2012. március 8., csütörtök

Új haj és szárnybontogatás

Sziasztok!

Ma fodrásznál voltam... haha, na jó, mindig ott vagyok, de most vendég is voltam, nem csak fodrász... :D

(Bocs, ma túlpörögtem, egész délután hiperaktív voltam, de csak most jutottam el az írásig...)

Szóval be lett festve és melírozva a hajacskám, és le is lett vágva, és most olyan csudiszép szerintem, mint nem mostanában volt. :]

Szóval az alap maradt olyan, mint volt, csak került bele egy kis pirosas melír. 
(Olyan mint a szőkítőpor, csak színesre szívja le a hajat, tehát nem szőkítés és még arra szín, hanem mindez egy lépésben, nem tudom, hogy ez így érthető-e :] )

Na de elég a szóból, beszéljenek a képek!

Napfényben ilyesmi :]


Na nem ennyi ám  a művelet, hoztam még sminket is... 


Így fél nap után, egy icipicit felturbózva zöld és lila, a szokásos "keretemmel", csak alul kicsit vékonyabb.

De aztán annyira akartam valami pluszt, hogy csináltam hozzá még egy kis farkincát.


Hát, nem vagyok valami elégedett vele...


Lenne még mit javítgatni, tanulni, de remélem majd gyakorlással ez is menni fog már szépen... Viszont csak a jobb szememen sikerült, a balon egyáltalán nem...


Valahogy így néznék ki vele, meg még szebben, ha a bal oldal is sikerülne... :D


Ez pedig az elkeseredettség szüleménye.. :( :D


És a végére még egy hajas kép, smink nélkül.. :]

Hogy tetszik az "új" hajam? :]
A végéből amúgy 5 centit vágtunk, de nem bánom, mert már kellett szegénynek, így meg végre szép, egészséges a vége is.

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Mindenkinek!

9 megjegyzés:

  1. uu nagyon fasza, jol áll a frud igy nagyon:))

    VálaszTörlés
  2. Jujj, nagyon jó lett az új frizurád ^^ És smink nélkül is nagyon szép vagy ;)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem így, csak mindkét oldalt van 1-1 baromi nagy forgóm, ami miatt idegbeteg leszek mindig... :D
    nyul, köszönöm:$

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett ez az új haj! :)

    VálaszTörlés
  5. Szupi az új séróóó :) A tusvonal, farkinca pedig sok sok gyakorlás kérdése :))) Előbb-utóbb menni fog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A tiédről mikor várható kép? :]
      Tudom,tudom, csak olyan bosszantó, mikor az egyik még úgy ahogy sikerül, a másik meg totál kudarc... :DD
      (bár vannak ilyen fogyatékosságaim, az esetek kb 85%ában nem tudom szépen kispirálozni a jobb szemem... :D)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett, én "ilyenre növesztem", haha, még egy év legalább...
    Egyébként mi a zöld szín a szemeden? Nagyon tetszetős...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]
      Az Avonnak volt egy ColorTrend-es szemhéjfesték kiadása, ilyen golyós volt, zöld,arany és talán ezüst vagy lila volt még, annak a végében van még egy pici, de csak nagyritkán használom, mert annyira szeretem, és még nem találtam ilyesmit máshol.. Sajnálom, hogy csak egy ideig lehetett kapni :(

      Törlés