2012. április 24., kedd

5 termék, amivel szívesen dolgozom

Sziasztok!

Ma 5 (illetve 6, de én együtt használok kettőt) olyan terméket hozok, amiket szeretek használni a szalonban.
Nem a legolcsóbb, de nem is a legeslegdrágábbak, szóval olyan középút szerintem a professzionális termékek között, viszont minőségre nagyon jónak találom őket.


1. Revlon hajhab és hajlakk:

Forrás
Mindkettőt nagyon szeretem, nem kell belőlük sok, és bár nem a legolcsóbbak, nagyon jók, megkönnyítik a munkámat, a hajlakk pedig elég erős, tartósnak bizonyult mindeddig.

2. Schwarzkopf Osis Flatliner Flattening Iron Serum:

Forrás
Hajvasaláshoz és hullámosításhoz is tökéletes, szerintem bármelyik fodrászkellékesnél fellelhető, szintén középúton van az ára, és 1-2 fújás elég belőle a hosszú hajra is, szóval hosszú távon behozza az árát. Védeni mindenképpen védi a hajat, és tovább marad egyenes.

3. Scwarzkopf Gliss Kur tápláló olaj szálkásodásra hajlamos hajra:

Forrás
Ezt konkrétan olcsónak mondanám, de nagyon szeretem, én is használtam még a szilikonmentes hajápolás előtt, és nagyon szerettem, illetve szeretem is a mai napig használni, ha más haját csinálom, lehet akár vizes, de száraz hajra is fújni, bármelyik drogériában lehet kapni.

4. Revlon hajtőemelő spray:

Forrás
Szintén az első családból származik, eléggé megszerettem a termékeiket, a hajtőre kell fújni még a szárítás előtt, így megemeli azt. Ebből is elég viszonylag kevés, így egész sokáig elég, és nem nehezíti el a hajat.


5. Alfaparf melírfólia:


Na, erről egy darab képet nem találtam.. A lényeg, hogy nem olcsó, de imádom! Lehet rendesen hajtani, nem szakad szét, van külön kis letépőke a dobozon, és ilyen tök jó, ahogy meg van csinálva. Nagyon sajnálom, hogy nincs kép, de megpróbálom leírni, milyen, szóval van egy papírdoboz, ebben a fólia feltekerve (tudjátok, mint az alufólia a gurigára) és a doboza olyan, hogy be lehet csukni, de a tetején ki lehet tépni egy csík papírt, így azon is ki tudjuk húzni akár (ha pedig nem használom már, mindig visszatekerem szépen), és a kis tépő segítségével szépen le is tudjuk vágni.


Remélem tetszett nektek ez a kis bejegyzés, arra gondoltam, hogy esetleg amikor 1-1 új terméket próbálok ki a munkahelyemen, akkor megosztanám veletek, meg lenne még ilyen, hogy miket használok, illetve miket nem szeretek, mi nem vált be. 
Ha bármilyen kérdésetek van, próbálok a legjobb tudásom szerint válaszolni, hogy hol szerezhető be, mennyiért, stb.


Köszönöm a figyelmet és bocsánat, hogy megint ilyen estike lett belőle. Szép estét, aki pedig reggel nézi csak, annak szép napot! :]

14 megjegyzés:

  1. Melyik szalonban dolgozol,ugy elmennék hozzàd!

    VálaszTörlés
  2. A hajtőemelő spray jól hangzik :) Mennyibe kerül és hol lehet beszerezni?
    Amúgy én is tök szívesen elmennék hozzád, csak kicsit költséges hajvágás lenne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hajvágás nem, max az utazás ;D
      Én ezeket is fodrászkellékesben veszem, mármint a Revlonokat, de azt nem tudom, hogy konkrétan melyik cégek forgalmazzák, viszont e-bayn is van: http://www.ebay.com.my/itm/SPRAY-VOLUMINIZADOR-REVLON-BUMP-UP-PROYOU-350ML-/390351195522#ht_764wt_713

      és itt: http://www.gcohair.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=1531&category_id=822&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=en

      de ezeket eléggé sokallom, én kb 3500ért vettem még, de gondolom ez is üzletenként változó lehet, de még a kedvezmény nélkül is max 3800-4000 lett volna.

      Törlés
    2. Jó, hát én is úgy gondoltam :D

      Hujjuj, kicsit borsos ára van. De gondolom azért ez elég sokáig kitart.
      Na majd egyszer... :)
      És köszi a választ!

      Törlés
    3. Nagyon szívesen, tudom, hogy nem olcsó, viszont 350 ml, és egy fejre 2, nagyon max 3 fújás elég egy használatnál, ezért is voltam vele úgy, hogy inkább ez, ami tovább elég, minthogy havonta kelljen venni az olcsóbbat, így kevesebb a szemét is, meg mivel kevesebbszer fizetjük a csomagolást, talán pénzben is jobban jön ki az ember :]

      Törlés
  3. Én örülnék neki, ha beszámolnál az újdonságokról :)

    Más: kaptam emailt, h kommenteltél a rossmannos-tesztes posztra, de mire odaértem, eltűnt :( kitörölted, vagy hülye a blogger?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izgatott vagyok amúgy, mivel holnap két olyat rendelek, amilyen márkából még semmit sem próbáltam. :]

      Nem töröltem ki :O néha nekem is csinálja ezt, és rá 1-2 órára meg mutatja... :S

      Törlés
    2. Majd kérjük a beszámolót :)

      :( Hátha megjelenik majd...

      Törlés
    3. Jó kislány leszek és majd próbálok fotózni, csak kicsit hülyének néznének bent, hogy ez meg mit csinál :DD

      Törlés
  4. És milyen samponokat használsz? Szilikon mentes? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szalonban csak magamnak használok szilikonmentes sampont, balzsamot, feleslegesnek tartom azzal megmosni, ha utána úgyis ugyanazzal mossa, amivel előtte. :P
      (Egyébként egész konkrétan hajmosónő mossa a hajat :] )

      Törlés
    2. Igazad van :)
      Hú ez ilyen komoly szalon? Hajmosó nő van? Olyanba még nem is jártam, de lehet nem is fogok :S
      Akárhogy gondolkozom, nem rémlik, hogy Gyulán egyáltalán lenne ilyen.

      Törlés
    3. Egy teljesen "sima" szalon, csak van hajmosónő is. :]
      Mindenki vállalkozóként van ott, régen voltak annyian, hogy a fodrászok nem tudtak még a mosással is foglalkozni, így nekik időtakarékosságot, a hajmosónőnek meg pénzt jelentett. :]
      (jöhetnének most is annyian...:( )

      Törlés