2012. április 6., péntek

Essence Color&Go - Fame Fatal

Sziasztok!

Elég régóta kerestem a tökéletes piros lakkot, ami nem narancsos, nem rózsaszínes, nem bordós, hanem PIROS. 

Úgy néz ki, rátaláltam, a kívánságlistán szerepelt ő is, és most jutottam el odáig a megvétele óta, hogy ki is próbáljam.
Azt kell mondanom, hogy IMÁDOM! 

Felkenve mondhatom, EZT a színt kerestem, és sokszor hasonló volt az üvegben, körmön mégis más... De végre az enyém a kis szépség. :]

Ő lenne az:






A 3. kép vakus, a többi természetes fénynél készült, élőben pedig még szebb.
Az egyetlen, ami nem tetszik, hogy a körmöm fehér része kicsit elüt (nem annyira azért, mint a  3. képen).

Egyébként az ára a szokásos, 350.- és nagyon könnyű dolgozni vele. Az ecsete is jó, mint a többi lakknak, viszont kenhetőség szempontjából nem ugyanolyan mindegyik, ezzel nagyon jól, könnyen lehet dolgozni, nem túl híg és nem túl sűrű, pont jó.


Nektek van piros lakkotok? Szeretitek a piros színt, dolgokat? Nekem az egyik kedvenc színem, így nagyon örülök, hogy bár eddig is a szemem előtt volt, de végre most találtam rá.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

13 megjegyzés:

  1. Szép színe van, ez tényleg piros:)

    VálaszTörlés
  2. Szép piros :) kár, hogy nem tudom a körmeimen elviselni a piros színt :( .

    VálaszTörlés
  3. Én utálom, viszont körömlakkban és Alice in Wonderland-es cuccokban bírom. :D Nekem a tökéletes piros körömlakkom egy Moyra, nekem az az igazi piros. :D Még csak egyszer volt talán rajtam, de megint kedvet kaptam. :)

    VálaszTörlés
  4. Én imádom, de attól tartok, ez is meg fogja fogni a körmömet, szóval holnap lemosom, hogy kicsit pihenhessen, aztán majd vagy veszek alá alaplakkot vagy valami körömerősítőt teszek alá legközelebb :]

    VálaszTörlés
  5. Imádom a pirosat. Mind ruhában, mind körmön, mind pedig rúzsként.
    ezzel a lakkal én is szemezek folyamtosan, de nem tudom eldönteni, hogy mennyire lenne más a színe, mint a Catrice: Bloody Mary to Go-nak. Szóval fogalmam sincs megvegyem-e, pedig tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez egy picit élénkebb, legalábbis a képek alapján, de ha mész legközelebb, tedd egymás mellé a kettőt, és akkor meglátod;]

      Törlés
  6. Már többször is szemezgettem ezzel a lakkal, de aztán mindig meggyőztem magam, hogy van nekem már tökéletes piros lakkom. Ami így is van, Maybelline mini colorama 15 Candy apple. És bár az essence lakkokat jobban szeretem, de csak ezért nem fogok venni még egy ugyanolyan színt.

    VálaszTörlés
  7. Viszont tenyleg fog a piros lakk, soha semmi nem fogta meg a kormom csak az. :S kell ala egy reteg alap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a zöld meg a bordó is megfogta mindig, némelyik barna is, meg sötétlila... :D

      Törlés
    2. Nekem érdekes módon nem akkor fog a lakk, mialatt fent van, hanem amikor mosom le, akkor "kenem szét" a lemosóval, amit nem tudok sehogyan leszedni, 1-2 nap alatt lekopik magától. És minden sötét lakknál megvan ez a jelenség nálam :(

      Törlés
  8. Nekem is megvan ez a lakk, szeretem, de azért még nézelődöm hátha találok szebbet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos vagyok benne, hogy nekem sem ő az utolsó :P

      Törlés