2012. március 18., vasárnap

Zöld - ezüst csillámos köröm

Sziasztok!

Mivel nemsokára lejár a nyereményjáték, és nagyon akartam valamit azért a csütörtöki napon lakkozni, már csak a lakkozás élménye miatt, de sehogy semmi nem volt jó, úgy döntöttem, a tavaszi jó idő miatt a zöldet választom, mellé pedig ha már csillám a nyeremény egy része, a tesóját, az ezüst csillámot megmutatom Nektek. :]





Képeken annyira nem adja vissza azt, hogy élőben milyen, de így természetes fénynél még mindig jobban látszik, mint vakuval.

Amiket használtam:

- Essence twins- Bonnie
- Ezüst csillám
- Körömsablon
- Essence - Quick Dry fedőlakk

Nektek hogy tetszik?
Nekem tetszett, de elég hamar lemostam, hogy egy kicsit pihenjen a körmöm, mert szinte mindig ki van lakkozva.

Köszönöm a figyelmet, kellemes vasárnapot Mindenkinek! :]

1 megjegyzés: