2012. március 24., szombat

Hajápolás II.

Sziasztok!


Szeretnék segíteni azoknak (már ha tudok), akiknek zsíros a haja, és attól szenved, amitől én is szenvedtem nagyon sokáig, illetve azoknak, akik növesztik a hajukat.

Szó volt már arról, hogy növesztem a hajam, ezért egyre több dolgot teszek meg. Először írtam az Altapharma Zink Plus kapszuláról, és most bemutatnám az egyik legjobb barátomat a hajápolásban. 



Régen volt egy vaddisznósörte kefém, imádtam is, de valahol elhagytam, gyorsan vettem helyette egy műanyag kefét, aztán ez ennyiben is maradt. 

Már jó ideje szemezgettem újra a vaddisznósörte kefével, de nem találtam Veszprémben sehol, aztán végső elkeseredésemben, hogy nekem márpedig KELL, végigböngésztem a netes áruházakat, webshopokat, de sokalltam a postaköltség miatt.

Így lett az, hogy felvettem egy céggel a kapcsolatot, már nem emlékszem a nevükre, de egy ecsetekkel foglalkozó cég Budapesten.
Maga a kefe 2500 volt, míg a postára 1500-at mondtak, amit még mindig sokalltam.
(Egy barátnőmmel közösen akartunk rendelni, mert ő is akart venni, de még így sem tetszett annyira az ár..)

Ezután rafkós voltam, és abban maradtunk, hogy a párom megy be érte a budapesti üzletbe. Nagyon jófej volt egyébként a hölgy, aki válaszolt az e-mailekre, amit eredetileg kinéztünk, már nem volt belőle, ajánlott egy majdnem ugyanolyat, árban is nagyon hasonlóak voltak, és eltették a két darab kefét.



Rá is van írva németül, hogy vaddisznósörte, és hogy Németországban készült.

Hátulja

Nem túl nagy egyébként, kb akkora, mint egy kisebb tenyér.


Oldalról

Oldalról

Felülről




Ani már gyönyörűen leírta, miért jó ez, és nem akarom ugyanezt leírni, mert tényleg mindent összeszedett, tehát nála utánanézhettek, én pedig hozzáadom a személyes tapasztalatomat.

Amióta a vaddisznósörtés kefét használom, nem mondom, hogy frissen mosott hatású mindig a hajam, de ha minden irányból rendesen átfésülgetem, sokkal szebb lesz az egész, még a frufrum is!

Nálam ez már hatalmas előre lépés volt, hiszen egy ideig 2naponta megmostam a hajam, aztán rájöttem, hogy ez nagyon nem egészséges. (Mondhat bárki bármit, NEM AZ!) Aztán kihúztam 3 napig egy idő után, kínkeservesen, de elcsatoltam a frufrum (amit nem szeretek...), hogy ne legyen olyan gáz, de ennél tovább nem nagyon tudtam húzni.


Egyszerre kezdtem a szilikonmentes sampon és balzsam használatát és a vaddisznósörte kefét.
Így a kettő együtt számomra hatalmas segítség volt már, mert még 3. nap is egész szép maradt a hajam, beleértve a frufrumat, és már kihúztam 4-5, jobb esetekben akár 6 napig is hajmosás nélkül, ami azért jól hangzik a kezdeti 2 naphoz mérten.

Tehát nagyon örülök a löketnek, hogy Ani írt róla, mert akkor tudatosult bennem, hogy milyen hülye vagyok, hogy halogattam a dolgot, pedig saját magamnak tudtam volna segíteni. 

Nem mondom, hogy 2500 Ft nem sok egy hajkeféért, de ez KEFE marad jó ideig, nem törik ki a foga, mint a műanyag keféknek, nem tépi ki a hajamat, nem száll a hajam tőle, és ami a legfontosabb, ha nagyon jól átfésülöm a hajam, nem marad csúnya, zsíros a frufrum sem. Így azt hiszem, nyugodtan mondhatom, hogy a 2500 Ftot egyszer adtam ki, azóta pedig sok vizet, áramot és sampont, balzsamot spóroltam meg, és mindenekelőtt időt magamnak.

Egyébként hajszárításnál is csak ezt a kefét szoktam használni általában, és nagyon szépen, egyenesre szárad meg vele, bár alapból nem hullámos a hajam, de azért ennyire egyenesre nem szokott megszáradni, csak ha más szárítja be körkefével.

Egy szó mint száz: nálam teljes mértékben kedvenccé vált, és szívem szerint mindenki kezébe nyomnék egyet, hogy ezt használd! :]

Ti használtok vaddisznósörte kefét, esetleg szeretnétek?
Milyen tapasztalataitok vannak ezzel kapcsolatban? Várom mindenki véleményét, tapasztalatát!

Kellemes pihenést és jó hétvégét kívánok Mindenkinek! 

15 megjegyzés:

  1. Én is imádom (én vagyok az a barátnő :D), olyan szép egyenes lesz tőle a hajam, meg puha. :)

    Legelőször az első pár használatnál rettenetesen szállt a hajam tőle, de ezt akartam is mondani, hogy már egyáltalán nem, szóval szerintem azért volt ez, mert új volt, esetleg volt rajta valami kezelő cucc, ami már nincs rajta.

    Egy bajom van viszont vele, ami mondjuk nem nagy tragédia, az az hogy tökre beszöszölődik a kefe és nem tudom hogy lehetne kipucolni. De legalább az a sok szösz nem a hajamon van, tehát tisztít is láthatóan. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kézzel ki tudom szedni a szöszöket belőle majdnem teljesen, a nagy része kijön a hajszálakkal, a többit meg nagyjából ki szoktam tudni szedni.

      Törlés
  2. De szuper, örülök, hogy tetszik :)
    Vanilla: samponos mosásnál át szoktam a kefét fésülni sima műanyag fésűvel, lentről felfelé, és maradék nélkül kijönnek a szöszök ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy nem baj, hogy a Te bejegyzésed belinkeltem, de tényleg benne van minden hasznos gondolat, és köszönöm ezt az utolsó cseppet, ami miatt azt mondtam, ez már nem állapot, megint akarom! :]

      Törlés
  3. ú ki fogom próbálni... nekem már olyan tragikus a helyzet, hogy naponta kell mosni, a hétvégéket kihúzom, de el nem mennék úgy sehová..:S
    ha megmosom este, következő este már rossz.. a reggelről meg inkább ne is beszéljünk... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld leszoktatni magad róla, mert a túl gyakori mosás még jobban generálja a zsírosodást, tudom, hogy nagyon rossz, de hidd el, pár hónap alatt, nagyot előre lehet lépni, ha esetleg könnyebb úgy, akkor csatold el a hajad, vagy akár csak a frufrud, esetleg kösd össze, vagy bármi, amitől kevésbé érzed frusztrálónak a helyzetet.
      Elég hosszú lett ez a bejegyzés is, (meg a BB-s is), de azt hiszem, megéri annyi időt szentelni ezekre a dolgokra, hogy megírjuk, meg végigolvassuk a másikét, mert lehet, hogy egyszerűbb a megoldás, mint gondolnánk. :]
      Szeretnék majd még írni a szilikonmentes samponról meg a ricinusolajról is, csak tudom, hogy azok is hosszabbak, nehezebben emészthetőek lesznek, mint egy körömlakkos vagy sminkes bejegyzés, szóval picit várok, hogy ez leülepedjen, aztán majd utána jönnek ők is. :]

      Törlés
  4. Jaj de rég keresek ilyen hajkefét *.* Láttam már pár helyen, de azok olcsó utánzatok voltak. Meglehet tudni hogy te honnan szerezted be? :)

    VálaszTörlés
  5. Na utánanéztem, az ecsetbolt rémlett csak, és meg is találtam hamar :]

    Itt a link:
    http://www.hajkefe.hu/termek.php?mi=70&meddig=20&gy1=25

    Ha esetleg rendelnél, mondom, nagyon kedvesek! :]

    VálaszTörlés
  6. Nekünk anno volt egy vaddisznó körkefénk, már nagyon régi volt, de emlékszem még a "Vaddisznósörte" feliratú matrica rajta volt :)Hogy hova lett? Passz. Sztem anyukám kidobta, mert emlékszem nem szerette :D, és nekem is az rémlik, hogy mindig tele volt szösszel.
    A samponokról annyit szerettem volna, hogy, bár nem ismerem a szilikonmentes samponokat, de úgy tudom, hogy ami nagyon jó a hajnak az alkohol mentes sampon. Ezekről miért nem írnak sehol? A Gliss Kur samponok ilyenek. Több ismerősöm is használja pont ezért és azóta nagyon szép a hajuk tőle.
    Na ezt igazából én egy kérdésnek szántam volna :D, de már nem írom át. Erről mi a véleményetek kedves hajszakértők? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Használtam gliss kurt és semmivel nem volt másabb a hajam tőle, mint bármi más szilikonos sampontól (abban is van ugye), és igazából én nem tudom hova tenni, mivel külön a samponokról nem tanultunk, hogy konkrétan melyik márkában milyen összetevők vannak, csak az általános összetételről, így az elsődleges szempont a szilikonmentesség, de megígérem, hogy utánanézek, és ha találok bármi felhasználhatót, megosztom Veletek! :]

      Törlés
  7. Szia!Nekem is van nem olcsón vettem 3500-ért viszont nekem pont az a problémám vele hogy hamar lelapul és bezsírosodik a hajam tőle...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ez nem igazán jellemző rájuk :( Nekem pont hogy segít is még egy kicsit kitolni a mosást

      Törlés