2012. április 8., vasárnap

Barna smink step by step

Sziasztok!

Írtam, hogy megvettem a Lovely Disco Make Up palettát, és ha már időm is volt rá, szerettem volna valamit, amit eddig még nem csináltam.
Nem is igazán tudtam, mi legyen, hogy álljak neki, jól fog- e állni. Az biztos volt, hogy barna színeket szerettem volna használni és hogy ha jól sikerül, step by step-et.

Először csak a jobb szememen csináltam meg, mert általában azon szebben sikerül dolgoznom, de annyira nem voltam megelégedve (leginkább a tusvonalammal), és ezért nekiálltam a bal oldalnak is, ami ugye azét könnyebb volt annyiból, hogy már meg volt, mit hogyan... Szóval ez a tusvonal téma, ezzel meg is ölhetnének, ha valaki most azt mondaná, hogy ha nem húzok szép tusvonalat, mindkét szememre egyformát, akkor meghalok, inkább önként meghalnék, minthogy próbálkozzak... :D
Na mindegy, a lényeg hogy nem ugyanolyan a két tusvonal, és most konkrétan direkt nem olyan lett, ugye ezer meg egy variáció van rá, én meg nem szoktam használni (vagy legalábbis a kis farkincát nem). Már régóta lógok Nektek valami nem általam mindennapinak használt sminkkel, így fogadjátok szeretettel tőlem ezt.

A végén egyébként lesz pár kép, amin a bal szemem kapja a hangsúlyt, de majdnem egész arcos. :]

1. lépésként lealapoztam a szemhéjam
és a felső szempillatöveket kihúztam fekete szemceruzával:


2. lépésként egy barna szemceruzával a mozgó szemhéjam
 külső részéből húztam egy vonalat kb a szemem feléig:


3. lépésként a 2. pontban leírt vonalon átmentem a lovely paletta legsötétebb barnájával:


4. lépésként amíg tart ez a vonal, a paletta középső barnájával kiszínezem a szemem:


5. lépésként a paletta aranyos barna színével az 1. barna vonalat továbbhúzom, nem túl elhatárolt vonalakkal:


6. lépésként egy világosabb aranyat viszek fel a mozgó szemhéj fölé, és az eddigieket kicsit összedolgozom:


7. lépésként a világos arany fölé egy csillogós testszínű kerül, majdnem a szemöldökömig, és még jobban összedolgozom:


8. lépésként meghúzom a vízvonalat:


9. lépésként a vízvonal alá az elsőként használt barna szemceruzával húzok íves vonalat:


10. lépésként ezt a barna vonalat áthúzom szemhéjpúderrel, meg közben a szemöldököm is kiigazítottam (ami most nem lett túl szép, de nem is ez a lényege;] ):


11. lépésként meghúztam a tusvonalat:
(zselés tussal, ecsettel, vele még mindig barátkozom, szóval ezért is döntöttem úgy a bal szememnél, hogy sima folyékony tussal csinálom)


12. lépésként spiráloztam, és kész is:


Az utolsó két képen látszik a tusvonal, aminek a kis farkincája botrány, szóval bocsánat.

Mint mondtam, a bal szememen már a folyékony tus után nyúltam inkább, ez lett belőle:



Még mindig nem az igazi, de ez egy fokkal jobban tetszik.




Ezeket meg már csak azért, hogy egész arcos is legyen, a mosoly elmaradt, bocsi, de nem aludtam ki magam.. 

A step by step pedig szó szerint értendő itt, és tudom, hogy nem lett a legszebb, de úgy nézzétek, hogy sosem csináltam még konkrétan ilyet.
Pár kép meg elég béna lett, mert 5percenként változott az időjárás, eső, napsütés, havas eső, verőfényes napsütés, majd hatalmas 10perces havazás, aztán meg megint napsütés, szóval vicces volt.. :D

Lesz esetleg igény még hasonló próbálkozásokra vagy inkább tartsam meg magamnak a kis gyakorlásokat? :]
Köszönöm szépen a figyelmet és jó pihenést Mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Húú tök szép lett a tusvonalad :$
    A színeket én még jobban összedolgoztam volna:$ de ez csak az én véleményem:)
    Lehet többször is ilyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a tusvonal (sem) nem tetszik meg hát igen, mondom, még van hova fejlődni, ha másra nem, arra jó lesz, hogy remélhetőleg pár hónap múlva röhögjek rajta :P

      Törlés
  2. Jó kis smink és jó lett a tusvonal :D Amúgy nekem sem sikerül mindig tökéletesen egyformára, olyankor mindig azt mondom, hogy nem gáz, hiszen a két szemem sem egyforma :D a lényeg, hogy nagyjából a vastagsága meg az íve egyezzen. Mert ugye egy full smink utolsó lépése nálam a tus, így a nemlétező szervem akarná még lemosni XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "nemlétező szervem" először nem esett le... :D De aranyos :DD
      jogos, meg tudom, hogy másnak sem tökéletesen egyforma, csak ez olyan, mint amikor a körmömön ha kilakkozom, és van benne egy picike légbuborék, senki nem veszi észre, de engem zavar... :]
      csak ugye így ha munkába megyek, előtte nem nagyon tudok kísérletezni, utána meg a "nemlétező szervem" aki fog :]

      Törlés
  3. Szerintem nagyin szép tusvonalat húzol. Ha én folyékony tussal ilyet tudnék művelni....nem is használom, mert megzavarodom tőle. A zseléssel is sokat kell még gyakoroljak, de az jobban kézre áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      A zseléssel még tényleg nagyon barátkozom, kikunyiztam januárban, de még olyan kis esetlennek érzem magam vele.. A folyékonyt meg már régebb óta használom :]

      Törlés
  4. Tényleg szép lett a tusvonalad.:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor tényleg csak én lennék ennyire elégedetlen? :]

      Törlés