2012. március 25., vasárnap

Lakk-mix

Sziasztok!

Itt írtam róla, hogy milyen lakkokat vettem, itt pedig már bemutattam a pelyhes lakkot egy lila alappal.
Szerettem volna kipróbálni több lakkal, de nem szeretem 1-2 naponta újra lakkozni, ezért úgy döntöttem, minden körmömön más alapot kap egy próba erejéig. :]

A lakkok, amiket használtam:

Jobb kézre használt lakkok, vakuval

Jobb kézre használt lakkok, vaku nélkül

Bal kézre használt lakkok, vaku nélkül

Bal kézre használt lakkok, vakuval

A lakkok a körmeimen, két rétegben:




A lakkok a körmeimen, két rétegben, egy réteg pelyhessel:







A lakkok a körmeimen, két rétegben, egy réteg pelyhessel és egy réteg Catrice Matt fedőlakkal:




Nem adja vissza a kép, de élőben csodaszép! :]



Az ezüstön észrevehetetlen





És akkor ezzel egy kalap alatt az új lakkok is bemutatkoztak, legalábbis részlegesen, hiszen ugye azért vettem őket, hogy használhassam is. :]

Nektek melyik a kedvencetek? A sima vagy a matt képek tetszenek jobban? 

Elárulom, az én kedvencem a kék, a zöld, a where is the party és a jobb kezemen a középső ujjamon lévő tetszik legjobban matt lakkal, simán pedig a kék és a where is the party.

Egyébként a kék lakk körmön jóval sötétebb, mint amilyennek az üvegben tűnt. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Mindenkinek! 

13 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. a piros is tök jó amúgy, csak ez a piros-sárga kombó nem jön be nekem :D

      Törlés
  2. A kék és a piros nagyon szép, magukban, pelyhessel és matt fedőlakkal is :)
    A nude matt is szép, bár szegény pelyhes nem látszik rajta. Vagy csak a fényképen nem szembetűnő?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nude élőben olyan nem feltűnő, de a matt azért eléggé kihozta rajta, amin meg is lepődtem, mert jóval látványosabb volt, mint magában :]

      Törlés
  3. A kék és a nude lakkal tetszik leginkább :) Én még mindig nem tudtam beszerezni a pelyhest :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó :(
      mondanám, hogy veszek, és elküldöm postán, de én sem láttam már hétvégén, de ma megyek be és megnézem :]
      Amúgy most kék lakkal csináltam a körmöm, pelyhessel és mattal :]
      csodaszép :$

      Törlés
    2. Aranyos tőled, köszönöm! :) Húú, az nagyon szép lehet *.*

      Törlés
    3. Néztem tegnap, de nem volt :(
      mágnes sem, elvileg kedden jön áru, úgyhogy benézek ma is a biztonság kedvéért... lassan beköltözhetnék. :D

      Törlés
    4. Fenébe :( Biztos unják már a fejed :D De amúgy ezek a special effect topper-ek állandó termékek nem?

      Törlés
    5. na, ma is voltam :D
      pelyhes van dögivel, mágnes nincs... :(
      hát, szerintem ilyen "átmeneti állandó" lesz, de aztán nem tudom, jó lenne ha végleges lenne :$
      még mindig nem tudtál venni?

      Törlés
    6. Nem, sajna még mindig nincs :(

      Törlés
    7. Akkor ha gondolod, veszek és elküldöm postán :]

      Törlés
    8. Ó hát azt nagyon megköszönném :)<3
      A többi infot megbeszéljük e-mailben: nyuuuulll@gmail.com

      Törlés