2012. április 11., szerda

Barna smink

Sziasztok!

Nagyon rákattantam a Lovely Disco Make Up Set palettára, így tegnap is ő kapta a főszerepet. :]

Egy sima hétköznapi smink, semmi extra, de nekem nagyon tetszik, és megmondom őszintén, ez most olyan, amire azt mondom, hogy szerintem szép lett. Nem szoktam annyira dicsérni magam, jellemzőbb az, hogy nem tetszik, vagy nem vagyok 100%ig megelégedve vele, de most némi fejlődést láttam magamon, de szóljatok ha nem így van! :]

Ő lenne az:





És egy kis outfit-szösszenet


Nektek hogy tetszik? Nálam nagyon előtérbe került megint ez a natúr, barnás dolog, de azért próbálok megint színeket is használni, ha végre nem lesz ilyen az idő..

Köszönöm szépen a figyelmet, kellemes napot Mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. Szép lett, de jöjjenek azok a színek :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :]
    Nem tudom amúgy, csak velem van úgy, hogy szép időben szívesebben hordok színeket, és ilyen semmilyen időben meg semleges dolgokat? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Detto... :D Itt porosodnak a szép új lakkjaim is.. :( csak a nude megy :D

      Törlés
  3. Szép smink lett és nagyon jól áll :) Nekem csak mostanában ment el a kedvem a színektől..

    VálaszTörlés
  4. Tényleg szép lett*-* és a nyakláncod is nagyon tetszik :$

    VálaszTörlés
  5. A nyakláncod nekem is nagyon tetszik, legyenek színes sminkek!:)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Mindenkinek, aranyosak vagytok! :] :*
    Hát, csajok, a lánc vateráról van, de szerintem e-bay-en is lehet kapni, ha jól emlékszem nem volt 1000 Ft sem, postával mindennel együtt :]

    VálaszTörlés
  7. Én is a natúr színekben utazom. De az az igazság, hogy én mindig. Vagy pedig sötétben. Ma barnás-szürkés lett. Ez a hülye idő. lakkokban mennek nálam a színek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is az a baj, hogy most, hogy végignéztem, leginkább a lila, a barna, a szürke és a zöld színek vannak nálam előtérben, de most egy darabig nem szeretnék sminkcuccot vásárolni (max ha valami nagyon muszáj, mert limitált, vagy pl teljes áron nem venném meg, de nagyon leárazzák) így abból fogok gazdálkodni amim van ;]

      Törlés