2012. március 10., szombat

Köröm essence lakkokból II.

Sziasztok!

Egyre gyakrabban kapom magam azon, hogy már lassan csak Essence lakkom van... :D Ez roppant egyszerű, hogy miért... Mert olcsók, és jók, és általában sokáig elállnak (legalábbis nálam).

Persze van más lakkom is, de megint úgy jött ki, hogy csak ezt a márkát használtam, így a bejegyzés címe kézenfekvő volt.. ;]

Akartam step by stepet csinálni, de közben telefonáltam is meg másfelé is járt az agyam, és a két legfőbb lépés kimaradt, és szerintem dühömben kitöröltem vagy már nem is tudom mi lehetett. :D 
De azért leírom, hogyan készült.

Íme:



1. lépés: Felkentem 2 rétegben a Colour&Go 31-es, Hypnotic Poison árnyalatát.
2. lépés: Megvártam amíg megszárad, majd a körmöm egyik felé átlósan leragasztottam cellux-szal és így tettem rá (nyilván nem a celluxozott részre:D) az ezüst Cracking lakkot.
3. lépés: Miután a repedezős lakk is megszáradt, a celluxot eltávolítottam, és azt a részt, ahol előtte a cellux volt, a Twins Juliájával kilakkoztam.
4. lépés: Amikor ez is megszáradt, átmentem rajta még egy réteg Quick Dry fedőlakkal, és kész is! :]

Elsőre kicsit olyan "ez már túl sok" érzés fogott el, de aztán valamiért mégis nagyon megtetszett, és fent hagytam. Jól tettem, mert mindenki megdicsérte. :]

Nektek hogy tetszik? Szerintetek még belefér, vagy tényleg túl "csicsa" már?

Ma vettem amúgy ricinus olajat, mivel ugye csütörtökön a festés és a vágás miatt meg kellett mosni a hajam, így hétfőig várok vele, de szerintem még ma felkenem a szempillámra és a szemöldökömre, mert elég hiányos a szemöldököm, és egy próbát megér...
Szeretnétek bejegyzést róla, vagy már a csapból is ez folyik és unjátok? 

Köszönöm szépen a figyelmet, kellemes hétvégét Mindenkinek, jó szórakozást, de azért pihenjetek is! ;]

6 megjegyzés:

  1. nekem is egyre több az Essence lakkom, hétfőn még több lesz..:D

    te hol vetted amugy a ricinust? nekem most bekéne másznom plázába venni, de hát francnak sincs kedve hozzá:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is attól tartok, hogy nem csak a pelyhes jön majd velem haza, de hát istenem, ha valami szerelem első látásra, úgyis visszamegyek érte 2 órával később :D...
      Én a bástyában vettem, nem is tudom mi a neve a gyógyszertárnak, de a Kossuth u. felőli részében van legelöl. De elvileg az Arany Oroszlánba meg ott a pu. mögöttibe is van.

      Törlés
    2. remélem holnap találok plázásban de ha nem akkor megnézem majd hétfőn a többi helyen:)

      amúgy meg Essence nem egy nagy összeg. ennyit szerintem minimum megérdemlünk;)

      Törlés
  2. szerintem belefér ;))
    mondjuk én egyszer a Julia nélkül is kipróbálnám, szerintem úgy is szép. ;)

    Csajok, nekem már van pelyhes lakkom, mindenkinek ajánlom, olvashattok többet itt, de nem csak arról a lakkról ;) nézzetek be hozzám is: előre is köszi :)
    http://egyszerukormok.blogspot.com/2012/03/fekete-pelyhes-korom.html

    VálaszTörlés
  3. én a repesztős lakkot nem kentem volna fel :) viszont a Twins gyönyörű:$

    VálaszTörlés
  4. A repedezős nekem sem lett nagy kedvenc, de ha már megvettem, legalább így, fél körömdíszítésre szoktam használni, ha már egészre nem jött be... :D
    A twinst én is imádom, akartam egy tartalékot venni a leárazáskor, de már nem volt.. :S

    VálaszTörlés