2012. március 19., hétfő

Sunfleur csokoládé krémpakolás szőlőmag olajjal

Sziasztok!


Mivel holnap lezárul a nyereményjáték, és én is használom a terméket már több mint egy hónapja, ezért gondoltam, már épp ideje lenne megírni róla a véleményem.


Ez az enyém, amit még anyukáméktól kaptam meg elő- névnapi ajándékként, illetve névnapiként, csak hamarabb. :]
Még a Rossmannban 600 ft-os áron lehetett hozzájutni, és kértem egy ilyet, illetve egy uborkásat, amiről szintén fogok lassan írni.


A csomagolásához nincs mit hozzáfűzzek, nekem nagyon szimpatikus, ezek az inda-szerűségek pedig kifejezetten tetszenek.
A kiszerelése is tetszik, amúgy 900 Ft-ért szoktam látni, és azt kell mondjam, annyiért is megvenném újra.


A hátoldalán le van írva minden, egyetlen dolgot kivéve: mikor használjuk, hányszor, milyen időközönként.


Kinyomva ilyen, krém állagú, amúgy nagyon szimpatikus nekem ez a pumpás megoldás.


Itt pedig a kezemen elkenve láthatjátok, élőben egy leheletnyivel barnább a színe, de arcon teljesen elkenve szinte nem is látni, csak érezni az isteni csokiillatot. 

Tehát a csomagolás szimpatikus, praktikus, és kényelmes megoldás számomra.

Az illatát imádom, első használatkor az unokahúgom ennyit mondott rá "nyamm nyamm megeszlek, mert csoki vagy". :D

És akkor a "probléma"... Nem tudtam ugye, hogyan használjam, mármint milyen mennyiségben, hányszor hetente? Először heti 2 nap használtam, kicsit vastagabban kenve, és olyan 20 percig magamon hagyva, aztán nagyon csúnya lett a bőröm magamhoz képest. Nem volt vállalhatatlan, de nem volt szép sem, ráadásul 1-2 nagyobb pattanásom is lett, ami nem is nagyon akart elmúlni, így arra jutottam, hogy heti 1 alkalomra csökkentem, és egy nyomásnyira amennyi kijön, csak azt kenem fel, nagyon vékonyan, jól eldolgozva, és 10, max 15 perc után lemosom.

Nos, ezt nagyon jól tettem, azóta elmúltak a pattanások és szebb a bőröm, általában szombat este szoktam használni, a 10-15 perc elteltével pedig simán lemosom langyos vízzel, így jobban lejön nekem, mint vattával vagy bármi mással. 

Összességében véve tehát azon kívül, hogy először nem tudtam, milyen időközönként is használjam, miután erre rájöttem, nagyon megszerettem ezt a csokis csodát. :]

Összegzés:

- Csomagolás: 5/5
- Illat: 5/5
- Ár/érték: 5/5
- Használat 5/4,5
 (csak a kezdezi nehézségek miatt.)

Nálam tehát 20 pontból 19,5-et ért el. :]

Ti használjátok, kipróbáltátok már ezt a terméket?
Én nagyon örülök, hogy az első két hét után rájöttem, mennyit igényel a bőröm, ez gondolom változó lehet emberenként, rá kell jönni. 

Köszönöm a figyelmet Mindenkinek, kellemes napot kívánok, a nyertes neve a holnapi bejegyzésben lesz, de kiírom facebookra is.(ja, mert ott is vagyok,csak annyira hihetetlen béna vagyok, hogy nem tudom kitenni a blog oldalsávjába, sem ezt, sem mást... :D)

9 megjegyzés:

  1. Én heti 2 alkalommal használom, szintén 10-15 percre és vékonyan hogy szinte mindet beszívja a bőröm, de nekem valamiért nem jön be az illata :D Ha lesz rá lehetőségem, akkor majd kipróbálom a többi sunfleur terméket is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk én imádok minden illatot, ami csoki, vattacukor, karamella, méz, meg gyümis illatokat, de ugye nem mindenki szereti a már-már émelyítően erős illatokat. :]

      Törlés
    2. Én is szeretem az édes illatokat, de ennek valamiért olyan mű illata van, de nem is az illata miatt vettem meg :P:) Majd írj az uborkásról is!

      Törlés
  2. én is heti egyszer használom vékonyan:$imádom az illatát, kár hogy nem finom :( ( igen, megkóstoltamxD) olyan puha lesz tőle a bőröm :$

    VálaszTörlés
  3. kész vagy hallod!!! :DD
    én valahogy nem mertem, mert egyszer a tesóm a nyelvemre kente az arckrémet, mert mindig nyújtogattam rá, és valami borzasztó volt az íze... :DD

    VálaszTörlés
  4. háháhááá :D
    amúgy mit is tud? jobb lett tőle az arcod mint a használat elött? hidratáltabb puhább vagy mi?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidratáltabb, puhább is, meg a heti 1 alkalomtól látváyosan szebb, nem úgy, hogy esetleg aki csak néha-néha lát, feltűnjön, hanem pl. én a tükörbe látom, hogy ami pattim mondjuk 1 hétig volt, most már 3-4 nap alatt van, hogy el is tűnik. (mondom, ez a heti 1 használattal, a 2vel botrányosan kipattogtam :S)

      Meg nekem eddig nagyon sokszor volt, hogy maga az arcom tök normális, a T-vonalam meg elég zsíros, és ez most így megszűnt, bár ennek lehet az is az oka, hogy van egy arctisztítóm ami eléggé kiszárítja a bőröm, de nem akarok másikat venni, amíg van belőle :S

      Törlés
  5. Szia! Én is nagyon szeretem ezt a pakolást. Használom még tőlük az uborkás pakolást is, egyik héten az egyik, másik héten a másik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én is imádom az ubisat is, és írok is majd róla, de egy kis előzetesként annyit, hogy én a kezemre szoktam azt :]

      Törlés