2012. április 16., hétfő

Essence Black Mania szempillaspirál

Sziasztok!

Most rendetlen leszek, nem hoztam rengeteg képet, mivel az Essence Black Mania szempillaspirál csomagolása a fekete-ezüst párosítás miatt elég nehezen fényképezhető... 
A dm-es zsákbamacskában volt, az ára pedig 800 Ft, ha jól tudom, és 8 ml a tartalma.


Ez az egy kép sikerült, mert a természetes fénynél is "világít" az ezüst része, vakuval meg még inkább.


A csomagolásáról szintén azt tudom mondani, mint eddig szinte mindennél, hogy amíg nem esik szét a kezemben (vagy a táskámban), addig semmi gond. Egyébként sima fekete alapon ezüst mintás, és élőben jól néz ki, de lefényképezhetetlen.  

Pucér pillák:



(Idő hiányában a képek a Catrice - Our Best Length Ever! szempillaspirál tesztes bejegyzésből)

2 rétegben ilyen:




Valószínűleg magamtól nem vettem volna meg, valamiért a spirálokkal hadilábon álltam mindig, és mivel 2-3 drágább termékkel ráfáztam, ellenben egy nagyon olcsó bejött, azt használom elég régóta és csak néha vettem elő a többit, most viszont hogy van 3 középkategóriás is, így már magamhoz képest egész nagy a választék. Na de térjünk vissza hozzá:

2 rétegben szerintem nagyon szép, erős fekete színű, és dúsít elvileg, gyakorlatilag meg szemmel látható, hogy hosszabbít is.
Személy szerint megkedveltem, mert könnyű használni, úgy vettem észre, hogy viszonylag hamar szárad (persze ma jól összekentem vele a szemügémet..)és napközben nem potyog, nem morzsolódik. Az egyetlen hátrány, hogy kicsit nehéz lemosni, nem lehetetlen, de egy icipicit több időbe telik.

Az keféje amúgy sima "hagyományos", tehát nem szilikon kefés, amit már mondtam is, hogy engem nem zavar, ha hagyományos keféje van egy spirálnak.

Összességében véve, eltekintve attól, hogy ez most ingyen volt, nálam 10/9-et kap, kizárólag a nehéz lemoshatóság miatt, egyébként tökre meg vagyok elégedve vele, és talán meg is venném ezek után. 

És a végére egy kis pénteki outfit-szösszenet:

csak mert a vasmacskákból sosem elég! :]

És végül pár kérdésem lenne:

1. Szeretnétek bejegyzést, amiben összehasonlítom a birtokomban lévő spirálokat? Nem túl sok és inkább az átlag árkategóriába tartoznak, olyasmi lenne mint a szemhéjtus verseny.

2. Legyenek még ilyen "outfit-szösszenet" képek vagy inkább hanyagoljam? Azért kérdezem csak, mert így beállni meg pózolni a tükör előtt vagy egyedül a szobában nem igazán szeretek, viszont ezeket a képeket egész hangulatosnak találom, de természetesen nem magamnak csinálom. ;]

3. Van esetleg valakinek valami ötlete az essence csillagos mágnesével kapcsolatban, hogy hol juthatnék hozzá? Mert Veszprémben még mindig nincs, esetleg valaki nem tudná megmondani, hogy Budapesten Angyalföld közelében elérhető-e valahol?

Köszönöm a figyelmet, és előre is köszönöm a válaszaitokat.
Ti használjátok, próbáltátok már ezt a spirált? Ha igen, mi a véleményetek róla?

24 megjegyzés:

  1. 1. nanáá
    2. igen, engem érdekel miket hordasz :D
    3. voltam ma Pesten és direkt néztem hogy van-e csillagos mágnes, de nem volt, sőt le is volt fosztva minden :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Az elég nagy kár, mert tesómat megkértem, de szegény szerintem nem tudja mi bajom, úgy meg ha sehol nincs, még nehezebb a dolgunk... :(

      Törlés
  2. Nem gondoltam volna, hogy ez a spirál így teljesít. Van egy essence-em, de az potyog egy idő, amúgy szuper lenne.

    1. nem vagyok ellene az összehasonlítós bejegyzésnek
    2. Nekem is jobban tetszenek, az ilyen kis részlet fotók, amúgy nagyon jó ez a póló
    3. csillagos mágnest én sem láttam sehol, én az árkádban, kökin meg a blahán meg tudom nézni. Ja meg van itt nem messze tőlünk egy Rossmann, ott is előfordulohatok. mióta elköltöztünk Angyalföldről, az kicsit kiesik. Ha érdekel meg tudom nézni az említett helyeken, csak szólj ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik spirál az, ha kérdezhetem? Kezdem úgy érezni amúgy, hogy tipikusan az a kategória a szempillaspirál, amikor nem mindig a drágább a jobb, vagy csak én nyúltam eddig mellé a drágábbakkal, ami vicces, mert úgy voltam vele, hogy legalább ez legyen normális, nem spórolok rajta, stb, és pont ezzel fáztam rá :]

      Az első két válasznak örülök, a mágnest nagyon megköszönném, ha valaki segítene benne, mert addig nem lesz nyugtom, és tudom, hogy így, hogy ennyit vártam már rá, túl nagyok az elvárásaim, de addig nem teszem túl magam rajta, míg nincs a kezemben :P

      Törlés
    2. Okés, akkor megnézem neked egy-két helyen, és írok, hogy találtam-e :D

      amúgy én is úgy gondolom, hogy nem mindig az olcsóbb a jobb :D
      Ja és a multi action false lashes mascara az, akit használok :) A potyogáson kívül más baja nincs, gyorsan szárad, dúsít, egy picit talán hosszít is, de nap végére potyog, van, hogy pár óra után is :\

      Törlés
    3. ÖÖÖ, buta Tünde, szóval, hogy nem mindenből a drágább a jobb :D

      Törlés
    4. Nagyon köszi! :]
      Azt mondhatni, hogy akkor szerencsére nem használtam, valamiért a körömlakkok iránt vonzódom leginkább, persze minden máshoz is, csak ugye ilyen apró örömforrás, olcsó, ezért "ez még belefér" kategória sajnos. :P

      Törlés
    5. Húú a körömlakkokhoz én is. Bár én az essence helyett a Catrice-t preferálom, de tény, hogy elcsábulok az essence-hez is, hiszen olyan szép színeik vannak. Még azt is megbocsátom, hogy némelyik tipikusan 1 napos lakk XD

      Törlés
    6. Nekem is van ilyen spirálom (multi action false lashes), és én is ugyanezt tapasztaltam. Nekem mondjuk maga a hatása sem jön be annyira, de az, hogy potyog, ellehetetleníti a viselését.

      Törlés
  3. 1. Pont ma posztoltam én is egy ilyet :) És igen, érdekelne :)
    2. Igen, nekem tetszik a stílusod :)
    3. ööö, azt sem tudom miről van szó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is nézem gyorsan,de csinálhatnál egy feliratkozás modult :P
      a másodikat köszi, a harmadik pedig ő lenne:

      http://1.bp.blogspot.com/-07DPG1YXuig/Ty67slYKsPI/AAAAAAAACaM/5u77riHIbWc/s400/ESSENCE-Studio-Nails-Magnet-640x823.jpg

      Törlés
    2. Ömm, minek? Azt hittem, hogy a lap tetején a sávban a "rendszeres olvasás"-ra kattintva egyszerűbb megoldás. :)

      Törlés
    3. Az ilyen gyenge képességűeknek, mint én, mert eddig nem tűnt fel, hogy van ilyen :$ :DD

      Törlés
    4. Nyugi, én meg a modult nem találtam meg :D És van, akinek tényleg nincs is a blogján ilyen felső sáv.

      Törlés
    5. Akkor jók vagyunk :]
      ha bármi kell, szívesen segítek, de mint látod, még mindig elég béna vagyok, így a rohadt FB modult még mindig nem bírtam megcsinálni, de rafkós voltam, és képen keresztül oldottam meg :P

      Törlés
    6. A feliratkozás-t én is kerestem, de nem találtam :D

      Törlés
    7. A facebookos modult itt találod:
      https://developers.facebook.com/docs/plugins/
      a "like button" az. Először én is néztem, hogy wtf?, de igazából egyszerű. Pár beállítást tudsz választani, aztán "Get Code" és mind a két kódot berakod egy új modulba, asszem "html modul" vagy valami hasonló néven fut a bloggeren. Fontos, hogy mind a két kódot beírd.

      Törlés
    8. Mindenhogy próbáltuk már, de sehogy nem tette ki, szóval majd valami okos ember megkérek, hogy csinálja meg. (VÉLETLEN SEM informatika szakon jártam gimibe...de tényleg.. :DD)

      Törlés
  4. 1) Igen, én szeretnék. Nagyon tetszett, hogy a cerkákat/tusokat víz "alatt" is tesztelted, ill megmutattad hogyan jön(vagy nem jön) le a bőrről.
    2)Szösszenetek jöhetnek, de csak outfit-es bejegyzést szerintem inkább ne. Nekem az tetszik, hogy tényleg csak ilyen szösszenetmint a mostani :) De abból jöhet még ;)
    3) Helyzetjelentés tudok csak adni. Méghozzá, hogy itt Veszprémben nincs :(
    +1) Jó a spirál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor beizzítom a spirálokat, ha már találtam nekik új tárolási módszert :]
      Na igen, annyira már ismersz, hogy ez a pózolgassunk a gép előtt nem az én stílusom, legalábbis így teljes egészemben, Veszprém sucks... :D

      Törlés
    2. Ismerlek, és erről ugyan az a véleményünk. Nem pózolunk :D

      Törlés
  5. Érdekel minden:D de legfőképp, hogy mivel szoktad a szemedet kihúzni :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a vízvonalra gondolsz, sima avonos colortrend fekete szemcerka :]
      (meg felül is azzal szoktam, a legelején, és a végén áthúzom tussal, ha nem vagyok lusta :P)

      Törlés