektek hogy tetszik? Megvan valamelyik lakk a kis gyűjteményetekben?

Köszönöm a figyelmet, jó éjt, aki pedig holnap nézi, jó reggelt és szép napot! Már mindjárt hosszú hétvége! ;]

9 megjegyzés:

  1. A nevük alapján (Walk on air, Julia) a Júlia nem akar a földön járni c. szám jutott az eszembe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eszembe sem jutott, de ötletes! :D

      Törlés
  2. Egyik sincs meg, de nagyon tetszenek. Együtt meg pláne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ennek nagyon örülök! :g
      Egyébként megtévesztő ez a kék lakk, az üvegben sokkal világosabbnak tűnik, de örülök, hogy nem olyan világos.

      Törlés
  3. Ez nagyon jól néz ki így együtt :)

    VálaszTörlés
  4. nekem is az ég jutott eszembe :D

    VálaszTörlés