2012. április 8., vasárnap

Catrice - Our Best Length Ever! szempillaspirál

Sziasztok!

Megmutattam, miket kaptam a névnapomra, és érdeklődés volt a spirál iránt, amit meg is ígértem még erre a hétre, és hát így vasárnap késő estére, de még belefér a hétbe... ;]

Egyébként még aznap megcsináltam a képeket, de valahogy csak most szántam rá magam, hogy megírjam, meg  azért szerettem volna pár napig használni is, hogy ne csak a felkenésről számolhassak be, hanem arról is, mit tud.

Kezdeném a külalakkal:


Nem szeretem a sárga színt, de ilyenkor nem igazán érdekel, milyen színű a csomagolás 1-1 terméknél. Sőt, itt azt mondhatom, figyelemfelkeltő és fiatalos. :]


7,5 ml-t tartalmaz, az árát pedig nem tudom, de gondolom olyan 1000 Ft alatt lehet.


Szilikonos kefe, hajlított.


A tetejét levéve látni, hogy egy erős fekete színnel találkozunk.

Nem volt még nagyon catrice termékem, csak egy matt fedőlakk, ami annyira nem vált be, és talán emiatt nem is nagyon vettem mást, mindig az essence felé húzott a szívem.

Mit ígér?:
Nylon összetevőjének köszönhetően minden egyes szempillát egyesével fed be. Hajlított, rugalmas keféjének köszönhetően egyenletesen osztja el a festéket, és tökéletesen szétválasztja a pillákat. Hosszú, hihetetlenül vonzó szempillák pillanatok alatt!

Azt nem mondanám, hogy egyesével befedi, és a hajlított vége miatt kicsit szokatlan volt nekem, mert bár volt "hagyományos" és ilyen szilikonos keféjű spirálom is, de mind egyenes volt. De megszokható és teljesen jól használható amúgy. A hosszító hatásával pedig nem ellenkezhetek.

Na de nézzük a képeket.

"Pucér" pillák:



Egy rétegben:


És két rétegben:



Ez volt az első próbálkozás, ebben a pár napban jobban "megtanultam" használni ezt a kefét, és azt kell mondjam, amennyire fura volt elsőre, most már olyan könnyű.

És akkor a tartósság, használhatóság:
8-10 órát lazán kibír, de bírna szerintem többet is, ha nem mosom le, viszonylag hamar megszárad, és mindenképp hosszabbnak, de szerintem kicsit dúsabbnak is hatnak a pilláim. Napközben nem morzsolódik, nem potyog le darabokban, viszont könnyű lemosni szemfestéklemosóval, és nekem ezek a dolgok a hétköznapokra tökéletesen megfelelnek!
A kefét kihúzva a helyéről kb. annyi festék marad rajta, amennyi kell 1-1 szemre, nem kell se tunkolni, hogy maradjon már valami rajta, és lehúzogatni sem.

Egyébként most nézem, hogy megszűnt termék.. :(
Pedig nagyon jó, és bánom, hogy eddig nem ismertem, mert valószínűleg megkönnyíthettem volna a saját dolgomat. Ebben a néhány napban annyira a szívemhez nőtt, mert élőben nagyon szép pillákat lehet elérni vele, és amin meglepődtem, megdicsérték, hogy milyen szép szempilláim vannak. Még ha műszempilla lenne vagy valami, azt mondom, de csak spirálnál ilyen nem nagyon szokott lenni. :]

Szóval én nem tudom a pontos árat, de azt mondom, amit spirálért maximum kiadnék, az 1300-1500 Ft, és ez azt is megérné.

Ti ismeritek ezt a spirált? Ha igen, mi a véleményetek róla? Melyik a kedvenc szempillaspirálotok?

Köszönöm szépen a figyelmet, az éjjeli baglyoknak jó éjszakát későbbre, a többieknek pedig jó reggelt! ;]

4 megjegyzés:

  1. Meggyőzőek a képek. :D

    Amúgy szintén sárgautáló lévén nekem is a kedvenc spirálom ilyen sárga. :D hehe :D Maybelline Colossal nekem kb 3 éve a best, csak azt használom, és egy tubus kb fél évig elég, így megéri az árát.

    De lehet lesz egy kicsapongásom a catrice vagy az essence felé is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam az eddigi kedvenc a Viannis Paris spirál volt amúgy :D

      Törlés
  2. Én nem ismertem, de múltkor hatalmas turkálásban voltam az egyik müllerben a leárízott kosárban, volt még belőle egy pár darab, de nem mertem elhozni. helyette inkább egy duo szemfestéket hoztam el, amit nem bántam meg. Lehet visszanézek, ha van még belőle, akkor elhozom :) Köszi az összefoglalót :)

    VálaszTörlés
  3. Az állásinterjú után ennyit majd megengedhetsz magadnak!
    Tényleg csak ajánlani tudom ;]

    VálaszTörlés