2012. április 3., kedd

Essence - Choose me!

Sziasztok!

Vanilla "meglepett" (na jó, én kértem, hogy ezt vegye:D) névnapomra a Choose me! lakkal, amit vasárnap este fel is avattam, és tegnap hatalmas sikert aratott, ilyen még szinte nem is volt, hogy egyöntetűen mindenki azt mondja, hogy tetszik neki.

Na de nem is szaporítom a szót, beszéljenek a képek!



És ha már zöld volt a lakkom, ehhez öltöztem, és ehhez választottam a szemhéjpúdereket is, amiket délután mutatok meg Nektek, és természetesen a többi ajándékot is be fogom mutatni! :]

Addig is szép napot Mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. ez kéék!! :D amúgy de baromi jó kézen, én még nem próbáltam ki mert ez olyan szinten nyaras sellős szín, hogy ebben az időben teljesen összezavarna, mert már annyira várom a nyarat... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó, türkiz, de az zöldnek is elmegy :P ne kötekedj :D

      Törlés
  2. Na te kis banya, nem is mondtad hogy megkaptad ezt a lakkot :P Még jó, hogy tegnap nem tudtam postára menni :D De majd kitalálok Neked valami más meglepit :D:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de Tündér vagy :]
      Banya?... már reggel leboszorkányoztak, ez jelenthet valamit... :( :D

      Törlés
  3. Köszi csajok, én is imádom, és ez még tényleg nem fordult elő, hogy mindenki megdicsérjen egy lakkot :D

    VálaszTörlés
  4. Ez a lakk is szuper! Épp most kentem fel, és á szerelmes vagyok! Jó, hogy nem hagytam ott a polcon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak jönne már a jó idő is mellé :P
      Amúgy meglepően jó, azt hittem átlátszóbb lesz :]

      Törlés
    2. Nálunk ma már szép jó idő volt. Én is azt hittem, hogy átlátszóbb lesz, kellemes meglepetés :)

      Törlés