2012. március 31., szombat

Rózsaszín - lila smink


Sziasztok!

A tegnapi sminkem ismét a pólómhoz választottam, így jött ez a rózsaszínes smink, lila alsó pillatövekkel:






Amiket használtam:
- Avon CT szemceruza - fekete
- Essence szemhéjtus - fekete
- Paris szempillaspirál - fekete
- Sleek Bad Girl - Twilight (alsó pillatövek)
- Constance Carroll 4 részes szemhéjpúder - rózsaszín (2 szín)
- BB Krém
- Avon CT átlátszó spirál
- Essence barna szemhéjpúder


Szeretitek a rózsaszín sminkeket, dolgokat? Én bizonyos határokon belül igen, de nem minden árnyalatát, és nem szoktam túlzásba vinni sem. :]


Köszönöm a figyelmet, szép napot és kellemes bulizást/pihenést Mindenkinek! 

4 megjegyzés:

  1. Én szeretem a rózsaszínes színeket,csak sajnos nekem nem állnak jól,de neked jól áll, olyan kis visszafogott lett.:) Szép!:)

    VálaszTörlés
  2. Jól áll :) imádom a rózsaszínt is :$ cuki a pólód:)

    VálaszTörlés
  3. Én nem vagyok oda rózsaszínért, de neked jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]
      Igen, a póló nagy kedvenc, bár szinte minden halálfejes és ilyen "cukikoponyás" dolgot imádok :P

      Törlés