2012. március 20., kedd

Kék smink, szemhéjpúder leírás, nyertes hirdetés

Sziasztok!

Először is: ez egy kicsit zsúfoltabb bejegyzés lesz, szeretnék egy sminket mutatni, és azt a szemhéjpúdert, amivel készült, és emellett a nyertes nevét is kiírom. :]


A szokásos smink, kék színnel, ami tőlem elég szokatlan volt eddig, de valamiért most nagyon megkedveltem ezt a színt. :]

(igen, már nagyon ég a pofám, hogy még mindig nem tudtam eleget tenni a más smink elkészítésének, de rajta vagyok, higgyétek el, csak munka előtt nincs semmi időm kísérletezgetni, utána pedig sokszor meggyötört a fejem már... :D)

Kezdeném akkor a sminkkel:





Nem is kívánom nagyon kommentálni, mert a "szokásos" csak tőlem eddig kevésbé megszokott színnel, nekem egyébként tetszik. :]

Viszont úgy gondoltam, hogy akkor írnék is róla kicsit, hátha érdekel valakit hasonló, olcsó, de viszonylag jó minőségű szemhéjpúder.

Rengeteg kép következik... :]


A külseje, nem dzsuvás, csak mindenről lekapargatom a címkéket, amiről csak tudom, és ennyire jött le.. 



Kinyitva. Egyébként a gagyi hatása ellenére jól záródik, szóval nem félnék hogy olyan lesz pl. a táskám, ha beledobom.


A hátulja, volt rajta még egy címke, de ugye nagyjából leszedtem... Egyébként ezt még kb 1-1,5 vettem (290 Ftért), tehát azért ilyen viseltes szegény, párszor már használtam, de valahogy annyira nem éreztem magaménak eddig. :] 

Amint láthattátok, egy zöld és egy kék részből áll, a kék inkább ezüstösen csillog, míg a zöld gyönyörű aranyos színnel, ha úgy esik rá a fény.

A képekhez mindhez odaírtam, hogy melyik hogyan lett áthúzva, alappal, alap nélkül, 1× vagy 2×, ahol nincs ott, hogy vakuval, az természetes fénynél készül, remélem érthető lett.. :]








Alap nélkül is egész szép 2× áthúzva, de azért alapozóval (ugye sima alapozót szoktam használni rá), 2×áthúzva jóval élénkebb, és amint látjátok, a zöld amúgy is kicsit pigmentáltabb a kéknél.

Vannak amúgy ilyenek, hogy valami nagyon megtetszik, kipróbálom párszor, de annyira nem tetszik, hogy kedvenc legyen, aztán egy idő után újra nagyon megtetszik, olyan még szerencsére nem volt, hogy megvettem volna valamit, és soha ne használtam volna. :]

És akkor jön, amit gondolom mindenki a legjobban várt...
A nyereményjáték nyertese:

41 jelentkező volt, Mindenkinek köszönöm a részvételt, a nyertest végül úgy választottam ki, hogy excelbe kiírtam sorrendben a neveket, és a random.org segítségét kértem.

A nyertes nem más, mint:


2sofix, azaz Zsófi, a hard candy írója. :]
Ez úton is gratulálok, és még egyszer köszönöm a részvételt, aki nem nyert, ne csüggedjen, mert szeretnék még játszani majd Veletek! :]

Mára pedig megköszönöm a figyelmet, Mindenkinek kellemes délutánt és további szép napot kívánok! :]

9 megjegyzés:

  1. A szemhéjpúder zöldje valami mesés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy még a tetejükön ahogy picit csillámosak voltak, azt hittem, hogy ahogy az első réteget elhasználtam róla, sima zöld lesz, és hogy milyen gagyi lesz, de szerencsére nem lett igazam! :]

      Törlés
  2. Jól áll a kék. Szerintem bátran próbálgasd a színeket :))
    Gratulálok a nyertesnek! :)

    VálaszTörlés
  3. köszönööööm szééépeeeeen:D

    VálaszTörlés
  4. Ahh, majdnem, túl gyors voltam :D
    Majd legközelebb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan idegesítő, amikor eggyel előtte vagy utána van az ember.. :D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. olyan fura amúgy, mert ha csak rápillantok "hmm,dejó" érzése fog el, és amikor így tudatosul, hogy én vagyok, még olyan kis érdekes :D

      Törlés