2012. március 22., csütörtök

Pelyheske

Sziasztok!


Tegnap már írtam, hogy fel is avattam a szépségem, nem tudtam már várni vele... :]


Viszont képet már nem lehetett csinálni, sötétben meg vakuval kegyetlenrossz, videózni nem bírtam úgy, hogy látszódjon is valami, így ma reggel próbálkoztam fotózni még indulás előtt, valamint mikor hazaértem, bent a szobában, aztán mikor kimentem cigizni, mondom hmmm, nem is hülye ötlet, megpróbálom kint az udvaron is, így a helyszín vegyes, de nem is ez a lényeg. Rengeteg képet lőttem, de csak pár lett jó, meg nem ugyanolyan, néhányat kiválogattam, és meg is mutatom Nektek:

Reggel, kb 6:50 körül, ablak mellett

Délután, bent, vaku nélkül

Délután, bent, vakuval

Délután, bent, vaku nélkül

Délután, bent, vaku nélkül

Délután, kint, vaku nélkül

Délután, kint





Szóval a lila lakkot, amiről itt írtam, felkentem 2 rétegben (elég vékony rétegekben, de már nagyon fáradt is voltam, és siettem is, szóval nem lett a legszebb, néhol foltos, de úgy voltam vele, hogy munkába szódával elmegy.. :D) és arra kentem fel a pelyhest.

Nem tudok betelni vele, imádom, szeretem, gyönyörű, egész nap nézegettem, én nem szoktam ennyire odalenni lakkokért, és csajok... én úgy örülök, hogy legalább ennyire tetszetős, mert ha csalódás lett volna, tuti dühöngenék, hogy mennyit futottam érte. :D

Nektek hogy tetszik?
Érdekelne esetleg még piros vagy bordós, kék, vagy más alapokkal is?
Ötleteket várok, és szívesen teljesítem is őket, akár úgy is, hogy minden körmöm más színű lesz, és arra a pelyhes, így még jobban látszik, melyik a szebb. :]

Más: Egyébként kipróbáltam a BB Krémet, először nagyon megijedtem, mert elég sötétnek tűnt a bőrömhöz, de végül is van már egy színezett hidratálóm, (de annyira nem szeretem, hogy minden nap használjam), és az is sötétnek tűnik, de szépen eldolgozva az sem, és ez sem tűnik túl sötétnek.

És akkor még egy kérdés, holnap ugye péntek, így a kedvencek rovat kapná a lehetőséget, illetve kapja is, viszont ha szeretnétek, akkor holnap emellett még leírom így az első benyomást a BB krémről, ha szeretnétek. (Persze képekkel kiegészítve)

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek további kellemes napot kívánok!

21 megjegyzés:

  1. Annyira szép a pelyheske. Én is felkentem a már fennlévő mentaszínűmre és utána csak nézegettem. Szívem szerint minden lakkomra rákenném :)
    Én egy BB krém mintát próbáltam ki tegnap és kellemesen csalódtam eddig. Elhasználom, ami benne van és lehet én is beruházok rá. :) A bejegyzés jó ötlet róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem mindenen jól mutatna, akár egy nude lakkon is, na majd kipróbálom. ;]
      Ilyenkor bánom, hogy semmilyen újságot nem veszek meg, mert csomóba van jó cucc, meg minták, de csak azért meg sajnálom kiadni a pénzt az újságra.

      Törlés
    2. Szerintem én is kipróbálom majd egy csomó lakkon :)
      Én a DM-ből hoztam mintát, de tény hogy most minden tele volt vele :D

      Törlés
  2. jaj hát ez gyönyörűséges!!! nagyon tetszik:)) még nem avattam fel, nincs időm=(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, de te már a boltban kenegetted... :DD
      Már csak a mágnes kéne, de ma (kivételesen, hehe:D) nem voltam lenn, de holnap benézek :D

      Törlés
    2. hallod pelyheskéből télleg nem volt töbB:O elég gyorsan elfogyott..pfö.

      Törlés
    3. Várható volt :S
      Mágnest majd lecsekkolom holnap, de nincsenek nagy reményeim... :S
      Ja, amúgy lespanoltam az egyik rossmannos nőcivel tegnap, együtt jöttünk haza, veszprémfajszi 14 éve, bár még sosem láttam buszon, az elmúlt 2 hétben meg 3× is együtt utaztunk.. :D

      Törlés
  3. Nagyon-nagyon szééép :) Igen, kérjük más alapokkal is és a beszámolót a BB krémről :P:)

    VálaszTörlés
  4. ismeros.:)) kèptelensèg lefotozni:)) de kormon nagyon szèp :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A munkatársak körében teljes érdektelenség fogadta szegényt, én viszont annál inkább szeretem. :D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Bizony :]
      Bár a lakkozásom hagy némi kívánnivalót maga után, de siettem.. :D
      Sőt, most nézem, a mutatóujjam fekete maradt, vagyis inkább lila, gyanítom hajfesték. :D

      Törlés
  6. Csatlakoznék: én is kérem holnap a BB-t. Már csak azért is elvárt a BB Beszámoló, mert "holnap ugye péntek, így a kedvencek rovat kapná a lehetőséget, illetve kapja is" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedvencek rovat = kedvenc filmek, könyvek, sorozatok, ilyesmik :]

      Törlés
  7. nagyon széép ♥ nekem is tetszik.. :)
    kísérteties: nekem is most lila alapon van rajta a körmömön :DD holnap jön a poszt, majd less be :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda egybeesések :]
      mindenképp meglesem

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Szerezd be mindenképp, szerintem ezt eddig is ki kellett volna adni, folyamatosan, mert gyönyörű <3

      Törlés