2012. március 6., kedd

Ezüst, fekete pöttyös köröm

Sziasztok!

Még talán októberben vettem egy ezüst NYC lakkot, mert a másik, amit használtam, elfogyott, és nagyon szeretem, ezért nem volt kérdéses, hogy veszek.
Nos, a Rossmannban ez akkor le volt árazva, mondom 300.- ot megér.
Nos, az első próbálkozásom kudarc volt, KETTŐ nap után lepattogott, úgy, hogy fedőlakk is volt rajta.
Szóval őt akkor vettem csak elő mostanában, ha már csütörtökön vagy pénteken nagyon lepattogott az előző lakkom, de másnap mennem kellett dolgozni. Az előzőt lemostam, és felkentem ezt. Két rétegben egész jól fed, és hamar szárad, így ez ilyen "vésztartalék" lakk volt eddig számomra, ami arra jó, hogy ha nincs időm bíbelődni és várni, amíg száradnak a körmeim, 10-15 perc alatt megszáradt a két réteg.

De most kapott egy újabb esélyt, vasárnap felkentem két rétegben a NYC ezüst lakkot, majd arra egy Editt, átlátszó alapon fekete (és elvileg színes) lakkot, amit még januárban kaptam a szülinapomra, Panka barátnőmtől. :]



Csináltam vagy 20 képet, de ez a kettő lett használható, természetes fényben, vaku nélkül.
Így, képen csak a fekete pöttyök látszanak, de élőben ha 3 mm-ről nézem, akkor van némi színes csillám is... Aztán lehet, hogy csak az ezüst "nyeli el".

Nekem tetszik amúgy, nem olyan unalmas, és nincs túlbonyolítva sem.
Az oka pedig az volt, hogy lássam, mennyit bír úgy ez a lakk, hogy van rajta egy csillámos meg még egy átlátszó réteg is.
Ma még nem pattog, és remélem, hogy azért csütörtökig mindenképpen kibírja, legalább erre jó lenne. :]

Hogy tetszik nektek ez a két lakk együtt?
Volt már csalódásotok ennek a márkának a lakkjaiban, vagy csak én választottam szerencsétlenül?

Köszönöm szépen a figyelmet! Kellemes napot Mindenkinek! 

3 megjegyzés:

  1. nekem is megvan ez a nyc lakk, de semmi gondom vele:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem két NYC lakkom van, de semmi baj sincs velük :) imádom, hogy gyorsan száradnak:)

    VálaszTörlés
  3. Akkor tényleg csak én nyúltam bele sajnos :S

    VálaszTörlés