2012. március 14., szerda

Kedvenc sminklemosó

Sziasztok!

Múltkor már kicsit lelőttem a poént, hogy ezt használom, de szeretném kicsit részletesebben is bemutatni a kedvenc szemfestéklemosóm. 


Direkt megtartottam az előző flakont, hogy lássátok a különbséget.
Talán már itt is látszik, de ha mégsem, akkor tessék:


A bal oldali az új csomagolás, a jobb a régi. Semmi gond nem lenne az újjal sem, de megszoktam a régit, csak le kell hajtani a tetejét vagy felpattintani, nem kell csavargatni, és részemről jobban kijön a folyadék a régiből, ezért át is töltöttem a régibe, az új csomagolást pedig kidobtam... :]


Természetesen ez nem lenne "válóok" részemről, de egyelőre jobban szeretem így.

És akkor, hogy ne csak a külsejéről essék szó...:

Van egy "tesója", az olajos sminklemosó, ez az olajmentes. Próbáltam már mindkettőt, valahogy az olajos "csíp". Ezt ne úgy értsétek, hogy szó szerint éget, hanem inkább olyan tompa szúró érzésem volt utána, ha esetleg belement a szemembe, míg ennél ez nincs.
Mindkettő leszedi teljesen jól a festéket, így a hatékonyság mindkettőnél bevált, az előbbi miatt viszont ezt szoktam megvenni.

A DM-ben lehet hozzájutni, nem emlékszem a pontos árára, de ha jól tudom, 1000 Ft alatt volt, olyan 7-800 ft körül.

Ennyit részemről nagyon megér, mivel tényleg szépen leszedi a festéket, sőt, őszintén szólva, ha használok alapozót, púdert, azt is ezzel szoktam lemosni.

Az illata egész kellemes, de úgy sem érezni pár perc után, vagy ha azonnal lemosom vízzel, egyáltalán nem érezni.


Összegzésképpen:

-Ár/érték: 10/10 
- Csomagolás: 10/9 (csak az új csomagolás miatt)
- Hatékonyság: 10/10
Illat: 10/9

Viszonylag sokáig elég szokott lenni, pedig hétvége kivételével minden nap használom.

Akit érdekel az összetevők listája, a Krémmánián megtekintheti.

Ti milyen sminklemosót használtok? Melyik a kedvencetek?
Erről mi a véleményetek?

Köszönöm szépen a figyelmet, szép estét Mindenkinek!

Aki nem jelentkezett még a nyereményjátékra, 20. 13:00-ig megteheti! :]

5 megjegyzés:

  1. Huu, na lehet ez megér egy próbát :) Kb meddig tart ki nálad egy flakon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan 2-2,5 hónapot ki szokott bírni általában, és nekem nagyon bevált. olvastam krémmánián olyat is, hogy nem jött be, meg bedagadt a szeme, de az gondolom allergia miatt lehetett :S

      Törlés
  2. De kapják be, hogy az olajosra nem tettek ilyen nyitókát, mert én utálom csavargatni. :D

    Tehát nekem jobban bejön az olajos, és érdekes módon nekem meg ez szokott csípni kicsit. :O Meg ez a nagyon tartós fekete sminkjeimet nem szedi le, hanem képez egy szép fekete hártyát a bőrömön. :S Ennek az illata, meg az olajos olajossága nekem nem mérvadó, mert mindig lemosom az egész arcom utána szappannal, vagy arclemosóval, a szemem meg sima vízzel.

    VálaszTörlés
  3. De a régi olajoson is volt nyitóka, még 2-3 éve, amit én vettem.
    Nyilván megmosom én is, de valahogy ez jobb volt, aztán tovább nem foglalkoztam a dologgal, mert ez jött be legjobban... Nekem a full feketét is leszedi nagyon szépen, hiába vízálló meg ilyenek.
    Volt még ilyen nedves sminklemosó kendőm is, az is jó volt, de nem is emlékszem már, mi volt a neve, meg honnan van, meg hogy nézett ki, úgy meg elég nehéz lenne megtalálni :D

    VálaszTörlés
  4. Ja van ugyanilyen balea olajos lemoso parnam is, az viszont nagyon szar. :S

    VálaszTörlés