2012. március 28., szerda

Kék nap (hétfő)

Sziasztok!


Annyira megjött a kék színhez a kedvem, hogy hétfőn nagyon kék napom volt. :]

Na nem kell megijedni, azért mértéktartó voltam, kék póló+farmer, kék smink, kék körmök és kék gyűrű. 



Köröm:
- Essence colour&go - walk on air
- essence special effect topper - 08 night in vegas (pelyhes)
- Catrice Matt top coat

Egyenpóló Vanillával :]




Smink:
- Garniet BB Krém
- Avon supershock gél állagú szemhéjtus (ezüst)
- Avon colortrend szemceruza (fekete)
- Butterfly 3 részes szemhéjpúder
- Paris szempillaspirál


Gyűrű: Ékszermánia

Mivel a szemhéjpúderben 2 kék és egy szürke szín van, ezért döntöttem az ezüst mellett, és a pólóra jött még egy szürke pulcsi. :]

Egyébként már többen írtátok, hogy jó, hogy a szemem és a pólóm harmóniában vannak egymással, ez tudatos dolog nálam, sőt, általában próbálom úgy csinálni, hogy a körmöm is passzoljon hozzá, illetve ugye a lakkhoz öltözöm és sminkelem magam. :]

Eddig nem voltam nagy kékes, de most valamiért beleszerettem a kék dolgokba, ti szeretitek ezt a színt?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Mindenkinek!

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi :]

      Csak ez a hülye matt 1 nap alatt visszafényesedik foltokba :(
      Nem tudom, hogy csak ez a fajta, vagy mind ilyen?! ...

      Törlés
  2. Úgy látnék már tőled egy teli mosolyt :) Nekem a kék a kedvenc színem, szóval bármi jöhet ami kék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A holnapiban lesz egy már-már teli mosoly, bár nm akartam feltenni, de a párom is annyira bizonygatja hogy szép vagyok, amikor mosolygok, hogy lassan el is hiszem neki :]

      Törlés
    2. Nyugodtan hidd el, tényleg az vagy! :)

      Törlés
  3. Én tegnap voltam ugyanilyen pólóban. :D Fehér gatyával meg balerinával tök jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja most látom a képaláírást.. :DD

      Törlés
  4. Tök cuki a pólód, és szép lett a sminked.*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Én is szeretem, meg kb minden mintás pólót... Szóval hiába megyek el "sima" pólót venni, tuti valami cuki-mintás jön velem :]

      Törlés
  5. Tök jól áll minden:) kis cuki vagy:)

    VálaszTörlés