2012. március 13., kedd

Sunfleur Beauty &Slimness Alakformáló karcsúsító zselé

Sziasztok!

Itt már írtam róla, hogy nyertem egy Sunfleur Beauty &Slimness Alakformáló karcsúsító zselét a cégtől.

Nos, ez volt kereken egy hónapja, és ezalatt el is fogyott a tubussal.

Első héten napi 2× kentem vele a combom, a felkarom, a hasam - derekam és a "tokám"... haha :D

Második héttől pedig napi egyszer, fürdés után kentem vele magam.
Hozzátenném, elég szkeptikusan álltam hozzá, de azt mondtam, ha már egyszer nyertem, kipróbálom, baj nem lehet belőle.


Szombaton este nyomtam ki belőle a maradékot, amint láthatjátok, egy átlátszó zselé, könnyen kenhető, az illata amúgy kellemes, felkenés után 10-15 perccel nem nagyon érezni, tehát nem zavar be parfümbe, stb.

Tehát úgy voltam vele, hogy maximum "ártani nem használ". 
Biztos ami biztos alapon azonban lemértem a combom és a hasam, a köldökömnél, és nagy meglepetésemre a 3. hét után újra megmértem, a hasamnál 2cm-rel kevesebbet, a combomnál pedig 1 cm-rel kevesebbet mutatott a mérőszalag.

Ami valljuk be, nem rossz ennyi idő után, úgy, hogy semmi mást nem tettem, csak bekentem magam, nem éheztem, nem mozogtam többet, mint amennyit szoktam (pedig többet kéne, tudom...).

Kivégezve 


Mindenképp szerettem volna beszerezni még egy tubussal, írtam is a cégnek, de nem lehet elérni elvileg bolti forgalomban, a  vaterán viszont találtam egy darabot, amire le is csaptam, de ma úgy hozta a sors, hogy a nőnapi nyereményjátékon ismét nyertem egyet a Sunfleur Facebook oldalán.
Így írtam az eladónak, hogy ne haragudjon, de mégsem tartok rá igényt, mert nyertem egyet.

Képekkel nem igazán akartam ezt bizonyítani, mert ilyen téren azért "szégyellősebb" vagyok, minthogy mutogassam magam, remélem elhiszitek így is nekem. :]

Én nyugodt szívvel ajánlom (ajánlanám) mindenkinek, nyilván mozgással még jobb eredményeket el lehetne érni vele.

Ti használtok/használtatok már ilyet? Ha igen, mit, és milyen tapasztalataitok voltak?

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek szép napot kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Szia..Nekem is van...eddig nem használtam..de most ezek után este bekenem magam:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon ajánlani tudom csak, annyira pozitív csalódás volt. :]

      Törlés
  2. Váó, az tényleg szép eredmény ;) mennyibe került volna? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1000+ posta lett volna, szóval nem vészes, csak nem akarom felhalmozni a cuccokat, remélm még lesz majd ha a nyeremény is elfogy :]

      Törlés
  3. Na' tök jó :) ééén most vettem ( vagy is lassan két hete) az Eveline slim extrem 3D thermo karcsúsítóját :) most azt tesztelgetem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp számolj majd be róla!! :]

      Törlés