2012. március 23., péntek

Kedvenc színészek

Sziasztok!

Ígértem mára a kedvences bejegyzés mellé egy BB krémeset is, ami el is fog készülni még estig, de addig is, jó nézelődést! ;]

Különösebb magyarázatot nem igényel a dolog, olyan emberekről lesz szó, akiket valami miatt nagyon szeretek filmekben/sorozatokban látni, nem feltétlenül azért, mert jóképű, hanem mert nagyon jól játszik, és szimplán szimpatikus. ;]


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás



Forrás


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás


Forrás

Szóval Ők lennének az én leginkább kedvelt, legszívesebben látott színészeim, sorrend nélkül, természetesen. :]

És most gyorsan neki is állok a következő bejegyzésnek, de addig is köszönöm a figyelmet!  ;]

6 megjegyzés:

  1. Uh, Jonathan Rhys Meyers nekem is nagy kedvenc, ahogy Ewan McGrego, Johnny Depp és Hugh Laurie is :D
    Jó kis eyecandy volt ez így délutánra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, JRM az ,akire nem nagyon vannak szavak. :DD
      Amúgy azt szoktam mondani, hogy nincs szép férfi, csak jóképű, de esküszöm Depp szép. :P

      Törlés
  2. Johnny Depp, Anthony Hopkins, Hugh Laurie :) Jaaaj még mennyi kedvencem van.. :P
    Következő héten milyen téma lesz? :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, ha van bármi ötletetek, kérésetek, írjátok meg nyugodtan, és akkor olyan téma lesz a kedvencekből is :]

    VálaszTörlés
  4. Johnny depp ISTENEM :),nekem jo pasi mèg Ryan Philippe de nincs itt a kèpe.Edward Norton ès Hopkins nagyon jo szinèszek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ryan Philippe volt az, akire azt tudom mondani, hogy imádom és végigbőgtem ahogy meghalt a Kegyetlen Játékokban, de csak emiatt szeretem kb. de amiatt nagyon :P

      Törlés