2012. április 9., hétfő

Essence Nude Glam (06) - Hazelnut Cream Pie +Cosmiss arany csillámos lakk

Sziasztok!

Már írtam, hogy a nude lakkokat imádom, de valahogy olyan nehéz számomra felkenni, olyan "hibajavító-állagú". Ezért is van az, hogy az új lakkok közül, bár nagyon tetszett az Essence Nude Glam (06) - Hazelnut Cream Pie nevű színe, mégis utolsónak hagytam. Meg kell mondanom, hogy ez bizony pozitív csalódás volt! :]

1 rétegben elég vérszegény, le sem fényképeztem úgy, viszont 2 rétegben már nagyon szép!

2 rétegben:





Nagyon tetszett így önmagában, de gondoltam itthonra kipróbálom hozzá az arany csillámos lakkot, amit nyertem.
Olyan jó volt az elképzeléseimben, de felkenve elsőre nem nyerte el a tetszésem.

Hazelnut Cream Pie 2 rétegben + 1 réteg Cosmiss:




Mivel így annyira nem jött be, kentem rá még egy réteget.

Hazelnut Cream Pie 2 rétegben + 2 réteg Cosmiss:







Így már jobban tetszett, de valahogy a csillámok elhelyezkedése még nem az igazi, és elég nehéz dolgozni vele, mert olyan sűrű, gumis állagú az átlátszó lakk, a csillámok pedig előszeretettel az ecset szárára és az üveg oldalára tapadnak, a körmömön pedig egy felé orientálódnak. :D
Tegnap reggel kentem fel, de este 11 után is olyan fura "gumis" volt tapintásra, és nagyon féltem, hogy lenyomatos lesz, de szerencsére nem lett, csak 2 ujjamon.

Minél többet nézegetem, annál jobban tetszik amúgy, ezzel a nude alappal olyan szép összhangban van szerintem, és a "szolid elegancia" kifejezés jutott róla eszembe. :]
Egyébként az arany van többségben, de van benne pár ezüst csillám is, ami még jobban feldobja. 
Szóval olyan ez az összeállítás nekem, ami máson biztosan tetszene, de magamon szokni kell még, de egyre jobban tetszik. 
Fent is hagynám szerintem, de a ricinusolajos hajmosás után szinte 1000% az újralakkozás... 

Köszönöm a figyelmet, új bejegyzéssel holnap jelentkezem majd! :]
Addig is kellemes pihenést és jó szórakozást!

11 megjegyzés:

  1. Ú, nagyon jó ez a szín. Nekem a Café Olé van meg. Most fogom este kipróbálni, mert holnap állás interjúra megyek és valami szolíd körmöt szeretnék. Remélem, beválik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is megvan nekem, olyan szép elegáns. *.* Tejeskávé. :) Igazi jó alap pl állatos körmökhöz, meg akármit díszíteni rá. És nincs is olyan "hulla" benyomása, mint pár világosabb nude lakknak.

      Törlés
    2. Uh, ahogy így leírtad, úgy érzem az én színem. A boltban nehéz volt választani, de a legsötétebbet nyúltam ki :D Jaj, alig várom, hogy felkenjem :D

      Törlés
  2. Elgondolkodtató.. :D De nemm nemm távozz tőlem kísértő a Toffee ami nekem van is ilyesmi színű.. áá :D

    VálaszTörlés
  3. Amúgy én ebből a színösszeállításból ilyet akarok már régóta megcsinálni, csak még nem szántam rá magam az ilyen arany tömbös essence lakkra. De sztem most már várat magára télig... olyan karácsonyos. :D

    http://i.imgur.com/7i3Eg.jpg

    VálaszTörlés
  4. Az is szép, mind tetszik, de olyan árnyalatnyi különbségek vannak, hogy azért mindet nem akartam megvenni :D
    Holnapra sok-sok sikert!Drukkolok majd :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Remélem, ügyi leszek, és kellek neki :)

      Törlés
  5. Jajj, most nézem, hogy nem is válaszként küldtem el.. :DD
    Tuti ügyi leszel ;]
    Amúgy mindegyik nude glam tetszett, de hát sajna senki nem vágja hozzám mindet :DD

    VálaszTörlés
  6. Nekem a nude lakkok közül a 05 - toffee to go van meg (de mindegyik tetszik :D) és én is hasonlóképp dobtam fel, csak én az Essence 67 - make it golden-jével :) meg hála Neked a pelyhessel is kipróbáltam és úgy is nagyon tetszett ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor legalább hasznosítottad már :]
      Az is tetszett, meg elsőre olyan nehéz volt a választás, de végül mellette döntöttem, meg hát a nude it!-et is imádom, de fel kéne higítani már szegénykémet

      Törlés