2012. március 23., péntek

Garnier BB Krém - első benyomás

Sziasztok!

Mivel többen ennyire érdeklődtök a Garnier BB Krém (hivatalos nevén Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector - 5in1 Színezett Hidratáló Arckrém, de inkább maradok a BB Krémnél az egyszerűség végett...) iránt, és bár rengeteg helyen olvastam én is, mégis mindig elolvastam róla az újabb és újabb bejegyzéseket, mert mindenki véleménye nagyon érdekelt, ki akartam próbálni, de eleinte csak csendes megfigyelő voltam inkább. :]

Aztán ugye szépen felkúszott a kívánságlistámra, amiből végül az lett, hogy meg is vettem.

Két napja használom, ami ugye nem sok, ezért is csak az első benyomást írom le, de természetesen 1-2 hét, majd 1-2 hónap után tudok bővebben írni róla, de addig is itt egy kis ízelítő. :]





Egy papírdobozba volt becsomagolva az egész, aminek örülök, legalább nem kenegették ki, meg nem taperolták össze. :]

Ami nálam már itt plusz pont, hogy van magyar leírás is.

A dobozból kivéve:




Igazából sima tubusban van, ami szimpatikus, hogy fejen áll ugye, és könnyen kijön belőle a krém.
Amint látjátok, 50 ml, nagyobbra számítottam, tudtam, hogy ennyi, de valahogy nagyobb kiszerelést vártam, nem tudom miért amúgy. :D

A világosabbat vettem meg, mivel alapból nem túl sötét a bőröm, első körben eléggé kiakadtam, hogy ennyire nem lehetek fehér, hogy még a világosabb is tök sötétnek tűnjön.


A kezemen látszik is, hogy eléggé elüt a bőrszínemtől eleinte, aztán eldolgozva szinte észrevehetetlen, hogy ott van.





Természetes fénynél készültek a képek, vaku nélkül.

Az arcomon:

(előre bocsánat a reggeli fejemért...)

Előtte:


Te jó ééég....

Utána pár perccel:

Lámpánál, vakuval

Reggeli fény, vaku nélkül

Reggeli fény, vaku nélkül

Itt nem használtam sem korrektort, sem púdert, csak a BB krémet.

Kicsit sárgásnak tűnt először, és tűnik így képen, de amúgy kb 20 perc után teljesen normális színe lett. Itt egy kép, hogy milyen kb 25-30 perc után, itt még picit csillogott a homlokom és az orrom, viszont mire beértem munkába, ez el is múlt. Nem tudom, hogy ennek mi lehet az oka, lehet, hogy ahogy megszárad úgy mattul is kicsit.

Vakuval.
Úristen, ezek a reggeli fejek... :S

Amikor hazaértem, lemostam, és mint vártam, ilyen barnás "trutyi" jött le a sminklemosóval:




Igazából nem rosszabb, ami lejött, mint egy sima színezett hidratáló vagy alapozó.

És ma is használtam természetesen, viszont most nem volt időm előtte/utána képekre, csak egy olyanra, ahol már kész a smink, és használtam púdert is, hogy lássam, érezzem a különbséget:

Vaku nélkül, reggeli természetes fényben, BB krémmel, púderrel.


Képeken sem igazán látok különbséget (legalábbis a természetes fénynél), és élőben sem volt másabb sokkal.

Tehát akkor a lényeg: kicsit olajosnak éreztem először, és amint látjátok, a vakuval készült képen tényleg csillog a homlokom meg az orrom, élőben viszont ez egyáltalán nem volt ennyire vészes, mint a képen.

Magában használva olyan érzés volt, mintha sima krémmel be lenne kenve az arcom, tehát könnyedebbnek éreztem, mint mondjuk egy rendes alapozót. Nem is éreztem úgy, hogy nem szellőzik a bőröm, de azért biztos ami biztos alapon, hazaérés után egyből lemostam, mint ahogy általában szoktam a sminkem. 

Púderrel használva egy picikét szebb az összkép, de elenyésző a különbség, ráadásul érzésre jobb magában számomra.

Tehát ezzel kapcsolatosan arra jutottam, hogy így a hétköznapokban csak magában fogom használni, esetleg ha nagy néha olyan helyre megyünk, akkor pedig púderrel. 

Egyébként ez az olajos érzés nekem elég hamar elmúlt, féltem, hogy nagyon zsírosnak fog tűnni a bőröm, de szerencsére csak dicséretet kaptam.

Ugye azért nekem nincsenek hatalmas bőrhibáim (legalábbis az arcomon...), tehát nem tudom, hogyan működne egy pattanásosabb vagy zsírosabb, szárazabb bőrön, de éppen ezért jó, hogy ennyien írtak/írnak róla, mert mindenkinek megvan a maga véleménye és tapasztalata.

Gondolom, hogy azért csodát nem tesz, de akinek alapból nem nagyon csúnya a bőre, annak tökéletes lehet a hétköznapokra szerintem. :]

(ja, egyébként amin nagyon mosolyogtam, a doboz tetején van egy ilyen kis kiálló papír, amire az van írva, hogy Baba Bőr azonnal, ezt elfelejtettem lefényképezni, de szerintem vicces :D)

Összegzésképpen az eddigiek alapján:

Ára: 2000-2200 Ft, most 1800 Ftért meg lehetett vásárolni, de részemről, ha beválik, meg fogja érni a 2000-2200 Ftot is.

Csomagolás: Teljesen átlagos, szimpatikus, és nem túl nagy, így bármikor magával viheti az ember, tetszik ez a fejre állított megoldás.

Hatás: Ezt így két nap után még nem tudom annyira részletezni, hiszen ez nem valami sok idő, de elsőre nagyon kellemes csalódás volt, ugyanis tényleg egységes színe lett az arcomnak, és ami nagyon nagyon jó, hogy az orromon levő fekete pontocskákat elég erősen tompítja, egyébként nem csak felkenve, ma nélküle is kicsit mintha halványabbak lennének.

Előny: Nagyon jó, hogy nem kell reggel bénázni 80 féle dologgal (bár én ugye amúgy is csak ritkán szoktam), hanem egy lépésben meg van oldva, akinek púder is kell, annak is 2 lépés. :]

Hátrány: Csak két színt kapni, szerintem kellene legalább 4-5 szín belőle, mert bár alkalmazkodik a bőrszínhez, szerintem nagyon sokan emiatt nem merik megvenni, mert túl sötétnek/világosnak hiszik.

Az eddigiek alapján azt tudom mondani, hogy szerintem aki eddig szemezett vele, mindenképpen próbálja ki, mert egy próbát megér, a későbbiekben is használni fogom, ha már megvettem, és természetesen bármilyen kérdésre szívesen válaszolok vele kapcsolatban.

Egyébként az lenne még a kérdésem, hogy a tegnapi illetve a mai (és van még egy harmadik is) sminkről legyen-e akár egy, akár külön-külön bejegyzés, vagy már nagyon nagyon uncsi, hogy az alap ugyanaz, csak a színek változnak?
(na jó, a maiban volt egy icipici váltás, ez már nagy haladás nálam :P)

Első körben tehát pozitív a véleményem a Garnier BB Krémjéről, remélem ez így is marad. :]

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek további kellemes napot kívánok!

20 megjegyzés:

  1. Nálad is tök szépen kiegyenlíti a bőrt! Tetszik! Holnap szerintem landol a kosárkámban :) Most már 99% :) Köszi, hogy ilyen részletesen írtál róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy örülök, hogy megvettem, jól tettem. :]
      Akkor ezek szerint nem lett túl sok az írás, már féltem, hogy inkább becsukjátok az ablakot, ha meglátjátok a sok szöveget :P

      Törlés
  2. Nagyon aranyos ez a kóma fej :) Nem is rossz így elsőre :) Szívesen kipróbálnám, de mindenhonnan elkapkodták a mintákat :D:S Tetszik hogy egységes bőrszíned lett, eltűntek a piros foltok és egész természetesnek hat így képen keresztül. Én továbbra is egy drágábbik BB krémre spórolgatok.
    És igen, jöhet a sminkes bejegyzés, szerintem egybe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy én 7-8000 forintot nagyon sajnálnék kiadni ilyesmire :(
      Persze, kipróbálnám, meg örülnék ha pl kapnék, de így maradt ez, és már eddig is sok jót hallottam/olvastam róla :]

      Törlés
  3. Én még 3000ért vettemm... na mindegy elb@sztam :D eleinte nekem is nagyon zsíros volt, de aztán rájöttem, hogy ecsettel is fel lehet vinni és semmi csillogás nem marad utána :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúú, annyiért nem is láttam sehol :O
      azért ez durva :S
      nekem kézzel egyszerűbb, és tényleg, egy idő után teljesen olyan volt, mintha nem is lenne semmi az arcomon :]

      Törlés
  4. Annyit én se adnék érte, de van az a termék amire érdemes többet rááldozni. Én nem költök sokat sminktermékekre, nincsenek több ezer forintos palettáim, ecseteim, stb.. :) Nem is használok túl sok dolgot, szóval nekem ez abszolút megérné még így is. És többet alapozót se kellene vennem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jogos. :]
      Úristen, komolyan mondom, egyre jobban félek ezektől a reggeli képeimtől.... :D
      Halál, már értem mért néznek néha olyan furán rám, vicces fejem lehet még a buszon, de sokszor melóban is olyan 9ig :D

      Törlés
  5. "azt tudom mondani, hogy szerintem aki eddig szemezett vele, mindenképpen próbálja ki"
    Igen is, értettem! :)
    Amúgy, ahogy nézem, a reggeli fejed nem változott az évek során :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az szerintem sosem fog... :( :D
      Bár a tegnapi 4. meg a mai annyira nem vállalhatatlan :DD

      Törlés
  6. kár hogy zsíros bőrűeknek ez nem annyira jó, nekem kimarad=(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is inkább zsíros a bőröm mint normál, de eddig nem tűnik rossznak emiatt :]

      Törlés
  7. én már azóta használom,kb amikor először megjelent a müllerben...lassan 4hónapja és imádom....két hét alatt rendbe hozta azt,amire a bőrgyógyász 5féle haszontalan gyógyszer írt fel...csak ajánlani tudom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként van egy pattim a számtól pár centire bal oldalt, gondolom ez képen nem olyan feltűnő, legalábbis nekem nem tűik fel annyira, és már most szebb, mint szokott 3-4 nap után, hogy észreveszem.

      Törlés
    2. nekem nem ilyen pattis dolgom volt,szerencsére nincs ilyen problémám,csak sajnos sok "tiszta" emberrel érintkezek nap,mint nap...érzékeny a bőröm és még a doki se tudta megmondani,hogy mi bajom lehetett :D

      Törlés
  8. Jajj alig várom, hogy kipróbáljam :D már meg van pár hete :D és mosolyogj többet!!!! :) Olyan jól áll:)

    VálaszTörlés
  9. Mindenki ezt mondja, de olyan szintű idiotizmust vélek a saját mosolygós képeimben, hogy már-már debilnek érzem magam tőlük :DDDD

    VálaszTörlés
  10. Szerintem használj rá púdert mindig, a képeken is látszik, hogy úgy egyáltalán nem csillog. Plusz jó tanács: ha 30 pluszos fok van, a Te bőrödnek nem kell a BB krém, szép lesz az, ha csak púdert használsz rá:) Ráadásul sokkal könnyebb a nagy melegben viselni és nincs is vele annyi macera.

    Egyébként jó teszt lett, viszont egyet nem értek: a lemosós résznek mi értelme van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapból nem szeretek napi szinten púdert használni, és inkább ezt használom magában mint púdert magában. A lemosós résznek meg csak annyi értelme volt, hogy én pl kíváncsi voltam első körben, hogy mi jön le az arcomról. :]

      Törlés