2012. március 29., csütörtök

Szürke smink és zöld smink


Sziasztok!

Huhh, nem gondoltam, hogy mostanra jutok csak el a bejegyzés megírásáig, mindig lefoglalt valami, de nem hagyom magam! :]

Két sminket hoztam Nektek, az egyik a tegnapi, a másik a mai. A változások annyira nem szembetűnőek, és bizonyos kereteken belül "ugyanolyan" még mindig, mint a többi, de higgyétek el, próbálkozom!
Azt hittem sokkal könnyebb lesz, de mivel beskatulyáztam magam, amikor szemüveges lettem, így nagyon nehéz kilépni ebből, és nagyobb változásnál eddig nagyon nem tetszett a végeredményem, ezek pedig olyanok, amiben dolgozni mentem, tehát nyilván nem egy valami kihívó dolog.

Na de elég a magyarázkodásból, legalább a mosolygós kérésnek eleget tettem (remélem).



A tegnapi smink a Sleek Bad girl palettájából volt, méghozzá a két szürke szín, a Blade és a Gunmetal nevezetűek, ahogyan már láthattátok, és a szemhéjam fölé került a Gullible és az Inoccence.
Használtam még a Garnier BB Krémet, avon CT fekete szemceruzát, és ami a változás: essence zselés tushoz való ecsettel húztam ki az alsó pillák tövét, a Gunmetal-lal.
Ezenkívül használtam még a szemöldökömre egy essence mono szemhéjpúdert, a nevét fejből nem tudom, de lesz róla kép a mai sminknél, és az avon CT átlátszó szemhéjpúderét, valamint Paris szempillaspirált és essence szemhéjtust.





Szépen arcbavakuztam magam indulás előtt, az utolsó kép meg hatalmas, amilyen fejet vág Homer Simpson... (ez most tűnt fel, de így hagyom, szerintem poén:D)


A mai smink alapja pedig az itt említett zöld és kék duó zöldje lett, egy zöld kétvégű S-he szemceruzának a sötétebb zöldjére került, a többi terméket megtaláljátok az utolsó két képen, és az alsó pillatöveket itt is tusecsettel húztam meg, a Sleek paletta Intoxicated színével.





Ma nem sok mosolyra telt, mivel a képembe sütött a nap és már rohannom kellett, de annyira, hogy a buszra végül futnom kellett.. :D



Az utolsó két kép, amit a mai sminkhez használtam, a szemhéjam fölé a zöld 4-es paletta alsó jobboldalija került.

Ti szoktatok az alsó pillatövekbe színt tenni, vagy a "megszokott" feketénél maradtok inkább? 

Olyan kérdésem lenne még, hogy érdekelne- e Titeket pár ruha-átalakítás, akár a már meglévő ruháimból, akár ha esetleg turiban találok valamit, de átalakításra szorul?

És végül, facebookon is fent vagyok, itt, csak nagyon béndzsó vagyok, és nem tudok még az oldalsávba pakolni... Aki esetleg kisegítene ezzel, annak nagyon hálás lennék. :]

Köszönöm a figyelmet, minden kedves Olvasómnak kellemes estét és szép álmokat kívánok!

11 megjegyzés:

  1. Én szívesen látnék átalakítós posztot :)
    A sminkek tetszenek különösen a zöld :D

    VálaszTörlés
  2. hát az a zöld nagyonnagyon bejön! még ha megin gonoszan nézel is vele akkori!:P

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :]

    Dia, nem is gonosz :( :D

    VálaszTörlés
  4. Végre mosolyogsz :D Milyen hosszú a szempillád :P Jó lett mindkét smink. Ritkán, de szoktam az alsó szempillatövekbe színt tenni, feltudja dobni az egész sminket :) Érdekelnek a ruhák! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, külön "megerőltettem" magam, és nem is olyan borzalmas :]
      A pilla meg saját, és esküszöm, ezzel az 500 ftos "szarral" jobban tudom megcsinálni, mint a többi, drágábbal, úgyhogy mostanában csak ezt használom :]

      Törlés
    2. Nem mindig a drágább a jobb :D

      Törlés
  5. A negyedik kép nagyon aranyos, szépek lettek a sminkek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár azért melletted kb még elbújhatok :]

      Törlés
  6. a zöld (is) nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. engem minden érdekel :D milyen szép bababőröd van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de aranyos vagy :$
      amúgy nálam tinikorban kimaradt ez a pattanás téma, így mostanában ha akad 1-1, az nagy lelki nyomor :D
      régen mindig kérdezték, milyen alapozót használok, pedig semmi nem is volt rajtam :]

      Törlés